Odvzdušnenie Fábie????!!!!
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 28.09.2009 15:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 84
- Dátum registrácie: 23.11.2008 00:16 Zdieľať na Facebook
Re: Odvzdušnenie Fábie????!!!!
je to samoodvzdusnovak ako pisal matko506 nechaj ho zohriat a oni si to upravy sam cez expanzkuJan Michalec napísal:Zdravím všetkých,prosím Vás ako sa odvzdušnuje chladiaci systém na Fábií ? mám konkretne 1.4 16V 74KW Benzín rok 2001,vymenil som chladiacu kvapalinu a nie a nie sa auto zohriať!Poradte.
Ďakujem za všetky rozumné rady.
-
- Príspevky: 339
- Dátum registrácie: 16.01.2010 19:02 Zdieľať na Facebook
ak sa ti nezohrievalo aj predtym este termostat moze byt zly..
odvzdusnis tak ze zapnes motor s otvorenou nadobkou a dakedy aj vidno take male bublinky co z neho pojdu, potom zatvor a jazdy normalne tak pol hodku a potom (az auto samozrejme vychladne) dolej do nadobky este chladiacu tak ako ma byt...
odvzdusnis tak ze zapnes motor s otvorenou nadobkou a dakedy aj vidno take male bublinky co z neho pojdu, potom zatvor a jazdy normalne tak pol hodku a potom (az auto samozrejme vychladne) dolej do nadobky este chladiacu tak ako ma byt...
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 14.04.2007 14:15 Zdieľať na Facebook
Never ending story
Čaute, potrebujem pomoc.... mam fabiu 1,4 mpi a po meneni tesnenia pod hlavou mam problém s vodou, resp so vzduchom v chlad. systéme, skúšal som tak, ako sa tu písalo (v ďalšom aute mi to úspešne odvzdusnilo) ale nejak mi to nefunguje resp chyba bude niekde inde.... V hadici za termostatom (úplne novym) ktorá ide do chladiča cítim ze keď mi zopne ten okruh, mam okrem vody aj vzduch... Napadá niekoho kde môže byť zrada?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie nemusí.Pokúsim sa tomu dať zrozumiteľnosť.Pokiaľ do najvyžšie položeného miesta vyvíjaš tlak,tak máš šancu vyhnať vzduch z rôznych dutín.Celý problém prečo sa niekedy ťažko vyvzdušňuje jeden motor je to,že termostat rozdelí priestor na dve časti a do jednej má voda problém preniknúť.Termostat väčšinou má jeden malinký otvor ale vyrovnanie vody pred a za by trvalo pol dňa.Preto sa tomu "pomáha"
Naštartovanie motora kde je (hlavne v oblasti kupôl spalovacieho priestoru) vzduchu veľa,je vždy koledovanie o prieser.Pritom predísť problému je v tom,že sa premýšla už vtedy,keď sa voda vypúšťa.Treba ju vypustiť a odchytiť a viete koľko jej tam potom znovu musíte dostať.V dielni si to na zem aj tak nepustíte.
Motor naštartovať sa dá ak chýba do celkového množstva do pol lt vody,nie viac.
Vždy si trochu všímajte uspotriadanie vecí a zapojte do toho štipku logiky.Sklon spodnej hadice ukazuje či vzduch (ak tam vôbec je) vie pokračovať smerom hore.Ak áno,tak on horte pôjde určite,takže je ďalšia otázka - čo môže ? No ak mu v ceste stojí uzavretý termostat tak nemôže rtesp dieročkov v termostate bude prenikať pomaly.Celé odvzdušnovanie je iba vec logiky.Ale nikdy sám seba nepresvedčujte že "veď sa nič nemôže stať" ,naštartujem a bude čo bude.Občas to zle dopadne.Je múdrejšia strata hodiny pri tancovaní okolo toho,ako tri dni v servise a riešenie tesnenia.Rôzne motory sú rôzne odolné a aj riešenia sú rôzne drahé.Niektoré sú ukrutné,niektoré za tri hodiny bežia znova.
Naštartovanie motora kde je (hlavne v oblasti kupôl spalovacieho priestoru) vzduchu veľa,je vždy koledovanie o prieser.Pritom predísť problému je v tom,že sa premýšla už vtedy,keď sa voda vypúšťa.Treba ju vypustiť a odchytiť a viete koľko jej tam potom znovu musíte dostať.V dielni si to na zem aj tak nepustíte.
Motor naštartovať sa dá ak chýba do celkového množstva do pol lt vody,nie viac.
Vždy si trochu všímajte uspotriadanie vecí a zapojte do toho štipku logiky.Sklon spodnej hadice ukazuje či vzduch (ak tam vôbec je) vie pokračovať smerom hore.Ak áno,tak on horte pôjde určite,takže je ďalšia otázka - čo môže ? No ak mu v ceste stojí uzavretý termostat tak nemôže rtesp dieročkov v termostate bude prenikať pomaly.Celé odvzdušnovanie je iba vec logiky.Ale nikdy sám seba nepresvedčujte že "veď sa nič nemôže stať" ,naštartujem a bude čo bude.Občas to zle dopadne.Je múdrejšia strata hodiny pri tancovaní okolo toho,ako tri dni v servise a riešenie tesnenia.Rôzne motory sú rôzne odolné a aj riešenia sú rôzne drahé.Niektoré sú ukrutné,niektoré za tri hodiny bežia znova.
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 149
- Dátum registrácie: 31.08.2007 17:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 18.11.2014 11:46 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 38 neregistrovaných