Nové & jazdené.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

corocafe
Príspevky: 105
Dátum registrácie: 28.04.2007 08:59
Zdieľať na Facebook

Nové & jazdené.

Príspevok od používateľa corocafe »

Ahojte motoristi. Viem , že táto téma tu bola asi milion krát spomínaná. Preštudoval som si mnohé príspevky , ale aj tak mi nedá aby som sa ešte raz neopýtal na Váš názor. ! Kúpiť nové alebo jazdené" nakoľko situáci a spredajom áut je značne iná ako v minulosti. Trochu popíšem bližšie. Chcem investovať cca 20 - 22 tisíc € do auta SUV alebo Crossover. Najmä kvôli vyššiemu posedu kvôli bolestiam chrbta. Môj ročný nájazd je 18 000 km , polovica mesto , polovica dlhé trasy. Auto chcem mať 4 roky kvôli daniam. No a samozrejme som takmer úplný laik čo sa týka áut. Preto sa aj bojím kúpi jazdenky. Vždy je to " mačka vo vreci". Aj keď tam pôjdem s akýmkoľvek odborníkom. Dovnútra auta nevidí. No sa samozrejme , pri dnešnej situácii vidím, že predajcovia nových áut na skladovky dávajú mimoriadne zľavy. takže moja otázka je jednoduchá. Kúpiť nové a mať 4 roky relatívny pokoj , Napr QasQai , Peugeot 3008. Kia XCEED ALebo ísť do Jazdenky a mať síce nie 100% istotu ale lepšie auto? Napríklad Hyundai Tucson , Kia Sportage? Aj jazdenka by bola Slovenská a max 30 - 35 tis km. Plne chápem že názory sú na túto tému rôzne, chápem , že nové stratí po 4 rokoch viac s ceny ako jazdené , ale ak sa niečo pokazí tak aj jazdenka dopadne zle...tak čo by ste radili? Zvoliť istotu alebo trošku neistoty a lepšie auto? Viem že aj v minulosti mnohý s Vás riešili túto dilemu , či už pri osobných autách , kombíkoch alebo iných. Ako ste to vyriešili?? Prípadne aké auto by ste odporučili?.

Ďakujem vopred za vaše názory

Ďakujem pekne všetkým za odpovede.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »