Nudzový režim octavia 1,6TDI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.05.2010 09:35 Zdieľať na Facebook
Nudzový režim octavia 1,6TDI
Dobrý deň,
ospravedlňujem sa ak tu je už zadaná podobná téma ale všetky sú trochu iné a môj problém som tam nikde nenašiel.
Mám octaviu 1,6TDI - 2011 CAYC, včera mi motor padol do nudzového režimu, po preštartovaní bolo vštko ok, tak sa to opakovalo 3 krát, na 4x auto vyhodilo aj kontrolku motora a už sa po preštartovaní nevypla, skočil som do škoda servisu v RK, vyhodilo im chybu sporadickú elektronického čerpadla, vynulovali a zase mi to tri krát po preštartovaní išlo, dnes sa kontrolka ukázala znovu a opäť nechce zhasnúť ani po preštartovaní, idem zase na ďalšiu diagnostiku, všetky témy sú tu na ERG ventil ale v škode ma ubezpečili že EGR ventil ani DPF filter to nieje ale nevedeli mi presne povedať, tam som skočil iba preto že som okolo prechadzal a bal som sa pokračovať ešte 150km na núdzovom režime.
Nechcem dať vymeniť polku auta kvôli nejakej možno banálnej chybe ktorú mi nevedia zistiť.
Preto Vás chcem poprosiť či niekto z Vás nevie aký je to problém.
ospravedlňujem sa ak tu je už zadaná podobná téma ale všetky sú trochu iné a môj problém som tam nikde nenašiel.
Mám octaviu 1,6TDI - 2011 CAYC, včera mi motor padol do nudzového režimu, po preštartovaní bolo vštko ok, tak sa to opakovalo 3 krát, na 4x auto vyhodilo aj kontrolku motora a už sa po preštartovaní nevypla, skočil som do škoda servisu v RK, vyhodilo im chybu sporadickú elektronického čerpadla, vynulovali a zase mi to tri krát po preštartovaní išlo, dnes sa kontrolka ukázala znovu a opäť nechce zhasnúť ani po preštartovaní, idem zase na ďalšiu diagnostiku, všetky témy sú tu na ERG ventil ale v škode ma ubezpečili že EGR ventil ani DPF filter to nieje ale nevedeli mi presne povedať, tam som skočil iba preto že som okolo prechadzal a bal som sa pokračovať ešte 150km na núdzovom režime.
Nechcem dať vymeniť polku auta kvôli nejakej možno banálnej chybe ktorú mi nevedia zistiť.
Preto Vás chcem poprosiť či niekto z Vás nevie aký je to problém.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.05.2010 09:35 Zdieľať na Facebook
Tak už som obehol aj druhu diagnostiku presne hlásenie diagnostiky
P261A00 - čerpadlo chladiacej kvapaliny ,,B´´, prerušený riadiaci obvod stály/trvalý.
Po vymazaní chyby je auto stále v núdzovom režime len nesvieti žiadna kontrolka, po tretom naštartovaní opäť sieti aj kontrolka motora.
Auto sa neprehrieva, nedymí, nemôže tam byť iba pokazený senzor na čerpadielku?
P261A00 - čerpadlo chladiacej kvapaliny ,,B´´, prerušený riadiaci obvod stály/trvalý.
Po vymazaní chyby je auto stále v núdzovom režime len nesvieti žiadna kontrolka, po tretom naštartovaní opäť sieti aj kontrolka motora.
Auto sa neprehrieva, nedymí, nemôže tam byť iba pokazený senzor na čerpadielku?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Je úplne šialené že na diagnostike nik nevie mimo blbej hlášky urobiť viac a zistiť či čerpadielko reálne nejde alebo je to skutočne chyba čidla a teda RJ zasahuje síce oprávnene,ale majiteľ by predsa len asi inak pokračoval v ceste ak by poznal pravdu.
Hold motor má dva okruhy,súdruhovia z NDR pridali ďalšie kurv..tko ako by ich tam už nedali dosť.Žiaľ tu pomôže iba diagnostik čo vie viac než vyčítať chybové kódy.Do doby než sa vec ujasní ale je rozumné počítať z oboma variantami.
Hold motor má dva okruhy,súdruhovia z NDR pridali ďalšie kurv..tko ako by ich tam už nedali dosť.Žiaľ tu pomôže iba diagnostik čo vie viac než vyčítať chybové kódy.Do doby než sa vec ujasní ale je rozumné počítať z oboma variantami.
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 16.05.2010 09:35 Zdieľať na Facebook
V pondelok tam idem znovu, auto som pre istotu odstavil, aj tak sa nedá na ňom do kopca jazdiť, max. po rovine alebo dole kopcom, toto mi raz pred rokom spravilo ale po vyp./zap. motora to prestalo, a fungovalo normálne až do včera. Musia to skontrolovať či je to v kabeláži, v čerpadle, v nejakom senzore alebo v RJ. Aspoň že vedia približnú chybu, lebo čo som čítal na fórach s podobnými problémami tak niekde v škode doporučovali vymeniť celý palivový systém a to by ma j..lo.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 22.12.2007 20:25 Zdieľať na Facebook
Dnes sa mi to pokazilo aj mne na caravelle
Vymenil som obehovu pumpu a je ro v poriadku cena 120€Cislo dielu je 7.01713.28.0
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 09.03.2017 08:37 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných