Octavia 1.4, 1.6 - montaz turba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 01.04.2008 19:48 Zdieľať na Facebook
Octavia 1.4, 1.6 - montaz turba
Zdravim,ma tu niekto skusenost s montazou turba do benzinovej octavie 1,4 alebo 1,6?
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Načo sa tým zaťažovať , ked je v ponuke Octavia 1.4TSI...
Ale teraz k veci, pár krát je tu preberaný tento problém a vždy s rovnakým výsledkom, finačne to stojí tolko , kolko je hodnota takej Octavie a výsledok neistý, teda istý je iba v tom že to dlho chodiť nebude...
Je problém si kúpiť "hotovú" 1.8T ???
Ale teraz k veci, pár krát je tu preberaný tento problém a vždy s rovnakým výsledkom, finačne to stojí tolko , kolko je hodnota takej Octavie a výsledok neistý, teda istý je iba v tom že to dlho chodiť nebude...
Je problém si kúpiť "hotovú" 1.8T ???
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 597
- Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
- Bydlisko: SR (E&W) Zdieľať na Facebook
Re: Octavia 1.4, 1.6 - montaz turba
...zober si pirulu pod jazerptr3 napísal: ...ma tu niekto skusenost s montazou turba do benzinovej octavie 1,4 alebo 1,6?...
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak máš záujem urobiť z atmosferického motora preplňovaný,tak montáž samotného turba je to posledné a najprv si musíš zodpovedať minimálne tieto otázky.
Úprava kompresného pomeru,treba ho znížiť
Dimenzovanie piest ojnica kluka
Zmenené tepelné zaťaženie,zvýšiť kapacitu chladenia
Zmena časovania rozvodov
Zmena dávkovania a charakteristiky dodávky paliva
Zmena riadiacej jednotky na nové hodnoty
Vyriešiť napojenie turba k olejovému okruhu
Zmeniť dimenzovanie spojky
Dimenzovanie hnacieho ústrojenstva
Ak máš odpovede na tieto otázky,je vhodná chvíla riešiť taký detail ako montáž turba na atmosferický motor.
Úprava kompresného pomeru,treba ho znížiť
Dimenzovanie piest ojnica kluka
Zmenené tepelné zaťaženie,zvýšiť kapacitu chladenia
Zmena časovania rozvodov
Zmena dávkovania a charakteristiky dodávky paliva
Zmena riadiacej jednotky na nové hodnoty
Vyriešiť napojenie turba k olejovému okruhu
Zmeniť dimenzovanie spojky
Dimenzovanie hnacieho ústrojenstva
Ak máš odpovede na tieto otázky,je vhodná chvíla riešiť taký detail ako montáž turba na atmosferický motor.
-
- expert: detailing
- Príspevky: 2686
- Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2733
- Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
mhlavaty
To je pravda len čiastočne. Pri dodatočných preplňovaniach je vždy viac stupňov úprav a on nemusí nutne chcieť hneď tú najvyššiu. Polovicu vecí čo uvádzaš netreba robiť pri nižších stupňoch takejto perestrojky.
Konkrétny príklad: Montáž kompresora do E46, 330i, po úprave výrobcom udávaných 435k. Nezmerané, ale podľa správania sa auta veľmi reálne. Nie, nemienim to dokazovať, keby mal niekto takýto návrh Piesty a ojnice ostali pôvodné, zato sa menili vačkovky. Spojka je pôvodná, diferák a prevodovka tiež. Bol to posledný stupeň prestavby, pri ktorom mohli ešte ostať pôvodné piesty a ojnice. Stálo to toľko, že to radšej ani neuvediem, aby zadávateľ témy kľudne spal, ale cena bola o hodne vyššia, ako cena samotného auta.
Keďže sa pýtal na turbínu, do zoznamu si mohol kľudne dopísať ešte komplet sanie a komplet výfuk.
Samozrejme, prerábať Octaviu v tomto duchu je čistý nezmysel, o tom sa baviť nemusíme...
To je pravda len čiastočne. Pri dodatočných preplňovaniach je vždy viac stupňov úprav a on nemusí nutne chcieť hneď tú najvyššiu. Polovicu vecí čo uvádzaš netreba robiť pri nižších stupňoch takejto perestrojky.
Konkrétny príklad: Montáž kompresora do E46, 330i, po úprave výrobcom udávaných 435k. Nezmerané, ale podľa správania sa auta veľmi reálne. Nie, nemienim to dokazovať, keby mal niekto takýto návrh Piesty a ojnice ostali pôvodné, zato sa menili vačkovky. Spojka je pôvodná, diferák a prevodovka tiež. Bol to posledný stupeň prestavby, pri ktorom mohli ešte ostať pôvodné piesty a ojnice. Stálo to toľko, že to radšej ani neuvediem, aby zadávateľ témy kľudne spal, ale cena bola o hodne vyššia, ako cena samotného auta.
Keďže sa pýtal na turbínu, do zoznamu si mohol kľudne dopísať ešte komplet sanie a komplet výfuk.
Samozrejme, prerábať Octaviu v tomto duchu je čistý nezmysel, o tom sa baviť nemusíme...
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
tak si kúp rovno auto s preplňovaným motorm. A atmosférická 1,6 so soft preplňovaním aj tak nebude mať výkon ak nedodržíš aspoň sčasti to, čo písal Hlavatý. Akurát budeš mať Nm posunutý dolu čo tiež nie je na zahodenie, ale vo finále je Tvoja požiadavka slepá cesta. Ak chceš výkon a ekonomiku, kúp si turbodiesel, ktorých je na trhu mraky, alebo pokukuj po origo prepĺňanom modeli.bbbr napísal:Lebo chce mať nízku spotrebu a vysoký výkon.
-
- Príspevky: 3603
- Dátum registrácie: 06.03.2008 18:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 12.08.2010 14:10 Zdieľať na Facebook
Turbo nerieš
Ja som vybral motor z liany bol tam 1,6benzin
Dal som tam 2,8 v6 s audi a4 a top ???? takze nemontuj turbo skor kup ako ja vrak s funkcnym motorom a daj tam novy motor najlepsue aj s prevodoukou a rj
Dal som tam 2,8 v6 s audi a4 a top ???? takze nemontuj turbo skor kup ako ja vrak s funkcnym motorom a daj tam novy motor najlepsue aj s prevodoukou a rj
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 36 neregistrovaných