Nissan Primera p12 2,2 diesel - kurenie

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

koudy32
Príspevky: 63
Dátum registrácie: 29.03.2009 17:56
Zdieľať na Facebook

Nissan Primera p12 2,2 diesel - kurenie

Príspevok od používateľa koudy32 »

Poprosím o radu , auto mi prestalo kúriť resp. kúri ale slabo. Hadicu z motora do chladiču je cca po40 km natlakovaná , auto sa mi neprehrieva. Poprosím Vás o radu , ako resp. čo môže byť problém. Uvažoval som o vadnom termostate ale potom by sa mi auto prehrievalo, potom o nefunkčnosti klapky ale ta ide, špinavý chladič - ten som ešte nepreplachoval, špinavý radiator kúrenia - nepozeral som , prístup ako peniazom. Po jazde ca 30min mi ostane hadica ta čo je z motora do chladiča natlakovaná splastnutá ako by bol podtlak. Ďakujem za všetky rady .
martincichy
Príspevky: 5450
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Najprv skontroluj, či tam máš dostatok chladiacej kvapaliny.

Potom, za motorom, ako je stena karosérie uvidíš ako z motorového priestoru vstupujú 2 hadičky do interiéru. Musia byť horúce.

Skontroluj a napíš, čo si zistil.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

vymen termostat , tento problem som uz videl na inom aute po vymene termostatu vse o.k.
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

budiky ti co ukazuju? motor zohriaty - auto nekuri? alebo po tych 30km mas motor len vlazny? termostat moze mat 2 chyby, bud sa ti neotvori alebo nezavre
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

este moze mat tretiu chybu :41c2: a to ze otvara a zatvara na pohlad ok, iba pri zlej teplote :41c2: , ta je dana tuhostou pruziny, ktora je napr vymackana, unavena...pohyb ako taky je dany voskovym elementom, ktoreho porucha zodpoveda za 2 chyby ako sa pise vyssie, apropo to iba na doplnenie, nemyslim ze pripad v zadani je tento pripad
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Termostat, a problém z tlakovaním a spľasnutím hadice môže spôsobovať uzáver chladiča.Pozri si hladinu vo vyrovnávacej nádržke pri zohriatom motore musí stúpať, keď motor vychladne musí klesnúť.
sjaro
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sjaro »

Vymeň si vrchnak chladiča a vyčisti si teplomer vnutornej teploty, je na plaste pri pravom kolene šofera, treba demontovat ten plast.
Napísať odpoveď

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných