Nová Škoda Fábia 1.2 TSi 81kW na LPG

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dusler
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 03.01.2017 08:06
Zdieľať na Facebook

Nová Škoda Fábia 1.2 TSi 81kW na LPG

Príspevok od používateľa dusler »

Ahojte,

mám objednanú novú Fabiu, a zvažujem jej prerobenie na plyn. Čítal som, že pri motoroch s priamym vstrekovaním to môže byť problém. Rozmýšľal som nad zariadením Prins. Aké sú momentálne skúsenosti či vaše odporúčania?

Len aby sa vedelo, tak v téme som absolutny laik :) a motor TSi som si vybral kvoli tomu, že má 110k.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak si nenájde problém teba, tak ho pohľadať.
1 ...asi sa svet už dnes zbláznil,ale pozor,zábeh nikto nezrušil tak si pokojne odjazdi rok a potom počítaj.Budeš v obraze zo spotrebou na benzín,trochu rozpozeráš v problematike plynu,zistíš čo si nakúpil.Plusy a mínusy
2 ...zistíš aj cenu tých 110 ps pretože si kupuješ motor z litrovým výkonom 100 Ps na liter objemu.Ten je na úrovni toť nedávno pretekárskych mašiniek,a buď pokojný že si daň vyberá.Pretechnizovaný motorček je napráskaný technikou,kvantom detailov ktoré pracujú na hrane.

Môj vlastný švagor bol tak chytrý že sa slovíčkom pred kúpou neopýtal,a z novým rapidom bol v autorizákoch viac než by sa páčilo (z novým !!!) do podrobností nechcem.Ani plyn nemal.Ani nebude,teraz ho myká DSG
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 03.01.2017 09:37, upravené celkom 1 krát.
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »