811 675
inzerátov
Pridať inzerát

- olej ako aditivum -

   Obsah fóra Auto-moto fórum Oleje, mazivá, palivá, aditíva
Odpovedať Nová téma
<1234
Autor Správa
mhlavaty
Legenda - Ford T (2265)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19720
Nabehané: 3 mes 21 dní 16 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 16.12.2014 08:09   
Dobré...
Aj výstižné...
M2T sa dáva do benzínu ako výlučné a jediné mazivo takého motora
U 4 taktu a hlavne u nafty si treba trocha viac rozvážiť čo vlastne má takéto "aditívum" zabezpečiť. Asi 99,999% bude tým dôvodom ochrana polivových dielov,len treba zakalkulovať aj prítomnosť filtra častíc,jeho typ a dôsledky prítomnosti oleja v palive.
Rozhodne aj tu sa oplatí premýšlať vlastnou hlavou a zbrklo nepreberať neuvážené nápady,kedže chybu zaplatíte z vlastnej peňaženky
Citovať
cicik626
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 12 marec 2013
Príspevky: 22
Nabehané: 7 hod 8 min
PríspevokZaslal: 18.12.2014 15:30   
Toto je len moja reakcia na kvalitu našich servisov je to síce už starý príspevok ale nemohol som nereagovať................


No o kvalite servisoch by som radšej pomlčal ja som s 1,6 HDI 2 roky chodil kade tade samozrejme aj po autorizovaných servisoch a nikto to nevedel opraviť a každý povedal niečo iné čo treba vymeniť. Tak som sa nasral zohnal schému a opravil som to sam a stačil mi klasicky merák sada ihjel na meranie pinov (v GM kúpené), 2ks krokodiliek skúšačku na 12v a bolo vymalované vadný plošný spoj poistky napájania podtlakového regulátoru turba. Kúpena nova BSM jednotka a autíčko šlape už rok jak hodinky a že kvalitný servis v BA
A som z BA
Citovať
uwa0949279888
Založený: 31 august 2015
Príspevky: 1
Nabehané: 4 min
PríspevokZaslal: 11.12.2017 21:08   
tomasht napísal:
podla mna dalsia rada za nezaplatenie... idealny stav by nastal, ked by z nafty po spaleni neostal ziaden popolcek a o to ide aj vyrobcom... kazdy jeden olej obsahuje aditiva, ktore po spaleni zanechaju popol a ten sa usadzuje na spickach trisiek a vo vstrekovacich otvoroch... niektore oleje sa vyrabaju z tazkych rafinatov, takze k popolceku sa pridavaju aj karbonove usadeniny... cize olej nemoze nicomu pomoct, skor naopak
Citovať
berzerkertt
Založený: 16 júl 2008
Príspevky: 76
Nabehané: 1 dní 13 hod 42 min
PríspevokZaslal: 31.07.2018 07:01   
Trochu to tu ozivim co sa tyka 2T oleja do nafty. Novsie motory s dpf/fap potrebuju v pripade aditivacie dvojtaktne oleje normy JASO FC resp. ISO-L-EGC. Vyssia norma je uz nevhodna, lebo tvori viac popola kvoli vysokovykonnym aditivam.
Ide hlavne o ten popol po zhoreni - oleje s touto normou produkuju zanedbatelne mnozstvo popola a horia velmi cisto, pretoze su na horenie vo valci urcene. Takyto olej ma len velmi malo spolocne s klasickym M2T olejom do trabanta.
Dolezite je tiez, aby olej neobsahoval zluceniny zinku - tie vedia tvorit usady a zapchavat vstreky.
Podla nemcurskych info je najpriatelskejsi pre DPF tento olej / zinok neobsahuje / ADDINOL Super 2T MZ 406

Pozor, tieto info nemam podlozene ziadnymi dokazmi, mam to z vlastneho dlhodobeho vyskumu po roznych forach.
Odpovedať Nová téma
<1234

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Oleje, mazivá, palivá, aditíva