809 159
inzerátov
Pridať inzerát

Opel Astra H 2006 problém,vysoká spotreba.

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Opel fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
ynwa-est-1892
Založený: 05 január 2013
Príspevky: 7
Nabehané: 1 hod 52 min
Predmet: Opel Astra H 2006 problém,vysoká spotreba. PríspevokZaslal: 05.01.2013 02:05   
Dobrý deň,mám Opel Astra H rok výroby 2006 1,9CDTI ECOTEC 120koní.
Má to 150.000km, a v poslednom čase pri jazde mi začne bezdôvodne stúpať spotreba...Normálne pri 90km/h som mal spotrebu okolo 3,5-4,0 maximálne 5,0litrov/100km...teraz tomu autu niekedy akoby prepne a pri 90tke mi vyskočí spotreba aj na 30litrov/100km keď som zastal, zistil som,že auto má oveľa hrubší zvuk,miestami ako 6valec a z popod auta išiel taký azbestový smrad,akoby spojka dostávala zabrať,alebo čo,ale spojka to nebola,lebo som išiel normálne...keď som zhasol motor,a znovu naštartoval,všetko bolo v poriadku a po pár minútach to znovu začalo...spotreba vyskočila pri 40km/h na 20-30litrov,a na voľnobehu ukazovalo 5,6litra...neviem čo sa deje,máte podobné skúsenosti?
Auto bolo následne aj s tou vysokou spotrebou,aj znormálnené pripojené na auto diagnostiku a žiadny problém neukazovalo ( pozn. neukazovalo ani žiadnu chybu )...
Keď sa to stalo prvý krát,vyskočil problém s čerpadlom,ale potom keď som zhasol motor,tak už neukazovalo nič,ani prístrojovke,ani na diagnostike.
Ďakujem za odpoveď,radu,pomoc.
Marián z Popradu.


PROSÍM niektorých mudrcov...mám odjazdených 30 rokov, denne za volantom,niekoľko stovák tisíc,až milión kilometrov na x autách,ale toto sa mi udialo prvý krát,všetci sme len ľudia,Opel mám poprvý krát...Píšete tu,že idem len na spotrebu,a brzdím premávku...V dedine 50, a mimo dediny aj 110 niekedy...Neserie ma tá spotreba,aj tak nieje reálne,že pri 90tke a 2000 otáčkach auto zožerie 30-40litrov...to mi je fuk,ale ten smrad ma dosť prekvapil,a vyľakal...a aj zvuk motora...hučí ako 3valec,pričom je to 4valec...a ťažko sa také auto predáva.


Naposledy upravil ynwa-est-1892 dňa 06.01.2013 01:15, celkom upravené 1 krát.
Citovať
macomliec
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 15 júl 2009
Príspevky: 548
Nabehané: 8 dní 11 hod 5 min
PríspevokZaslal: 05.01.2013 11:05   
predpokladam ze ide o regeneraciu filtra pevnych castic.. ak si ho nenechal este poriadne zregenerovat (kedze motor vypinas) ani sa necudujem..
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (550)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13340
Nabehané: 2 mes 2 dní 6 hod
PríspevokZaslal: 05.01.2013 11:21   
Ach jaj, ludia , prosím vás, ked už si kupujete nejaké auto, tak sa zamerajte aj na iné parametre ako je spotreba či farba karoserie.
Další čo sa snaží jazdiť na spotrebu, lebo keby si tam mal prepnutý dojazd tak by si to ani nezistil, ale ked tam maš prepnutú aktuálnu spotrebu, tak ešte navyše robíš brzdu premávky, lebo si ju jedným okom neustále kontroluješ, trochu ti to poskočí a už dávaš nohu dole z plynu.

