869 526
inzerátov
Pridať inzerát

Opel Astra H 2006 1.9Cdti 88Kw - núdzový režim + trhanie

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Opel fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
rodel
Založený: 22 august 2007
Príspevky: 34
Nabehané: 48 min
Predmet: Opel Astra H 2006 1.9Cdti 88Kw - núdzový režim + trhanie PríspevokZaslal: 05.01.2018 10:33   
Ahojte. Mám taký problém už dlhšiu dobu. Auto pri záťaži poškubáva. Od 3-4-5-6 rýchlosti v nižších otáčkach. Stačí, že idem napr. 120 s tempomatom na diaľnici a príde jemný kopček a už potrháva. Ale aj po rovine pri zosliapnuti plynu. No do nudzaku mi padá keď spomaľujem resp keď motor nieje v záťaži. Proste dám nohu z plynu, spomaľujem a vtedy to spadne.(Niekedy 5x za 10 min a niekedy 2x za rok, v poslednej dobe je to intenzívnejšie). Naštartovať ide hneď za jazdy. Diagnostika od začiatku hlási niečo so vstrekovaním, resp napatie na vstrekoch, ide tam málo štavy alebo čo. Ide o to, že to vyhadzuje zakaždým iné vstreky. Raz vstreky 1,2,3. Potom len 3. Včera zase 3,4. V servise mi menili vrchnú časť elektroniky (tú svorku) na vstreku 3, lebo ten je výhodený na diagnostike vždy. Dnes sa menila tá horná časť aj na vtreku č. 4. Auto sekať seká stále ale uvidíme či zase spadne do núdzového režimu. Možno tieto dve veci spolu ani nesúvisia ale zmysel by to dávalo keby hej. Ale neviem no. Čo si o tom myslíte vy? Ďakujem
Citovať
pacok
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 21 júl 2009
Príspevky: 186
Nabehané: 17 hod 2 min
PríspevokZaslal: 05.01.2018 15:57   
To co si opisal je typicke pre EGR.Ked ides plynulo a jemne pridas ci uberies vtedy Egr sa ma otvorit ci zavriet.Podla mna to skor bude tam....
Citovať
rodel
Založený: 22 august 2007
Príspevky: 34
Nabehané: 48 min
PríspevokZaslal: 05.01.2018 16:29   
Presne no, to sme si mysleli aj my :) Je vyčistený a vyzerá, že chodí dobre.
Citovať
mikroskop
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 05 máj 2010
Príspevky: 38
Nabehané: 4 hod 35 min
Predmet: Mal som ten isty problem. PríspevokZaslal: 06.01.2018 22:05   
Mal som to iste.Egr vycistit.Casom treba vymenit vyrive klapky.Regeneraciu robi vzdy po po urcitom pocte prejdenych kilometroch.Ked su tie klapky polamane tak to skorej ucpava filter pevnych castic.Ucpe sa vyfuk.Aky mas stav kilometrov?Astru som predal ked mala 300000Km.Inak super auto.
Citovať
rodel
Založený: 22 august 2007
Príspevky: 34
Nabehané: 48 min
PríspevokZaslal: 07.01.2018 11:29   
Ďakujem za postreh. ;) To EGR som čistil už viac krát a aj hned po vyčistení žiadna zmena na jazde. Čistili mi ho aj v servise teraz a to isté. Môže sa stať, že na prvý pohľad vyzerá dobre ale napriek tomu je tam nejaký problém? Viem , že diagnostika by ho nevyhadzovala aj keby vadný bol. A PDF nemám. Najazdených "asi" 220000km.
Citovať
mikroskop
Nová tvár - Trabanto (3)
Založený: 05 máj 2010
Príspevky: 38
Nabehané: 4 hod 35 min
PríspevokZaslal: 07.01.2018 19:54   
Ja som mal polamane vyrive klapky vzduchu.Skor ucpavalo filter.Ked sa vymenili tie klapky tak to bolo v pohode.Mal som rocnik 2005.Nie som automechanik,ale chodim kamosovi ktory robi v opli.
Citovať
rodel
Založený: 22 august 2007
Príspevky: 34
Nabehané: 48 min
PríspevokZaslal: 17.01.2018 09:17   
Klapky mám v poriadku, problém škubania je spôsobený tým vstrekovaním. Diagnostika včera ukázala chybu P0268 Cylinder 3 Injector Circuit High. Keby stále vyhadyovalo iba tú 3 tak je to zrejme vstrek ale tým, že to vyhadzuje občas aj iné vstreky som neistý.
Citovať
***zmazaný člen***
Založený: 01 január 1970
Príspevky: 9657
Nabehané: 0 min
PríspevokZaslal: 17.01.2018 12:37   
Ked existuje len takyto vypis chyboveho kodu je to k nicomu.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Opel fórum