Nizke otacky pri teplom starte - 1,6 55kw

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

nacouzivatelskemeno
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.05.2014 15:02
Zdieľať na Facebook

Nizke otacky pri teplom starte - 1,6 55kw

Príspevok od používateľa nacouzivatelskemeno »

Zdravim páni.

Od vcera vecera pozorujem, ze na mojej O1 s motorom 1,6 55kW , ze je problem so startovanim ked je teply motor. Studeny motor na brnk, drzi otacky vsetko ok. Ale akonahle chcem nastartovat teply / zohriaty motor , otacky klesnu takmer na nulu, auto sa dusi alebo rovno zdochne. Pri teplom starte mu treba pomahat s plynom, hned sa pohnut a potom je uz vsetko v poriadku - na neutrale nema problem, pri jazde vsetko OK, auto ide do otacok , nedusi sa pri jazde. Problem je len pri startovani tepleho motora.

Nemame nejake pravdepodobne moznosti co to moze sposobovat? V minulosti boli menene nejake veci ako je palivove cerpadlo ( nove ! ) ale aj cidlo chl. kvapiliny ( sice nie original ale bolo, asi rok a pol dozadu ) .

Dakujem.

Vozidlo Skoda Octavia 1 pred FL , rv 98 , benzin , 1.6 55kW
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Neviem či má zmysel písať čo by robila jedna dielňa,ak majiteľ auta tie možnosti nemá.Základná otázka bude pohladať vec,ktorá pod vplyvom tepla vie až tak narušiť správny chod motora.A to dokáže spústa vecí a zoznam by bol dlhý.Ale v týchto amatérskych podmienkach z obmedzenými možnosťami sa to asi zúži na to čo možné je (snáď)
Čidlo teploty odpojiť a RJ oklamať simulovaním nízkej teploty pomocou odporu,napr 2700 Ohm čo zodpovedá studenému motoru.Potom porovnať z reálnou hodnotou odporu čidla ktoré by u teplého motora malo vykazovať odpor +- 300 Ohm
Čo je veľkou chybou zadania je že neuvádza tak dôležitú vec ako km,pretože v hre sú možno veci ktoré by inak boli mimo.olejový servis a typ oleja...ďalšia veľmi dôležitá vec a možno cesta k zisteniu príčiny,nebudem to bezdôvodne spresńovať.
Tu nie je nič čoho sa chytiť na vážnejšie úvahy
nacouzivatelskemeno
Príspevky: 13
Dátum registrácie: 01.05.2014 15:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa nacouzivatelskemeno »

Zdravim . Tak cez vikend sa to dalo do normy, aspon teda vcera a dnes to bolo OK . Km su 260 000 , za posledny rok a pol menene viac veci koli inemu preoblemu a to - cidlo teploty chl. kvapaliny (nie origo ale nahrada ) , palivove cerpadlo , palivovy filter ... olej meneny pravidelne kazdych 10 tisic shell helix hx6
Napísať odpoveď

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní