Nerovnomerne opotrebovane pneumatik
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
Nerovnomerne opotrebovane pneumatik
Citroen DS4 1,6 HDI
Viete mi poradit? Na prednych kolesach, rovnako na jednej aj druhej strane, sa mi vyraznejsie opotrebuvavaju pneu s vnutornej strany. Nepocitujem ziaden problem pri jazde. Geometria je v poriadku...
Viete mi poradit? Na prednych kolesach, rovnako na jednej aj druhej strane, sa mi vyraznejsie opotrebuvavaju pneu s vnutornej strany. Nepocitujem ziaden problem pri jazde. Geometria je v poriadku...
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3398
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 21.07.2009 13:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
take opotrebenie je problem v naprave ak je geometria ok.ja s tym zijem cez 10 rokov.po kupe jazdenky neustale opotrebenie vnutornej hrany pneu alebo vibracie vo volante alebo zvlnene kotuce u aut ktore maju okolo 200 000km.ale jazdim dialnice SK A D od 150km/h az do max kolko auto da.
vadne loziska unasace alebo nieco na naprave vytlcene unavene silenty ramien napravnic alebo tlmica.jedine origo diely funguju spolahlihvo dlhodobo.
mal som aj kvalitnu druhovyrobu no nad 160km/h to nezvladalo drzat stabilnu geomtetriu a naprava sa triasla rozhadzalo to aj vyvazenie kolies do 800km trate.pri dialnicnych jazdach aj vola v riadeni sposobi take veci.staci ak na aute klopka riadenie pri vypnutom motore.
preto nikdy nekupujem jazdenku kde su nezjazdene pneu -- je to podozrive--- a pri skusobnej jazde mi zakmita volant.
no to neznamena ze s tym je klud naveky.kazde auto ktore uz taha od 250 000km a viac sa to prejavi na nemeckom autobahne.musi sa vymneit vsetko naraz za original a potom to ide znova dobre.
jazdil som aj 1,5 rocnym superbom 35000km skodovka este v zaruke a volant na dialnici od 150k-170km/h v zakrute kmital.ale tam to bolo stastie ---- vadna geometria.
vadne loziska unasace alebo nieco na naprave vytlcene unavene silenty ramien napravnic alebo tlmica.jedine origo diely funguju spolahlihvo dlhodobo.
mal som aj kvalitnu druhovyrobu no nad 160km/h to nezvladalo drzat stabilnu geomtetriu a naprava sa triasla rozhadzalo to aj vyvazenie kolies do 800km trate.pri dialnicnych jazdach aj vola v riadeni sposobi take veci.staci ak na aute klopka riadenie pri vypnutom motore.
preto nikdy nekupujem jazdenku kde su nezjazdene pneu -- je to podozrive--- a pri skusobnej jazde mi zakmita volant.
no to neznamena ze s tym je klud naveky.kazde auto ktore uz taha od 250 000km a viac sa to prejavi na nemeckom autobahne.musi sa vymneit vsetko naraz za original a potom to ide znova dobre.
jazdil som aj 1,5 rocnym superbom 35000km skodovka este v zaruke a volant na dialnici od 150k-170km/h v zakrute kmital.ale tam to bolo stastie ---- vadna geometria.
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Choď na DRUHÚ geometriu.
Ale nie na tú istú, samozrejme. Chlapec nemusel vedieť, čo robí.
Mal som ten istý problém na 406.
Nové auto, dal som si ako uvedomelý zákazník urobiť geometriu...v of servise.
Pneumatiky mi zožralo presne ako píšeš.
Išiel som do iného, tuším s laserovým snímačom, nepamätám presne.
A prestalo...
Odvtedy, s geometriou nebabrem, keď sú ok pneumatiky, ani 200-300.000 km.
Možno potrebuješ mať zaťažené auto pri meraní.
Edit: práve som si spomenul, že takto, ZVNÚTRA, sa mi zjazdili iba jediné pneumatiky, Goodyear , špeciálne na vodu, tzv " Žabky", na vode boli perfektne, kým boli nové. Hit pred 20 rokmi.
Potom, čim ďalej, tým väčšia katastrofa.
Či na to nebude mať vplyv aj nekvalita pneumatík...
Osobne, asi by som hneď po kúpe nových išiel na geometriu.
Ale nie na tú istú, samozrejme. Chlapec nemusel vedieť, čo robí.
Mal som ten istý problém na 406.
Nové auto, dal som si ako uvedomelý zákazník urobiť geometriu...v of servise.
Pneumatiky mi zožralo presne ako píšeš.
Išiel som do iného, tuším s laserovým snímačom, nepamätám presne.
A prestalo...
Odvtedy, s geometriou nebabrem, keď sú ok pneumatiky, ani 200-300.000 km.
Možno potrebuješ mať zaťažené auto pri meraní.
Edit: práve som si spomenul, že takto, ZVNÚTRA, sa mi zjazdili iba jediné pneumatiky, Goodyear , špeciálne na vodu, tzv " Žabky", na vode boli perfektne, kým boli nové. Hit pred 20 rokmi.
Potom, čim ďalej, tým väčšia katastrofa.
Či na to nebude mať vplyv aj nekvalita pneumatík...
Osobne, asi by som hneď po kúpe nových išiel na geometriu.
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3377
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Michelinky používam posledných 20 rokov, Asi práve po týchto Goodyearoch, často zoderiem až do drôtov..., Ale km výkon je najlepší zo všetkých top značiek, aj REÁLNA úspora na PHM robí okolo 0,3-0,5 l
Okrem tu a tam poškodení, sú zjazdene pomerne rovnomerne.
Na aute som ešte geometriu nerobil, 300.000 km.
Držím palce, možno je to fakt iba pneumatikami.
Okrem tu a tam poškodení, sú zjazdene pomerne rovnomerne.
Na aute som ešte geometriu nerobil, 300.000 km.
Držím palce, možno je to fakt iba pneumatikami.
-
- Príspevky: 297
- Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45 Zdieľať na Facebook
Vysoka pravdepodobnost, ze je to dane pneumatikami vzhladom k najazdu to ine byt moze iba vynimocne, Mal som podobne, nove auto po 30tk zvnutra zozrane, geometria kontrola naprav vsetko ok. Kupil som michelin 60tk vsetko rovnomerne zjazdene, fakt zaujimave ako to nadimenzuju vo fabrike, pisem sice o citlivejsom rozmere 235 40 19, ale pokojne to tak byt moze, od nova boli continental.
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Nemusí to byť značkou pneu, ale jednoducho vekom pneu
Už nemá ten svoj "tvar" ako z výroby, je "natiahnutá" ale stále nie potrhaná na to aby sa porobili bubliny
Neviem kolko tam máš vzorku, ale ak to je 4mm a menej tak by som to neriešil, jednoducho sú to staré gumy
Ja som na svojom aute kedysi dral staré Conti, hrany už také všelijaké, ale že ich ešte doderiem do zimy. Len si človek všimol že pri brzdení ABS kopalo o 100šesť
Takže nasledovala výmena za bežné lacné fungláče Barumky a brzdenie zrazu celkom iný level, žiadne kopanie do pedálu
A tiež nemali žiadne bubliny pri vyhadzovaní, akurát tie hrany - u mna vonkajšie, neboli pekné, ale aj tak stáli akurát tak za k****
Už nemá ten svoj "tvar" ako z výroby, je "natiahnutá" ale stále nie potrhaná na to aby sa porobili bubliny
Neviem kolko tam máš vzorku, ale ak to je 4mm a menej tak by som to neriešil, jednoducho sú to staré gumy
Ja som na svojom aute kedysi dral staré Conti, hrany už také všelijaké, ale že ich ešte doderiem do zimy. Len si človek všimol že pri brzdení ABS kopalo o 100šesť
Takže nasledovala výmena za bežné lacné fungláče Barumky a brzdenie zrazu celkom iný level, žiadne kopanie do pedálu
A tiež nemali žiadne bubliny pri vyhadzovaní, akurát tie hrany - u mna vonkajšie, neboli pekné, ale aj tak stáli akurát tak za k****
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní