Opel Astra G 1.4 16v - chod motora na tri valce
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 22.01.2015 14:46 Zdieľať na Facebook
Opel Astra G 1.4 16v - chod motora na tri valce
Dobrý deň mám problem auto mi ide na tri valce vymenil som sviecky modul zapalovania a na diagnostike mi ukazalo vynechavanie 3 a 4 valca ale ked auto pobezi 5 az 10 min na volnobehu respektive ked sa zahrele auto slape na vsetky valce Ďakuje sa odpovede
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 13.03.2011 17:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1906
- Dátum registrácie: 12.12.2009 20:01
- Bydlisko: Revúca Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 13.03.2011 17:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 13.03.2011 17:27 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Mhlavaty-Milan nemam co k tomu dodat.Ludia uz su tak naivni,ze vsetkemu vsetko uveria.
CLL-ja si myslim ze sme si spolu husi nepasli,ty by si mal ist si sdadnut do krcmy s tym,kto ti povedal tu fatalnu blbost.Ja tu rad radim zadarmo,a ak nevies ako funguje motor,tak aspon bud ticho a neposli ma do teplych krajin.Uz xy rokov zijem z oprav aut,tak aspon viem co hovorim.Keby bol ventil zaseknuty na mieste,tak by bolo velke bummm od vackovky,alebo od vahadla,dalej ak by bol zaseknuty v otvorenej polohe,tak by dostal po papuli od pana piesta.Mas este dalsie otazky?
CLL-ja si myslim ze sme si spolu husi nepasli,ty by si mal ist si sdadnut do krcmy s tym,kto ti povedal tu fatalnu blbost.Ja tu rad radim zadarmo,a ak nevies ako funguje motor,tak aspon bud ticho a neposli ma do teplych krajin.Uz xy rokov zijem z oprav aut,tak aspon viem co hovorim.Keby bol ventil zaseknuty na mieste,tak by bolo velke bummm od vackovky,alebo od vahadla,dalej ak by bol zaseknuty v otvorenej polohe,tak by dostal po papuli od pana piesta.Mas este dalsie otazky?
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 13.03.2011 17:27 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Smeruje to zle,takto sa technické názory (rozpor) nevyjadrujú.Veď to ide krásne a pokojne vysvetliť na čom zakladám svoj argument.
Visí ventil..,.to som síce videl,ale po stretnutí ventilu a piesta kde ohlo tanierik.Inak si nič podobné neviem predstaviť a mám názor že to nie je možné.Predsa oproti sile pružiny a to je pekná sila,stojí iba pohyb ventilu vo svojom vodítku.Musel by byť úplne pridretý,ale to reálne toto jedno v motore nehrozí.Kilometrami sa vodítko naopak zväčšuje a získava stále väčšiu vôlu.
Ak by sme pripustily že sa ventil nedovrie pre neexistujúcu vôlu ako chyba nastavenia či hydroštelu,sme v inej dedine.Ale o tom nepadlo ani slovo.Ak by sa aj stalo,kolaps a zakapanie hrozí ak visí sací ventil,pretože do sania sa dostanú silné vzduchové nárazy čo znefunční nasávanie celkove.To je potom kolaps,ale nie pre vypnutie zo strany RJ,ale preto,lebo tlakové pomery v saní bude chcieť naprávať a či už otvorí či zavrie klapku či čokoľvek zmení v snahe zachovať chod motora,urobí zle kedže jej práca ide dla argoritmov a nepočíta s riadením motora z tak velkým defektom.samozrejme jej snaha nepomôže,prípadne spôsobí zhasnutie motora.
Ak si myslíš iné,pokojne to vyargumentuj,ale avelmaka nechaj na pokoji,pivo nechaj v krčme a tu argumentuj zzrozumitelne a len TECHNICKY.
Visí ventil..,.to som síce videl,ale po stretnutí ventilu a piesta kde ohlo tanierik.Inak si nič podobné neviem predstaviť a mám názor že to nie je možné.Predsa oproti sile pružiny a to je pekná sila,stojí iba pohyb ventilu vo svojom vodítku.Musel by byť úplne pridretý,ale to reálne toto jedno v motore nehrozí.Kilometrami sa vodítko naopak zväčšuje a získava stále väčšiu vôlu.
Ak by sme pripustily že sa ventil nedovrie pre neexistujúcu vôlu ako chyba nastavenia či hydroštelu,sme v inej dedine.Ale o tom nepadlo ani slovo.Ak by sa aj stalo,kolaps a zakapanie hrozí ak visí sací ventil,pretože do sania sa dostanú silné vzduchové nárazy čo znefunční nasávanie celkove.To je potom kolaps,ale nie pre vypnutie zo strany RJ,ale preto,lebo tlakové pomery v saní bude chcieť naprávať a či už otvorí či zavrie klapku či čokoľvek zmení v snahe zachovať chod motora,urobí zle kedže jej práca ide dla argoritmov a nepočíta s riadením motora z tak velkým defektom.samozrejme jej snaha nepomôže,prípadne spôsobí zhasnutie motora.
Ak si myslíš iné,pokojne to vyargumentuj,ale avelmaka nechaj na pokoji,pivo nechaj v krčme a tu argumentuj zzrozumitelne a len TECHNICKY.
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 13.03.2011 17:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 13.03.2011 17:27 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Reálne sa to mohlo takto diať,často sa tak deje u benzín/plyn pohonu.Pokiaľ by sa to riešilo v dielni,chyba by sa odhalila velmi rýchlo jednoduchým testom na tesnosť priestoru ktorý je na tieto veci presnejší než meranie kompresie,kedže ukáže čo z trojice ventil sací,výfukový a piest je závadové.
CLL...S tým radením,snáď mi dáš za pravdu že rada v prípade o ktorom nevieš nič,ani len základné veci je dosť zbytočná vec.Len si odsleduj trochu tie príbehy ktorých sú tu desaťtisíce.Odpovedať sa dá a má zmysel ak sú....všetky údaje o samotnom aute kody roky atd,dobrý opis chyby(býva jedna veta a ani tá nedáva zmysel) a história,už sa riešilo to a to a toto a toto je tak a tak.Načo sa zaoberať niečím čo potrebuje skôr krištálovú guľu.Prečítam desať problémov...a zavriem.Nemajú hlavu,pätu,zmysel,chýba obsah,údaje.Skoda že ss správy zanikajú pre malý archív,u mňa je za tri dni všetko prekryté novou poštou.Ukázal by som otázku,ako má vyzerať ak človek pýta radu a rieši to a nemá vypnutý rozum.Je mi ľúto,ale toto ja nemám šancu riešiť.Riešim to čo sa riešiť dá, pretože preto urobil čosi aj autor dotazu.Kvalita otázky = kvalita odpovede
CLL...S tým radením,snáď mi dáš za pravdu že rada v prípade o ktorom nevieš nič,ani len základné veci je dosť zbytočná vec.Len si odsleduj trochu tie príbehy ktorých sú tu desaťtisíce.Odpovedať sa dá a má zmysel ak sú....všetky údaje o samotnom aute kody roky atd,dobrý opis chyby(býva jedna veta a ani tá nedáva zmysel) a história,už sa riešilo to a to a toto a toto je tak a tak.Načo sa zaoberať niečím čo potrebuje skôr krištálovú guľu.Prečítam desať problémov...a zavriem.Nemajú hlavu,pätu,zmysel,chýba obsah,údaje.Skoda že ss správy zanikajú pre malý archív,u mňa je za tri dni všetko prekryté novou poštou.Ukázal by som otázku,ako má vyzerať ak človek pýta radu a rieši to a nemá vypnutý rozum.Je mi ľúto,ale toto ja nemám šancu riešiť.Riešim to čo sa riešiť dá, pretože preto urobil čosi aj autor dotazu.Kvalita otázky = kvalita odpovede
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných