Opel Astra J , LPG - zlý štart na benzín

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rrr1970
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 18.10.2015 09:06
Zdieľať na Facebook

Opel Astra J , LPG - zlý štart na benzín

Príspevok od používateľa rrr1970 »

Vlastním Opel Astra j ,1,4 NET , reduktor LANDI RENZO LSE98-LI10,a môj problém začal nedávno keď mi začalo velmi zle štartovať auto na benzín ,navštívil som servis Opela u nás v LM. Kde mi povedali že je vadný reduktor ktorý prepúšta plyn do motora a potom to zle štartuje. Odstavili plyn pri nádrži a po jazde na benzín problém zo štartovaním už zmizol. No nejazdím na LPG .Vyčíslili dosť drahú opravu za výmenu reduktora .Ja by som sa vás chcel spýtať či ste sa už z takým problémom stretli ? Ako by sa to dalo lacnejšie opraviť ? dá sa vymeniť len cievka + elektromagnet toho reduktora ? Lebo predpokladám že je tá je práve vadná , a za druhé nemali by vstreky tiež tesniť? Vstreky majú cca 55000 km.
ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrik363 »

Ano, stretol som sa uz s takym problemom, ze reduktor prepustal LPG do sania a potom zle startovalo..Ak som spravne pochopil, nejazdis na plyn a reduktor nie je opraveny, lebo oprava je draha..Kolko chceli za repas reduktora?..Podla coho sudis, ze je zla cievka na reduktore?

Vstreky maju tesnit, samozrejme..Taktiez nemozu prepustat lpg, ked su zatvorene...Ci je vela alebo malo 55000km na vstreky, tazko povedat..Zalezi od kvality prevedenia..Ja som spravil na vstrekoch lovato 90000km bez problemov...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

teraz je otazka co za bordel si tankoval, sice mam brc ale vstreky a reduktor po 120000 plynovych nemaju problem, samozrejme to daj opravit, vyser sa na s.opel servis a chod normalnemu plynarovi, ktory to robia denno denne... :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
CAMLS
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa CAMLS »

Ja som mal tiez ten problem ze mi to zacalo na benzine horšie štartovať...bolo zlé iba tesnenie na reduktore koli spinavemu lpg od tomegas co bola tá aféra ze doviezli špinavý lpg....reduktor mam brc genius max, nové tesnenie stálo do 30e....momentalne mám na lpg najazdené cez 110000km, všetko pôvodné, len pred nedavnom som musel dať nový multiventil....
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km

LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
rrr1970
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 18.10.2015 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rrr1970 »

Cenu vyčíslili na cca 350eur za výmenu reduktora .No viem že v Opli je to predražené takže zhánam buď opravu reduktora alebo nový reduktor povedzme z ebay, našiel som zatial za 100 eur no je to taká mačka vo vreci lebo môžu poslať aj nejaký vadný. Reduktor má asi 120 000 km no pri 55 000 ,mi boli menené menbrány a bol čistený pre tú aferu Tomegas.
ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrik363 »

Tak najlacnejsia verzia bude kupit reviznu sadu reduktora, cca 30e a dat to niekomu zrepasovat..Novy sa da kupit za cca 200e, pouzity by som nekupoval...
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ludia to len ja mam pokazenu kalkulacku ?? uz som videl vselico, ale setrit na oprave sporaka a jazdit na benzin som este nevidel , ci je to 100, 200, 300 by mi bolo srdecne u riti, kedze v palive to za chvilu vyleti von kominom :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ondrik363
Príspevky: 130
Dátum registrácie: 31.03.2012 17:15
Bydlisko: NMnV
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrik363 »

Neviem no...Preco by som mal dat servisu 350e, ked repas s robotou ma osobne vyjde na max. 50e.

