Nissan X-Trail T30
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.06.2018 16:41 Zdieľať na Facebook
Nissan X-Trail T30
Zdravím Vás, chcel by som sa informovať mám na ruke Nissana konkrétne Nissan X-Traila T30 2.2 DCI 100kw jedná sa o motor ešte od nissanu. Je to rok 2008 dovezený najazdené 138 tisic kilometrov. Kontrola originality servisna historia všetko mam. Chcel by som poprosiť o radu či sú to schopné autá spolahlive, načo si dať pozor a podobne ?
Ďakujem za všetky odpovede
Ďakujem za všetky odpovede
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.06.2018 16:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.06.2018 16:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.06.2018 16:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.06.2018 16:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 24.06.2018 16:41 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02 Zdieľať na Facebook
T30 sa vyrabala do 2/2007,od 10/2005 ma fiter častic a ak ho nema ešte horšie lebo trysky a turbo su použite z modelu s filtrom akurat by tam chybala klapka v sani dva teplomery, lambda a diferencia
Vsade sa tento model do 10/2005 predava drahšie ako po tomto datume.
Do modelu po 10/2005 je problem zohnat motor, vyrabal sa krátko bol pouzity len v T30, zvykol odist na prepaleny piest, trysky totiž už nemaju senzor klepania su dvojpinove ako predošlé modely ktore mali štvorpinove.
Čo sa tyka zvyšku auta rozvodovka a diferencial potrebuje menit olej kazdych 60000 km. Na tie km musi ist spojka ľahko, ak ide ťažko, bud nema tie km alebo jej daval niekto zahul.
Hlavne treba skontrolovat kod na hlave motora ak je tam AW alebo nebodaj AD tak od toho treba rychlo preč, to nie je motor ktory tam patri a problemy pridu v blizkom čase. Kod je nad druhym žhavičom. Od 10 /2005 je tam kod EB.
Našiel som ten inzerat, za tie peniaze viem o T30 so skutočnymi 30000km.
Vsade sa tento model do 10/2005 predava drahšie ako po tomto datume.
Do modelu po 10/2005 je problem zohnat motor, vyrabal sa krátko bol pouzity len v T30, zvykol odist na prepaleny piest, trysky totiž už nemaju senzor klepania su dvojpinove ako predošlé modely ktore mali štvorpinove.
Čo sa tyka zvyšku auta rozvodovka a diferencial potrebuje menit olej kazdych 60000 km. Na tie km musi ist spojka ľahko, ak ide ťažko, bud nema tie km alebo jej daval niekto zahul.
Hlavne treba skontrolovat kod na hlave motora ak je tam AW alebo nebodaj AD tak od toho treba rychlo preč, to nie je motor ktory tam patri a problemy pridu v blizkom čase. Kod je nad druhym žhavičom. Od 10 /2005 je tam kod EB.
Našiel som ten inzerat, za tie peniaze viem o T30 so skutočnymi 30000km.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných