Odpojeny brzdovy pedal od posilovaca

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

viliam-brava
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 21.03.2015 14:31
Zdieľať na Facebook

Odpojeny brzdovy pedal od posilovaca

Príspevok od používateľa viliam-brava »

Zdravim, potreboval by som poradit ako co najjednoduchsie vymontovat brzdovy pedal z passata b5 afn. Vyskocila mi totiz z toho uchytu na zadnej strane pedala tycka od posilovaca. A nemoze ju ani za svet nacvaknut nazad. Chcel by som aspon skontrolovat ci sa z toho uchytu nieco nevylomilo alebo preco vlastne nejde zacvaknut donho ta tycka. Ale kedze pristup tam je natesno , neviem to skontrolovat ,kym je pedal namontovany. Takze bud vybrat len samotny uchyt ale rovno cely pedal aj s uchytom. Dufam ze nebude treba vybrat cely komplet brzda + spojka. Co som to daval pozriet mechanikovi, tak ten spominal ,ze musi vybrat posilovac, ale to sa mi zdalo uplne zbytocne. A par krat sa mi uz stalo ze brzdovy pedal sa nevratil do hornej polohy, ostali svietit brzdove svetla a vypalili bateriu. Alebo pocas jazdy - po brzdeni sa nevrati pedal hore, auto sa rozbehne ale o chvilu s nim trhne a takmer ostanem na mieste.

https://volkswagen.7zap.com/cz/rdw/pass ... 21-721025/

Na tomto obrazku diel c.4
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Som z toho JELEŇ....

:3c90:
Naposledy upravil/-a laco1871 v 14.11.2017 16:59, upravené celkom 1 krát.
noko876
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 14.11.2017 13:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa noko876 »

prečo si to tomu mechanikovi nenechal rovno spraviť keď ti to komplikuje takéto veci? ja by som sa s tým aj bál jazdiť keby mi neskáče brzdový pedál nazad. čo za to pýtal veľa peňazí?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24899
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »