Ojazdený hybrid - skúsenosti

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

trek800
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 27.11.2010 16:36
Zdieľať na Facebook

Ojazdený hybrid - skúsenosti

Príspevok od používateľa trek800 »

Ahoj

Chcem sa spýtať, má niekto reálne skúsenosti s hzbridom benzín - elektrika, myslím auto čo má najeté cca 250000 km a viac, vie mi niekto z reálnych skúseností povedať ako sa tento systém správa aj po najazdení týchto km, odchádza tam niečo ?

Ďakujem za info.
laura
Príspevky: 1400
Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
Bydlisko: Levice
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laura »

Ja osobne hybrid nemam, ale maju ho nejaky ludia v mojom okoli. Pytal som sa na problemy, ale kazdi to len chvali, baterky drzia aj po 10 rokoch. problemy o ktorych viem su casto sa vypalujuce ziarovky vo svetlometoch, tlmic v stlpiku riadenia puka, tak isto ako pri RAV4, hucia loziska v zadnych nabojoch, ale len pri viac ako 200000km a to za problem nie je mozne povazovat, sem tam nejake problemy s elektroinstalaciou, pri starsich modeloch. Velmi som chcel Prius asi pred 3/4 rokom, precital som vsetko dostupne na nemeckych aj anglicky pisucich forach....Ziadne vacsie negativa, ktore by kupujuceho mali odradit...
miso.eu
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miso.eu »

Pochybujem, ze niekto ma na Slovensku odjazdenych viac ako 250 000km na akomkolvek hybride. V Amerike je ale bezne cestovat 100km do prace, takze tam su skusenosti ine. Predtym, nez som si kupil svojho Priusa (momentalne cca 190 000km), tiez som presiel vsetky mozne fora. Bateria odchadza po cca 13-14 rokoch. Neprospieva jej pokial sa na aute nejazdi. Ano, NEjazdi. Ak auto denne pouzivas, je predpoklad, ze bateria vydrzi este viac. Toyota ale poskytuje zaruku 10 rokov na bateriu (ak k nim ides na kontrolu raz za rok alebo 15tis km, co nastane skor - cca 60eur). Moj aj ked nema 10 rokov, tak na kontrolu nechodim. V Polsku zozenies bateriu z Priusa, Aurisa (moduly je mozne medzi modelmi vymienat) s 8 tis kilometrami za 400e s dopravou, takze ak by sa pokazila, tak objednam a cez vikend vymenim, netreba k tomu okrem zdraveho zmyslania ziadne ine zrucnosti ani naradie. Hybridny system ako taky je tiez spolahlivy a prakticky bezudrzbovy. Odporucane je aspon raz za 3 roky vymenit chladiace kvapaliny (auto ma 2 okruhy chladenia). Priusa som uz davnejsie nechal rodicom, ale jazdeny je stale denne do prace, na nakupy a obcasne vylety. Kupoval som ho, ked mal 160 000km, bola to moja prva kupa v zahranici a siel som prakticky "naslepo" len s diagnostikou, s tym ze nemam kupene ani spiatocne letenky (bolo to v Holandsku), tak som tomu autu veril a to som o nom cital len na zahranicnych forach. Za 30 000km co odvtedy najazdilo bolo menene: olej (motor, prevodovka), vsetky filtre, chladiace kvapaliny, remen na vodnej pumpe, volant za kozeny, brzdy a ziarovka v osvetleni SPZ. Dlhodoba priemerna spotreba je v zime 5,7l/100km, v lete cca 5l/100km. Ak mas nejake dalsie otazky, kludne sa mi ozvi cez sukromnu spravu. :-)
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Napíš aké auto by si chcel konkrétne a čo by si zaň chcel dať. Predpokladám Toyota-Lexus.Mám aurisa, ak by ti nevadilo že v staršej verzii ubrali baterky z kufra doporučujem skôr aurisa pretože Prius si u nás nezmyselne drží cenu.... môj má 120 000 a jazdí ako nový.
Inak k tým km je ťažko sa vyjadriť, treba auto poctivo prezrieť, hybrid systém ti otestujú v Toyote za niekoľko desiatok euro, myslím cca 30E. Zvyšok je dobre dimenzovaný aj keď samozrejme nie nesmrteľný. Ak by malo auto servis historiu čo sa dá pri Toyote ľahko overiť je to plus. Možno by som skôr bral auto čo jazdilo po meste ako taxi než nejaký dialničný typ... sú aj také....
vili111
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 08.01.2007 03:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vili111 »

Myslim ze netrebalo novu temu je to toho dost, ale ked uz je tak pridam. Podla mmna najlepsie auto ake som zatail mal. 2 ks maju po 100k mil a jeden 220k mil. Absolutne bez problemov. Iba zakladne veci ako brzdy , oleje a sviecky , potom 2x preden loziska a zadny tlmic vyfuku. MOmentalne 1x brzdove svetlo ale to je diodove tak treba zmenit celu lampu.
PS. miso nepochybuj! Ak pojdes okolo mozem ti ukazat a ma hodme cez 250k km. :-)
miso.eu
Príspevky: 363
Dátum registrácie: 30.07.2011 14:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa miso.eu »

vili: myslis oklo uk/usa? (ked teda uvadzas mile nie kilometre) :-)
trek800
Príspevky: 3
Dátum registrácie: 27.11.2010 16:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trek800 »

Ahoj

Ďakujem za info, riešim Lexus GS 450h 170 000 km.
vili111
Príspevky: 66
Dátum registrácie: 08.01.2007 03:14
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vili111 »

Nie. Momentalne MT. Ale auta sa z US :-) Nemam to overene ale asi to boli v 2005 prve co tu behali.
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Lexus to je iná liga, to je akurát dobre zabehnutá mašinka... smelo do toho ak má servis history
elauato
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elauato »

priusy behajú v paríži ako taxíky, viezol som sa v jednom čo mal nejakých 420 tisíc a vyzeral stále relatívne ok. taxikár sa vyjadril, že si to všetci pochvaľujú ako super spoľahlivé jednoduché vozítko. Kedysi som to mal ako náhradné vozidlo a bolo to jediné auto, kde mi v meste spotreba klesala:-))))))
čo sa týka gs450, tak pozor pri staršej verzii, má brutálne malý kufor.
CAMLS
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa CAMLS »

trek800 napísal:Ahoj

Ďakujem za info, riešim Lexus GS 450h 170 000 km.
pred nedavnom sme kupovali tiez GSko do rodiny a tiez sa rozmyslalo aj nad hybridom a jediny dovod preco sme to velmi rychlo vyradili je maly kufor ....inac to gsko islo ako gula, velmi tichucke, nic nevrzgalo, pohodlne...a to malo na tachometri cez 310 000km, ktore sme boli pozerat ale povod bol z Luxemburska a baterky uz boli repasovane, cena 3000E a baterky sa daju menit po kusoch....
:) ale nakoniec sme zobrali GS 430 a je to tiez podobne tiche ako hybrid ale uz s dostatkom miesta v kufri a 200kg mensou vahou ako hybrid......samozrejme spotreba je inde cca okolo 11...., cize lexusov s kopec km by som sa nebal...
Naposledy upravil/-a CAMLS v 20.02.2016 14:33, upravené celkom 3 krát.
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km

LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
Demianandrej@Gmail.com
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 20.02.2016 13:39
Zdieľať na Facebook

Moje skúsenosti s hybridmy

Príspevok od používateľa Demianandrej@Gmail.com »

Ahoj mam prius plus 2012 ročník.moje auto má nabehane cca 658000 km chodím do Rakúska vozim ľudí do práce, môžem povedať toľko že okrem hybridu už nič iné nechcem, na takíto druh práce je to radosť z vozenia, pohodlie tichost a BEZPORUCHOVOST.investícia do motora 0 eury. Všetko je pôvodné aj tlmiče. Motor je ako nový bez opotrebenia spotreba pri plne nalozenom aute cca 6.1l 5 pasažierov a plný kufor batožín keď si sám mesto medzi mesto 4.2l je to nezničiteľný stroj bezporuchovy bezudrzbovy automobil! Nemá konkurenciu na trhu V spoľahlivosti! Mali sme diesel 2.2 verso no po 600000 km koniec a Veľa investícií do diesla! Hybrid máš bez investičné auto iba filtre oleje a brzdové kotúče. Žiadne vstrekovače ani dpf atď. ....Keď idem do 110km s potreba pri plne nalozenom aute je 5.5l pri 130,140ke je 6,2 6,5 l na 100 ku. Jazdím stotisíce km rocne a auto musím mať 100%!!nikdy žiadna odtahovka, žiadna porucha iba po 501000 km meneni spoj medzi elektromotorom a benzinakom no záruka bola do 500000km na tú suciastku takže to bolo grátis. Vrelo odporúčam každému hybridy sú bezporuchove autá!
elauato
Príspevky: 254
Dátum registrácie: 26.09.2013 13:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa elauato »

Impozantne cisla, len jedna pripomienka, prius na dialnici je podla mna dost hlucny. Hlavne pre cloveka zvyknuteho na auta odhlucnene aspon na urovni strednej a vyssej triedy.
Ale inak fakt obdiv za tie kilaky, jazdim 60-70 tis rocne a mam dost.
Demianandrej@Gmail.com
Príspevky: 11
Dátum registrácie: 20.02.2016 13:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Demianandrej@Gmail.com »

Súhlasím hlučnosť je iná táto prevodovka je specifikum a vzbudzuje iné pocity ako dsg či manuál hlučnosť je vyššia pri obiehani a je spojená s tím že ťahá ako vysávač ETA. Cvt kombinovaná planetova s bezstupnovou prevodovkou mení pocit z jazdy, je to iný štýl jazdenia. ....no je bezporuchova oproti dsg či 6stupnovemu toyota automatu sa nekazi údržba nás vo versach automatoch vyšla na tisíce eury u tochto hybrida iba olej žiadna poruchovost mali sme dva priusi a hybrid yaris. ..beznakladovy automobil.tuhý kvalitný voz ktorý šetrí tisíce eury. ....proste ten motor v meste odpočíva ťahajú elektromotory a cítiť to na motore keď najazdis 360000 km rocne na autách vieš porovnať ako sa auta správajú akú majú kvalitu po 300, 500 tisíc kilometroch. ..hybrid je zatiaľ jediný motor čo viem povedať že 600000 km a motor je ako nový. ..bol som na komplet diagnostike a odpoveď bola stav ako 100000 km auto....a to vďaka kombinovanemu pohonu tie elektromotory sakramensky predlžujú životnosť a znižujú opotrebenie motora, chalani vrelo odporúčam tento motor 1.8.
pidizvi
Príspevky: 3413
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

tak ten elektromotor v hybride sa na dialnici fakt ze vyuzije lol
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 41 neregistrovaných