300 e sa da aj inak vyuzit...a nerastu len tak na strome...Niekto musi na to robit mesiac..Nie kazdy sme dphckari, poberatelia euro dotacii a pani podnikatelia..
Fiat TIPO Combi 1.6 mjet
Lancia DELTA 1.4 t-jet LPG
Opel OMEGA 2.5i V6 - ex
Opel OMEGA 3.2i V6 - ex
Fiat STILO 1.6 LPG - ex
Fiat CROMA 1.9mjet - ex
Chrysler Pt CRUISER 2.0i LPG - ex
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

prave preto som ho odkazal na plynara, iste tam necha menej ako v opli, viac setrit mi uz pride prilis, uz nemam co dodat k teme cau
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
rrr1970
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 18.10.2015 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rrr1970 »

riešenie je buď kúpim opravnú sadu za 30 eur a dám ju vymeniť u plynára
https://www.gasbj.sk/produkt/landi-renzo-li10
alebo kúpim tento splynovač za 99 eur + 35 eur poštovné https://lnk.sk/euE5
a vymením si to aj sám.
rrr1970
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 18.10.2015 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rrr1970 »

Takže začal som to konečne riešiť po dovolenke ,zatial jazdím tak že si pred jazdou otvorím ventil z plynom, a asi kilometer pred cielom zastanem ,a zavrem ručne ventil na nádrži a vyjazdím plyn pokial neprepne na benzín. Trošku otravné ale jazdím zase na lpg.
Obvolal som servisy.... Mestečko majú plno ,Poprad tak isto nemajú termín. Brezno ....zdvihla mi pani ,popísal som jej problém,dala mi tel. kontakt na šefa aby so mu povedal čo potrebujem,Šéf zdvihol ,popísal by som mu problém že potrebujem pretesniť reduktor či by to urobili . Odmietol to urobiť že oni reduktori nepretesnujú ,ale že uvedený reduktor má nový ,že mi ho vymení. Znovu som sa ho opýtal či si je istý či uvedený reduktor majú ,nech si to radšej overí .Ihned ma ubezpečil že vie o ktorý reduktor sa jedná a že ho majú v sklade. Takže som si ujednal termín servisu ,vybavil dovolenku v práci a vyrazil do servisu v Brezna čo je cca 70km. Prímací technik ma prijal ,pozrel na reduktor a prehlásil že takýto reduktor už asi nemajú. Keď som argumentoval že mi jeho šéf garantoval že ho majú ,odvetil že to mi povedal šéf a nie on. Tak som poriadne nasratý nasadol do auta a išiel domov .
magnetique
Príspevky: 64
Dátum registrácie: 07.12.2007 19:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa magnetique »

nemusi to byt zrovna reduktor co prepusta, kludne ti mozu prepustat plynove vstrekovace
[URL=https://www.spritmonitor.de/en/detail/1210186.html] [img]https://images.spritmonitor.de/1210186_6.png[/img] [/URL]
rrr1970
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 18.10.2015 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rrr1970 »

Auto už je od včera v poriadku ,reduktor konečne prišiel 190 eur+ 56 eur výmena v servise Opel v RK . Dnes ráno som sa tešil keď auto naštartovalo na prvý šup.
Dnes som rozobral starý reduktor aby som zistil príčinu problému .Po vyskrutkovaní elektromanetického ventilu som našiel pretlačené tesnenie piestika .Možno gumička za pár 10 centov.Skoro ma porazilo .
https://rrr1970.rajce.idnes.cz/LPG
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Keďže teda asi nie si technický laik, prečo si ten reduktor pri zavretej nádrži neodmontoval pred tromi mesiacmi, aby si zistil to isté čo teraz ?
Ale zase máš ten starý reduktor do rezervy, zgenerálkuj si ho a keď bude po čase problém s tým vymeneným, tak znova nasadíš ten pôvodný.
rrr1970
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 18.10.2015 09:06
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rrr1970 »

Keby som to niekedy robil tak nie je problém ,bál som sa keď vyberem reduktor vytečie mi z chladiča voda a zavzdušním systém.A nehcelo sa mi válať pod autom pri demontáži reduktora keďže nemám jamu.

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných