Nízka a ľahká motorka
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 15.04.2010 15:03 Zdieľať na Facebook
Nízka a ľahká motorka
Ahoj, chcem sa opýtať na názor skúsených motorkárov,lebo ja som už bezradna. Chcela by som čo najskôr kúpiť motorku, niečo nie ostré a hlavne nízke a ľahké. Bola som pozrieť hondu Nc 700 ale je vysoká a ťažká bol problém pri rozbiehani. Čo by bolo vhodné? Alebo fakt mám zobrať hondu cbf 125? Ta bola akurát nízka aj ľahká... A ešte by tu boli choppra, ale na tom som ešte nesedela a zatiaľ sa len potrebujem rozjazdim, tak nechcem nič drahé... Vedel by niekto dať typ, po čom sa pozerať? Ďakujem
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 15.04.2010 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 650
- Dátum registrácie: 29.01.2011 21:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 14.12.2011 10:55 Zdieľať na Facebook
Si mohla svoju výšku prezradiť a finančný strop. Závisí aj od tvaru sedla, ako budeš dočiahnuť na zem a nie iba od výšky. Ako už bolo spomenuté, tie KTM majú zaujímavú, pomerne nízku hmotnosť. A nie iba 390, ale aj 690. A na 140 kilovú motorku ti netreba toľko koní, ako na 200 kilovú (ak by si volila aj slabšie varianty).
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Som si neuvedomil rozpočet, ked som písal môj príspevok, takže nie Monster 600/620, ale kludne nejakú 695/696. Vyššie by som už moc nešiel, lebo to už je skôr pre pokročilého jazdca a nie kvôli objemu ale charakteru motora, skrátka radový dvojvalec sa chová dosť čajovo voči vidlicovému dvojvalcu, ktorý má viac výbušný prejav po otočení plynu.
KTM Duke 390 je síce lahká, ale jednovalec by som teda nechcel
KTM Duke 390 je síce lahká, ale jednovalec by som teda nechcel
Naposledy upravil/-a ivko1 v 24.06.2017 10:46, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 14.12.2011 10:55 Zdieľať na Facebook
To je fakt. Do takej moto sa jednovalec nehodí. Pozerám, že aj 690 je jednobuch. Tak to by som nebral ani ja popravde. Ale, ak je prvoradá hmotnosť, tak prečo nie? Na jednovalci sa tiež dá voziť. Budú tam síce o niečo väčšie vibrácie a iný charakter motora, ale nič také, s čím by sa nedalo fungovať pri kratších výletoch
-
- Príspevky: 551
- Dátum registrácie: 12.01.2011 22:35
- Bydlisko: NItriansky kraj Zdieľať na Facebook
Mal som monstera 620 a spominam len v dobrom. Motorka ziva obratna. Taky bicykel. Pre nizke postavy asi jedna z najlepsich. ( odomna ju kupoval chalan asi 165cm vysoky prave kvoli vyske ). Jedine co nebolo dobre bola hodinovka v ducati servise . Ale inac doporucujem, raz sa k ducati este urcite vratim.
Ps: pozri motorkari.cz. Najdes tam vela recenzii od majitelov k danym motorkam mozno pomoze pri rozhodovani.
Ps: pozri motorkari.cz. Najdes tam vela recenzii od majitelov k danym motorkam mozno pomoze pri rozhodovani.
-
- Príspevky: 46
- Dátum registrácie: 11.12.2010 18:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 15.04.2010 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
NC700 nechce kvôli hmotnosti a s tým neurobí nič... Tam už to je nejakých 210kg
Monster 695/696 váži okolo 165kg = zhruba 45kg dolu
K servisu Ducati - je pravda že na určitých veciach je údržba drahšia, ale na oplátku zasa človek má na motorke serioznejšie komponenty ako brzdy, pruženie. Trebárs ten Monster 696 má už radialne brzdy - asi by som sa zameral len na 696 a 695 vypustil.
Taká NC700 je voči tomu taká lacná rozpočtová motorka. Monster sa zasa nemusí páčiť každému
PS: musíš počítať že každá motorka bola nejak položená, vela ludí tomu hovorí že len "padla" zo stojanu
Monster 695/696 váži okolo 165kg = zhruba 45kg dolu
K servisu Ducati - je pravda že na určitých veciach je údržba drahšia, ale na oplátku zasa človek má na motorke serioznejšie komponenty ako brzdy, pruženie. Trebárs ten Monster 696 má už radialne brzdy - asi by som sa zameral len na 696 a 695 vypustil.
Taká NC700 je voči tomu taká lacná rozpočtová motorka. Monster sa zasa nemusí páčiť každému
PS: musíš počítať že každá motorka bola nejak položená, vela ludí tomu hovorí že len "padla" zo stojanu
-
- Príspevky: 32
- Dátum registrácie: 15.04.2010 15:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14966
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: 14.12.2011 10:55 Zdieľať na Facebook
A chceš čisto cestné? Okrem SV, aj Kawasaki ER5, alebo Yamahu xj 600 (600 Diversion, ak chceš niečo s kapotážou). Ale tá už podľa dostupných info tiež presahuje 200 kilo s náplňami, no je to štvorvalec. Vzhľadovo vidno u všetkých obdobie, v ktorom vznikli. Na staršie ročníky sa už dosť ťažko zháňajú fungl nové origo diely, tak ber takú, na ktorej sa toho veľa nepoláme, keď ti aj náhodou padne pri manipulácii ) .. Ale zase, dá sa to pozvárať ... https://www.youtube.com/watch?v=k4MPyX0QCYw .. Len neviem, či by sa dala takto dvíhať, aj v prípade, ak padne práve na tú stranu, na ktorej je aj stojan. To by sa ľahko prevrátila na opačný bok )
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní