977 157
inzerátov
Pridať inzerát

Odvzdusnenie chladenia - felda

   Obsah fóra Auto-moto fórum AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
BBtunerBB
Založený: 23 december 2008
Príspevky: 122
Nabehané: 1 hod 59 min
Bydlisko: Banská Bystrica
Predmet: Odvzdusnenie chladenia - felda PríspevokZaslal: 02.05.2010 12:50   
Nazdar,
Chcem sa opytat, ako sa odvzdusnuje chladiaci system na felicii1.3 50kW (bmm)??? Ziadny odvzdusnovaci ventilik som nenasiel tak uz fakt neviem...
Vopred dakujem za odpoved
_________________
Ja sportujem len rekreacne. Vrham tien, pozeram do dialky a leziem na nervy...
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo (207)
Ľudový rozprávač
Založený: 03 február 2010
Príspevky: 6025
Nabehané: 3 mes 7 dní 21 hod
PríspevokZaslal: 02.05.2010 16:15   
no to je automat-odvzdusnovanie.nalejes novu daj aj 2cm nad max zasrubovat a jazdit.po 15km jazdy skontroluj.nieze ta napadne nechat to otvorene ako to robia domaci majstri a cakaju pred garazou a turuju ,ze co neodvzdusnuje.a mozes dat aj kurenie na cervenu aby aj do radiatora natieklo.
Citovať
cekyceky
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 22 marec 2010
Príspevky: 22
Nabehané: 1 hod 34 min
PríspevokZaslal: 02.05.2010 17:15   
Môj osvedčený spôsob je - naliať chladiacu po max. a vytiahnúť snímač teploty ktorý je hneď vedľa termostatu. Počkám dokiaľ nevytlačí kvapalinu a snímač dám späť. Doplním chladiacu opäť po max. a je to.
Citovať
matko506
Založený: 28 september 2009
Príspevky: 92
Nabehané: 2 hod 19 min
PríspevokZaslal: 02.05.2010 18:28   
ako pisu chalani..nechaj ho odgrgnut ..mozes aj pred garazou dat dole vicko s expanzky a pockat kym vyplavi vzduch..a doliat..kwapalinu
Citovať
66QUATTRO
Známa tvár - Feldo (65)
Založený: 19 január 2010
Príspevky: 596
Nabehané: 2 dní 16 hod 21 min
PríspevokZaslal: 02.05.2010 18:58   
nazdar nemusis nic len nechat zohriat kym sa otvori termostat a pripadne doliat... ja som to mal asi 10 x rozobrate koli termostatu... a vzdy len takto som robil a pohoda...
Citovať
bluefavo
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 17 marec 2005
Príspevky: 58
Nabehané: 3 hod 6 min
PríspevokZaslal: 02.05.2010 19:31   
presne ako ceky pise naliat kym sa nezacne liat od snimaca teploty tak to pise aj odborna kniha ako na to!najdes ho lahko hned pri termostate ja to tak robim stale ziaden problem
Citovať
BBtunerBB
Založený: 23 december 2008
Príspevky: 122
Nabehané: 1 hod 59 min
Bydlisko: Banská Bystrica
PríspevokZaslal: 02.05.2010 21:43   
A ja som skusal hladat daky ventilik a nenasiel som tak ma aj napadlo, ze sa samo odvzdusnuje ale reku, ze sa spytam. Tak teda skusim. Tak dik chlapi za pomoc...
_________________
Ja sportujem len rekreacne. Vrham tien, pozeram do dialky a leziem na nervy...
Citovať
lubo30
Založený: 20 jún 2006
Príspevky: 90
Nabehané: 7 hod 11 min
Bydlisko: Kosice
PríspevokZaslal: 02.05.2010 22:16   
v podstate sa ma odvzdusnit sam ale ked si chces usetrit cas a hlavne benzin pokial sa nahreje auto urob to ako pise............cekyceky............
_________________
VW Bora Combi 1.9 TDI 96 kW r.v. 2003
Jawa 350/638
Citovať
dr-yevan
Založený: 28 január 2008
Príspevky: 139
Nabehané: 1 hod 46 min
PríspevokZaslal: 03.05.2010 09:57   
odvzdušní sa to samo,motor sa zohreje otvorí termostat a potom doliat vodu,ale raz sa mi stalo na jednej,že sa to neodvzdušnilo tak som vybral snímač teploty-ten čo je tu spomenutý a ked voda vytekala von vopchal som ho naspäť zaistil a bol pokoj,doležité je mať zapnuté kúrenie na červené aj keď vypúšťaš aj keď napúšťaš novú kvapalinu-vodu,stane sa že máš kúrenie vypnuté-modré,vypustíš starú,napustíš novú kvap.a po napustení otvoríš na červené a sranda s prehrievaním je na svete,lebo každý ventil niečo prepúšťa-slzí,teda v kúrení zostane trošku vzduchu a keď je tam vzduch tak tam nebude okruh voda nebude prúdiť,nepomože ani túrovanie lebo na mnohých autách je kúrenie umiestnené v úrovni nad motorom a tie nešťastné hadice vedú dosť nízko,takže to nepretlačí,stačí komplet vypustiť.a máš po probléme
Citovať
fischman
Založený: 20 júl 2009
Príspevky: 6
Nabehané: 53 min
PríspevokZaslal: 18.08.2018 10:20   
Mali ste niekedy rozobraté kúrenie alebo aspoň vybratý radiátor? Asi nie,lebo všetci čo ste napísali že treba prepnut na červené (horúci vzduch) nemá ani potuchy o tom že sa tým len otvorí klapka v skrinke a radiátor ma vlastný obvod priamo z motora a s páčkami v kabíne nemá úplne vôbec nič spoločné . Čo už no,ak vám to placebo počul som že treba zapnúť kúrenie pomáha tak táto legenda bude žiť ešte skutočne dlho. A to nehovorím o tom panovy ktorý je presvedčený o tom že pokiaľ tento úkon neurobí tak mu to nikdy poriadne neodvzdušni a nevyleje sa všetka voda z kúrenia ????.
Citovať
midnightman
Nová tvár - Trabanto (6)
Založený: 11 august 2018
Príspevky: 205
Nabehané: 1 dní 3 hod 1 min
PríspevokZaslal: 18.08.2018 10:30   
10% pravdy na tom je.

Existujú autá, ktoré majú kúrenie vyriešené tak, že koliesko teploty priamo reguluje prietok vody do radiatora v kúrení :D

Kukal som na to pred rokmi ako puk....

felda samozrejme nie je tento prípad ;)
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (626)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 5748
Nabehané: 3 mes 9 dní 13 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 18.08.2018 11:21   
Matne si spomínam že Shade 120l mala takto riešené kúrenie. Páčka v kabíne otvárala taký rohový ventil a púšťala vodu do radiatora
_________________
Spotreba? kolko nalejem tolko zožerie
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia