Nový Fiat Ægea: 'Taliansky Logan'

Sem móžete poukázať na zaujímavý web v oblasti auto-moto, nie reklama...

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Nový Fiat Ægea: 'Taliansky Logan'

Príspevok od používateľa Sliedic »

Obrázok

Obrázok

Obrázok
Dacia Logan, Peugeot 301 či Renult Fluence dostanú nového talianskeho súpera. Fiat Ægea má nahradiť pôvodnú Lineu. Argumentom má byť štýlový dizajn, ako aj veľký kufor a cena, ktorá ho zaradí do triedy lowcostových sedanov.

V porovnaní s Lineou je novinka o 60 mm kratšia. Na dĺžku má rovných 4 500 mm. Jej šírka je 1 780 a výška 1 480 mm. To zároveň znamená, že je o 50 mm širšia a o 10 mm nižšia. Napriek redukcii dĺžky sa rázvor náprav natiahne z pôvodných 2 600 na 2 640 mm. Kabína ponúkne päť miest pre pasažierov a ako sa na lowcostový sedan patrí, aj veľký kufor s objemom 510 litrov, čo je mimochodom len o 10 viac ako v minulosti.
Viac: http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/35 ... cely-svet/
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa citronsk »

..na lowcost ten dizajn nie je zly, teda aspon o triedu lepsi ako 301... otaznikom zostane uz len uroven tureckej kvality spracovania..
Hyundai1
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Hyundai1 »

auto to je veľmi pekne . Myslím že vo svojej triede to bude to najkrajšie čo sa da kúpiť . Ak si zoberieme tie dizajnove nepodarky v triede lowcost : Škoda Rapid , Peugeot 301 , Renault Fluence , min. generacia Suzuki SX4 sedan atd. tak brrrr . Klobúk dole pred touto Fiatkou . Interiér predpokladám že horši ako na Škode Rapid nemôže byť :-)
hoskora
Príspevky: 32
Dátum registrácie: 26.04.2007 15:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hoskora »

Citron, Tá úroveň spracovania, no neviem brat má bravo 2 a žiaden problém nabehané cez 57 tis a nič nehučí ani z radením problém nie je a presne táto prevodovka bola od GM v Stile, ktoré predtým mal v 1.2 16v 6 kvalt navlas rovnaká, hmm. Ešte ma napadlo to možno nemusí byť ložiskami, ale napadlo Vás, že je zle vyvážená hriadeľ prevodovky? A tam je problém? Viem máme takú skúsenosť s čerpadlom na ČOV bol problém stále po mesiaci odchádzalo ložisko, tak každý mesiac pekne naklusal žeriav vybrať vymeniť ložisko od najlacnejšieho po najdrahšie a ono tam mohlo byť aj z inej galaxie a stále sa to babralo. A tak zrazu, čo to rozobrať upnúť do sústruhu a a zistiť, či je dobre vyvážená hriadeľ a bingo! Nakoniec sa zobralo pár stotín mm a funguje v kuse už viac ako 1 rok! Bez výmeny pošahaných ložísk každý mesiac! Aké jednoduché však, len na to prísť :-D
Roadrunner
Príspevky: 283
Dátum registrácie: 06.06.2006 12:56
Bydlisko: ZM
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Roadrunner »

Všetko je pekné, dobré, cena bude zrejme priaznivá ale raz nepochopím, načo je dobrý takýto malý sedan...

Hb a combi = teplé rožky...

Sedan = :::
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kolko ludi, tolko chuti :), hatchback je in v europe, sedan je jedine mozne auto pre vacsinu sveta :), rozumej cina !!!, turecko, egypt.............

aby som bol konkretny, dizajn proti linei jednoznacne pokrok
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

dizajn pekny a vnutri uvidime a uvidime az casom a som zvedavy, co to bude znamenat lowcost. Fiat sa musi snazit, ved uz roky nic neponuka.
citronsk
Príspevky: 626
Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa citronsk »

hoskora napísal:Citron, Tá úroveň spracovania, no neviem brat má bravo 2 a žiaden problém nabehané cez 57 tis a nič nehučí ani z radením problém nie je a presne táto prevodovka bola od GM v Stile, ktoré predtým mal v 1.2 16v 6 kvalt navlas rovnaká, hmm. Ešte ma napadlo to možno nemusí byť ložiskami, ale napadlo Vás, že je zle vyvážená hriadeľ prevodovky? A tam je problém? Viem máme takú skúsenosť s čerpadlom na ČOV bol problém stále po mesiaci odchádzalo ložisko, tak každý mesiac pekne naklusal žeriav vybrať vymeniť ložisko od najlacnejšieho po najdrahšie a ono tam mohlo byť aj z inej galaxie a stále sa to babralo. A tak zrazu, čo to rozobrať upnúť do sústruhu a a zistiť, či je dobre vyvážená hriadeľ a bingo! Nakoniec sa zobralo pár stotín mm a funguje v kuse už viac ako 1 rok! Bez výmeny pošahaných ložísk každý mesiac! Aké jednoduché však, len na to prísť :-D
hoskora: trocha off topic, ale je to cele prevodovkou. M32 od GM ak na to narazas, je cela zla. Ta prevodovka ma uz na slovensku aj svoju stranku aj mechanika co sa jej opravam venuje. Vygoogli, docitas sa, preco je to nepodarok. Odchadza v oploch, fiatoch, vsade kde je, len staci pockat.. 57 tis. je slaby nabeh..
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Taliani dizajn vždy vedeli...ostatné je tak trocha lotéria, či u scootrov a motoriek alebo aj autách. Mne sa to celkom pozdáva dizajnovo aj keď pre mňa osobne nepraktické , Ja radšej HB alebo kombi , prípadne aj LB.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

dizajn ale v zmysle nielen vzhladu, ale aj funkcie a inovacie :41c2: , co ale nevedia, je vymenit mavpicisticku pracovnu silu a najma vystupnu kontrolu...tych ciastocne musi platit konkurencia :::
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Ked urobia kombíka tak sa bude ovela lepšie predávať
ondrejgti
Príspevky: 423
Dátum registrácie: 02.02.2007 18:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ondrejgti »

Automaticka klima, prevodovka, ovladanie na volante, dotykovy displej, chromove listy, hmlovky, metaliza, elektrony, BT, fajnovejsie sedadla... jj, takto sa robi reklama na lacne auto, nemozu dat fotky krabice, co bude stat 10000EUR.
Cham
Príspevky: 1165
Dátum registrácie: 30.01.2009 18:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Cham »

laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Mne sa pači,

ono veĺmi zaleži od uživateĺa auta na ČO chce auto používať

pretože NOVE auto by sa malo kupovať ako spotrebný tovar
s cieĺom denne ho drať

urobiť za 5-6 rokov min.200 000 km a odpredať ho ´dalej za zostatkovú cenu

jednoducho rastuca kupna sila a klesajuca cena noveho auta tohto typu,by mala zmeniť aj vzťah majiteĺa k tomu autu

Kupovať auto tohto typu na učel garažovania a leštenia pred domom vo voĺných dńoch s ročnym najazdom 6-8 000 km, je nezmysel

a propos ,
o akej motorizácii sa uvažuje pre tento model ?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

podla mna to bude stejne ako u linei, teda nieco zo sirokej palety "1,4" u benzinu, od 8V atmo, 16V atmo, a nejakej lahsia oturbena verzia, dizle bud 1,3 alebo 1,6 Mjet :-\, fiat nedostava top motorizacie v ramci koncernu, tie su urcene pre alfu, volakedy boli aj pre lanciu :4012:

jaj este by tam teoreticky mohli fuknut dvojvalec 0,8 s turbom a multiairom, do 500vky ho tlacia, ale zase pre turkov, cinanov asi skor nie, do europy su taketo vychytavky vyslovene urcene...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
Napísať odpoveď

Návrat na "Zaujímavé stránky, odkazy"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní