Netesnosť motora PSA 1.5HDI 96kw

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

jano1111
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 28.02.2008 13:43
Zdieľať na Facebook

Netesnosť motora PSA 1.5HDI 96kw

Príspevok od používateľa jano1111 »

Ahojte, mám nasledovný problém ak sa to tak dá nazvať, skôr by som chcel poznať názor odborníka na motory, jedná sa o pomerne nový motor od PSA 1.5HDI 96kw momentálny nájazd 20tisíc za necelé dva roky, vozidlo používané rodinou v rámci bežného použitia žiadne preťažovanie a podobne, jazdím len ja a snažím sa ho šetriť, už istú dobu pozorujem ľahký únik oleja v jednom mieste pod vačkovou skriňou, doteraz som to vždy utrel a očistil ale postupne sa to objavuje stále, čiže som minulý týždeň navštívil autorizovaný servis, aby sa nato pozreli čo stým teda budeme robiť, dohodli sme sa že to očistia umyjú a aby som prišiel keď to bude tiecť a jasne ukázal odkiaľ si myslím že to uniká nakoľko podľa prvotného názoru sa podľa technika môže jednať len o rozliaty olej popri mieste otvoru na nalievanie oleja hovorím si OK, zjavne si technik musel pomyslieť že riešim hlúposti a zbaví sa ma, ale ako som už písal a hovoril aj technikovi že to mám už odpozorované, tak som teda dnes servis navštívil, od toho ako to pozerali minulý týždeň som najazdil cca 200km čiže nie veľa, zobrali auto aby to teda pozreli, technik teda po prehliadke uznáva že je tam únik ale podľa jeho vyjadrenia je to bežná vec a on by to neriešil a asi ani nešiel dotoho osobne nakoľko je to robota na 2dni a veľa rozoberania, ale že pokiaľ to chcem ja riešiť tak to pretesnia, chcel by som poznať názor fakt odborníka na motory či to má význam riešiť, ľahký únik oleja VS. značné rozoberanie a zásah demontážou a montážou do motora, iný problém motor nemá ide zatiaľ pekne, skôr sa bojím len tej demontáže a následnej montáže nakoľko to má len 20tis km. riešiť alebo nie?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434