Octavia Combi II 1,9TDI, 77kW 2007 - EGR ventil?

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: foter, niner, mhlavaty, Atlas, LOCHNESS

budmilsk1
Dátum registrácie: 04.11.2008 10:57
Zdieľať na Facebook

Octavia Combi II 1,9TDI, 77kW 2007 - EGR ventil?

Príspevok od používateľa budmilsk1 »

Zdravim. V podstate ani neviem ci som toho technika spravne pochopil a pisem spravne nazov, ale auto bolo na diagnostike, kedze som to kupil z bazaru a mordovali sa v servise s tym 3 dni. Svieti mi kontrolka motoru a vraj mam podla nich chybne "erge cidlo". Vraj to stoji okolo 330 eur. Jazdit sice mozem, ale postupne to vraj odchadza, takze sa moze stat, ze ma to niekde necha. Ako hladam, tak hladam, no nachadzam len EGR ventil, ktory ma nieco so spatnym chodom splodin. Co s tym? Su v servise neschopni, alebo ja ich nechapem?

Druha vec, ze mam pravdepodobne auto pripravene na kradez, pretoze elektronika je tak rozhadzana, ze imobilizer je uplne odpaleny motor podla diagnostiky nekomunikuje s pristrojovkou, no vsetko ukazuje spravne. Ako to riesit. Som uplne z toho celeho rozhadzany ako traky, aj napriek tomu, ze co / to sa autam rozumiem.

Octavia Combi II, rv 2007, 1,9TDI, 77kW

Dik za odpovede
misoV50
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

No neviem, ci pripravene na kradez, alebo skor kradnute. Ak niekto odpali imobilizer, ked auto kradne, tak si pravdepodobne neda tu namahu, ze ho znova opravi, ked auto predava.
Mischo77
Dátum registrácie: 29.07.2009 09:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mischo77 »

EGR ventil skusit dat vycistit.... dat ho odpojit (obist system EGR ) alebo kupit novy .... cena za novy nemusi byt 330 € ale menej...

a co sa tyka kradezi.... do toho sa nevyznam... U nas sa nekradnu auta :)))
budmilsk1
Zdieľať na Facebook