Octavia combi III - 1,6 alebo 2.0 ?

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pink33
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 11.12.2012 10:58
Zdieľať na Facebook

Octavia combi III - 1,6 alebo 2.0 ?

Príspevok od používateľa pink33 »

Ahojte, na uvod som zena :-D a teraz otazka - keby ste si mali vybrat medzi motorom 1.6 tdi manual (ale rocnik 2017 a najazdenych 38tisic km) a 2.0 tdi automat (rocnik 2015 a najazdenych 138tisic km), ktory by to bol a preco? ???? mam dilemu :3906:
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Ani jeden
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vyzerá to ako zlomyselnosť od trucker-a ale ozaj ani jeden,ja ich opravujem ale dilemu by som určite nemal,len nech si to nechajú
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kedze su len tieto dve auta na svete, ber to prve, mas ho este v zaruke, natoc tak 150t, pripadne az sa zacne srat/dojte ti trpezlivost, z tychto 3 moznosti co nastane skor a predaj ho ! a v neposlednom rade je to manual, o drahy potenc problem menej...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Neberte to ako zlomyselnost, ale ak človek má aspoň štyri triedy základnej školy, tz vie čítať, tak iba na tomto fóre je takmer dvadsať DVADSAŤ 20 tém o poruchovosti opýtaných motorov. Konkrétne sir Hlavaty upozorňuje na výrobno konštrukčné chyby, ktorými uvedené motorizácie trpia. Kupovať odisteny granát, nie som tak bohatý aby som kupoval predražené veci. Zatiaľ peniaze tvrdo zarábam, nedostal som od štátu dotácie, ani necerpam agrodotacie od Roberta cez Jana robovi, a nemám kúpeného daňového úradníka na vratky DPH. Takže preto ani jeden. Radšej inú marku, inú typu, nie grupu. :4012:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

kto cita moje prispevky vie ze ja nejake moc velke sympatie k tejto automobilke neprejavujem ; zase na druhu stranu sa neda upriet aj tejto technike ze chodi.

Semtam s nejakymi problemami, ale funguje. Na pocudovanie, ma silny dojem ze je to zrovna Trucker ktory ma na firemnej Octavii najazdene takmer 400.000km :) to vsak neznamena ze to auto musi bezbreho milovat, vynasat do nebies a prehliadat konstrukcne chyby.



Ked to musi byt z tychto dvoch, priklonil by som sa k tej manualnej 16ke. Dovody :

1) pises ze si jemne pohlavie, takze asi nejazdis ako prasa. Neverim tomu ze dokazes v realite vyuzit 103kW (ani ja osobne nedokazem, za poslednych 10 rokov a 150.000km snad ani dvadsat sekund som nestal na podlahe).

2) tych 77kW pripadne 81kW v novej verzii absolutne staci na to aby sa porusovali rychlostne predpisy a na zabitie niekoho

3) ma ukrutne menej najazdenych kilometrov (neriesime ci je to dovoz na kseft = stocene ; proste predpokladam ze je to pravda)

4) !!!! ESTE STALE JE V ZARUKE !!!! 2017 rok, 38.000km je auto v zaruke este dlhu dobu, over si ci ta autorizovany servis prijme s otvorenou narucou ked sa nieco pokaka = kontrola podla VIN cisla auta. Nechaj si spravit vsetky zvolavacie akcie, nahrat novy software do vsetkych riadiacich jednotiek, musia to spravit zadarmo.

5) nema automat (DSG) ktore sa podla typu jazd zvyknu medzi 150 az 220 tisic km dokakat, najcastejsie mechatronika a takmer vzdy majitelovi ktory nemenil oleje a jazdil v meste kde ta prevodovka ma sancu SIALENE podtacat motor (jazdit 54km/h na siestom prevode pri 997 rpm). Ludia ktori jazdia mimo mesta nemaju s DSG problem ani po 350.000km ak menia oleje najneskorsie kazdych 60.000km - dovod je ze sa jazdi na otackach 2000+

6) oprava pokazeneho DSG v pohode moze stat 2.500 eur, suma pod 1.000 eur je viacmenej raritou z rise snov

7) oprava manualu na 1.6ke nemoze stat 1.000 eur, spojka/dvojhmota stoja menej aj s robotou a mas na dalsich 200.000km pokoj

8) nebudu ti ju chciet tolko ukradnut. 2.0tdi sa kradne ako sibnute, 1.6tdi je velmi silno mimo zaujmu zlodejov. Dovod je jednoduchy a jasny, narocnost na ukradnutie je absolutne rovnaka, ale predajnost je horsia.


Ked to MUSI byt z tychto dvoch, vybral by som 1.6tdi manual. Je to menej vykonne auto na dnesnu dobu ale svoju robotu = prepravit prdelku z miesta A do miesta B splni. Samozrejme manual pre teba ako pouzivatelku prinasa nutnost radit prevody, od coho ta automat "odkomfortnuje" (to je slovo). Za komfort a krasu sa vsak vzdy platilo a aj bude platit, a to plati aj pre stroje ; v pripade DSG su to velmi drahe opravy ked sa pototo.

Samozrejme suhlasim s Truckerom a p.Hlavatym = pozrel by som sa inde, ak to NEMUSI byt Ocktavia.
dany01
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 17.09.2009 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dany01 »

Tak by som prosil poradiť čo potom vybrať napr. od iných značiek v týchto podrobných výkonoch.
Za chvíľu ma to isto neminie a ozaj nieje z čoho vyberať....
U mna určite diesel- nejazdím síce 300 ako pnagy, ale 100 dám denne po diaľnici.
Francúza- to niekedy nevedia ani v autorizaku opraviť
Japonca-diesel nevedia a už skoro ani neponúkajú
Nemecku prémiu- nie , zbytocne pre mna
Talian/USA- nie
Kórea- na zváženie, servis len autorizak...,
Das Auto- servis v každej garáži, veľa odborníkov mimo autoriz servis - mhlavaty, atd.
Po Čom potom ma človek pozerať.....
Rotacku a ani PD už nové nejdú kúpiť....
Napísať odpoveď

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 23 neregistrovaných