No a k tomu vypínaniu motoru počas regenerácie DPF sa radšej ani nevyjadrujem... Pekne mu dávaš na hubu, keby od teba v autorizáku vypýtali aspon 1500€ aby si do budúcna vedel že spotreba nie je jediný parameter pri výbere vozidla
Citovať
Le Baroon
Povedomá tvár - Favorito (37)
Založený: 03 jún 2009
Príspevky: 666
Nabehané: 2 dní 9 hod 38 min
PríspevokZaslal: 05.01.2013 11:29   
konzumna slovac sa diva LEN na spotrebu. je jedno ze spravia malo KM rocne. spotreba je na PRVOM mieste pri vybere ciernej diery na peniaze. ved v praci medzi kolegami by sa uplne znemoznili keby mali spotrebu viac jak 5Litrov na 100km
Citovať
brano9
Založený: 23 október 2010
Príspevky: 87
Nabehané: 2 dní 17 hod 30 min
PríspevokZaslal: 05.01.2013 12:08   
Mna by zaujimalo kedy dochadza k regeneracii. Ako to zistim?
Citovať
patko1
Vážený člen - Gallardo (222)
Založený: 03 december 2007
Príspevky: 5443
Nabehané: 18 dní 0 hod 29 min
Predmet: Re: Opel Astra H 2006 problém,vysoká spotreba. PríspevokZaslal: 05.01.2013 13:17   
Normálne pri 90km/h a zaradenom 4.tom rýchlostnom stupni som mal spotrebu okolo 3,5-4,0 maximálne 5,0litrov/100km...
Citovať
peto166
Povedomá tvár - Favorito (37)
Založený: 14 jún 2009
Príspevky: 971
Nabehané: 1 dní 23 hod 36 min
PríspevokZaslal: 05.01.2013 13:26   
brano9 napísal:
Mna by zaujimalo kedy dochadza k regeneracii. Ako to zistim?


zadavatel to snad popisal dost jasne? :)
a keby nejazdil jak s prepacenim chui, tak by zistil, ze aj vykon zrejme stratil..
zial v tomto pripade to chuda auto asi ani nevie, ze nejaky ten tah ma..
Citovať
jurkyLE
Nová tvár - Trabanto (13)
Založený: 18 december 2008
Príspevky: 596
Nabehané: 2 dní 16 hod 40 min
Predmet: Re: Opel Astra H 2006 problém,vysoká spotreba. PríspevokZaslal: 05.01.2013 14:37   
patko1 napísal:
Normálne pri 90km/h a zaradenom 4.tom rýchlostnom stupni som mal spotrebu okolo 3,5-4,0 maximálne 5,0litrov/100km...


na piatom stupni urcite do 3 litrov
Citovať
autolaik
Obľúbený člen - Bawo (92)
Založený: 15 marec 2009
Príspevky: 2151
Nabehané: 23 dní 0 hod 57 min
PríspevokZaslal: 05.01.2013 14:56   
Jurky,Patko mam ceckovy dvojlitrovy opel caravan a zhruba tolko pri ustalenej 90 ukazuje aj mne...priemernu spotrebu mam ale okolo 6-6,5l nafty /100 km
Ivko nemusi to mat prepnute,ak ma palubny taky isty ako ja tak ma cca 7 riadkove zobrazenie naraz vsetkeho...
...a k teme,tiez sa priklanam k tej regeneracii a naslednemu neuvazenemu prerusovaniu



...brano ziadnu kontrolku to pri regeneracii nema,zistis to prave tou zvysenou spotrebou...potom je idealne pokracovat v jazde ...ine Ti velmi nezostava
Citovať
wikyxxx
Povedomá tvár - Favorito (30)
Založený: 13 január 2009
Príspevky: 1008
Nabehané: 5 dní 22 hod 28 min
Bydlisko: Okres Malacky
PríspevokZaslal: 05.01.2013 15:55   
My máme cruza 2.0 VCDI 110kw a tam keď sa začne vypalovanie dpf tak sa zvýši aktuálná spotreba cca o 20 litrov auto stratí ťah a rozbehnú sa obe sahary a začne ísť teplo od podlahy a ešte ked pustím plyn tak neukazuje spotrebu nula ale cca 2 litre a ešte je aj zvýšený voľnobeh na cca 1000 otáčiek. Hneď ako zbadám že vypaluje dám o 1 stupeň nižšie držím otáčky medzi 2500-3000 a za cca 4 kiláky je vypálené a mám pokoj zase 700-1000 kilometrov.A auto už mám 2 roky 40 000 kilometrov a ešte som nemusel nikdy núdzovo vypalovat.A vypalovať sa dá aj v meste na 2 50 a je zchvílu vypálene. Opel to bude mať asi rovnaké lebo je to cca totožné so chevroletom.
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (718)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 6449
Nabehané: 3 mes 21 dní 1 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 05.01.2013 17:52   
Nazdar páni , nehnevajte sa že sa vám sem vopchal jeden antiropák. ja som totiž silno LPG pozitívny. Volakedy velmi dávno ked som ešte jazdil shade120l, bolo treba pri prepínaní na plyn počkať kým sa minie benzín v karbeci a až potom sa zapínal plyn.
Chápal som to ako určité obmedzenie komfortu, ale to bolo vykúpené polovičnými nákladmi na prevádzku.
Pýtam sa , čo vám dáva váš ropák ako odmenu za obmedzenia ktorými vás zaťažuje počas regenerácie dpf filtra??? Máte nižšiu spotrebu? lacnejší servis? alebo kua čo získate oproti benzínu alebo lpg???
Šak už ma volakto presvedčte, lebo všetci ropáci čo ich mám v robote žerú jak smadná tava a ani tie výkony nie sú nejaké oslnivé.
Neviem , ale ak by som si nejakým omylom kúpil ropáka a toto by mi spravil. Tak by som vytrhol ten Do Pitchi Filter aj s kusom výfuku a mlátil by som s ním predajcu týždeň po chrbte.
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Citovať
autolaik
Obľúbený člen - Bawo (92)
Založený: 15 marec 2009
Príspevky: 2151
Nabehané: 23 dní 0 hod 57 min
PríspevokZaslal: 05.01.2013 18:22   
heh,ja som presiel z lpg na ropaka a teraz to lutujem...nie preto ze by sa mi nieco kazilo (nastastie) a z ineho dovodu. A preco som to urobil? V dobe ked som ho kupoval som vedel zohnat palivo vyrazne lacnejsie ako lpg, sem taj aj olej z tesca ...uz to nejde ..teraz si tu precitam sprsku moralnyych kecov... a ozaj, auto stale ide aj po odjazdeni viac ako 200 000 km (celkove poruchy- jeden map senzor a baterka)
.. a este jeden nazor ze kupit potom auto od slovaka, je mi to ukradnute,opel je skoro nemozne predat, ked sa pokazi pojde do srotu
Citovať
jergusko
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (125)
Založený: 13 júl 2009
Príspevky: 1679
Nabehané: 5 dní 19 hod 29 min
Bydlisko: Bratislava
PríspevokZaslal: 05.01.2013 23:58   
oco, asi prvý krát s tebou súhlasím od slova do slova... Podľa mňa sa diesliky oplatili keď stála nafta výrazne menej ako benzín (vtedy ale mali diesle ešte rovnakú spotrebu ako benzíny) a potom až do doby kým sa zaviedlo to pitomé DPF........... Čím viac čítam a počúvam o tom, čo to obnáša, tým viac si kladiem otázku: PREČO??
Prečo si preboha ľudia tie dieslové vozy stále tak tvrdohlavo kupujú, keď nafta stojí toľko ako benzín, keď je tam kopec vecí, ktoré sa kazia alebo vyžadujú údržbu (žhaviče, trysky, EGR, dvojhmota...), a hlavne - keď je tam to nešťastné DPF??? Načo je mi prebpha auto, ktoré málo žerie, ale občas musím ísť na dvojke 50, aby som za hukotu a maxispotreby vypálil nejakú blbosť, ktorú som v aute ani nechcel?

Mal som kopec áut a skoro všetko benzíny, lebo sa mi proste páčilo aké sú tiché, zvuk motora, studené štarty v zime a pod. Diesel som mal len dva roky na začiatku 90.-tych rokov, Alfetta 2,4td a bola to živá katastrofa, ale nie kvôli motoru, ten asi ako jediný na aute fungoval bez problémov.
Potom som si kúpil diesel až v roku 2008, E46 330d. Auto ide super, žerie toľko, že tdi mládenci tomu nechcú veriť, lebo aby to im žralo tak málo, musia si kúpiť motor čo má o 50 koní menej ako môj. Ide to veľmi dobre a ešte pred chipom som s tým povyhrával na okruhu nejaké tie poháre v triede sériových vozov. Lenže...... LENŽE:
Musel som vymeniť všetkých 6 trysiek a platiť dva odťahy z Brna a od Zvolena. Výmena oleja a filtrov ma stojí 3x toľko ako na starej E34 s porovnateľným benzínovým motorom (3,5litra, 211k). Samozrejme, tá E34 má dvojnásobnú spotrebu, ale je tam LPG, čiže náklady na palivo sú skoro rovnaké, ale na údržbu menšie.

Takže keď to zhrniem:
- roky som mal benzíny a benzíny s LPG
- 330d je super auto, nič na motore ani inde sa nekazí, okrem tých pitomých trysiek
- diesel už NIKDY VIAC
Ja proste už nie som ochotný sa pri každej dlhšej ceste triasť, či mi nevydochne tryska. A kvôli "kľudu" ich nemienim meniť každých 100 000km, alebo koľko to udáva výrobca.

Pri novom aute (novom v zmysle "najbližšom čo kúpim", nie novom ako že bude nové ) mám len jedinú dilemu:
Či kúpiť benzín s nepriamym vstrekom a dať tam LPG, alebo benzín s priamym vstrekom a jazdiť len na benzín.

PS: Neustály predaj dieslov je najlepšou ukážkou davovej psychózy a zotrvačnosti ľudského myslenia. Ľudia si už 50 rokov nevšimli, že Harley robí mizerné motorky, ktoré už dávno nie sú ani len priemer, a ľudia si rovnako nevšimli, že diesle sa už minimálne 5 rokov neoplatia a že VW už 15 rokov nerobí lacné autá.
Citovať
Sliedic
VIP člen - Veyron (451)
Sir
Založený: 18 máj 2004
Príspevky: 7411
Nabehané: 3 mes 20 dní 5 hod
Bydlisko: Slovak Banana Republic
PríspevokZaslal: 06.01.2013 00:11   
Jerguško
_________________
Nechci byť človekom, ktorý je úspešný, ale buď človekom, ktorý za niečo stojí.

Toyota Avensis II. 2.0 VVTi A/T 433.000km
Citroen C5 II. 2.0 HDi M/T 306.000km
Citovať
mp3turbo
VIP člen - Veyron (462)
expert: TDI
Založený: 09 apríl 2006
Príspevky: 16137
Nabehané: 24 dní 22 hod 19 min
PríspevokZaslal: 06.01.2013 01:04   
v poriadku, az na to ze cela ta posrata rovnica sa totalne zmeni ked nam ten priblbly Bruzzel zavedie specialne dane na LPG nie podla toho systemu co fici teraz, ale podla noveho vymyslu : podla energetickej vytaznosti.

To v praxi bude znamenat, ze LPG bude stat na cent presne tolko ako benzin. Inak povedane, prevadzka (spotreba) LPG aut bude presne tak draha ako na benzine. V tom momente, bohuzial, budeme musiet zase zmenit racionalne uvazovanie - kolko otocime kilometrov na diesli, akych (mestskych, dlhych, kratkych, studenych, teplych, malootackovych, velkootackovych dofrasa este dvesto dalsich parametrov) a... uz dnes ti na BMW napriklad taky Semtex z Bratislavy vypucuje DPFko za par tuctov eur - myslim ze komercne to robi za okolo 200eur. Vratane nejakej optimalizacie softu a takychto blbosti. V Rakusku som nasiel googlom firmu, ktora ti vypucuje akekolvek DPF/FAP za 190eur mit MwSt. Ano iste, keby si mal kupit nove DPF ako kolega na 535d e60 za 1300eur, tak to je ina paleta, ale za dve stovky... raz za 100.000km (jemu vydrzalo 210.000 od novoty co je teda megarekord)... to neni az taky problem.

Ja neviem, fakt neviem co si o tom mam mysliet. Donekonecna na diesloch bez DPF teda autach starostlivo vybranych spred roku 2004 (povedzme, plusminus) proste jazdit nemozeme.

Skrabem sa na hlave... ako slepy povedal, uvidime.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Opel fórum