Nemecko - zrušenie neobmedzenej rýchlosti na diaľniciach
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 966
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
Nemecko - zrušenie neobmedzenej rýchlosti na diaľniciach
Po zákaze vjazdu starších dieslov do miest, prichádza ďalší skvost z dielne nemeckých expertov...http://www.spiegel.de/auto/aktuell/deut ... 44327.html
Kto vie čo je za tým či naozaj ekológia alebo ako vytiahnuť peniaze z vreciek ľudí (pokuty za rýchlosť na "obmedzenej" diaľnici, zavedenie mýta pre osobné automobily), však na aklimatizáciu našich bratov z Affriky budú ešte potrebné milióny.
Kto vie čo je za tým či naozaj ekológia alebo ako vytiahnuť peniaze z vreciek ľudí (pokuty za rýchlosť na "obmedzenej" diaľnici, zavedenie mýta pre osobné automobily), však na aklimatizáciu našich bratov z Affriky budú ešte potrebné milióny.
-
- Príspevky: 710
- Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Kto realne jazdi v nemecku, tak vie, že v niektorých usekoch su chronické zápchy , či dialnica vo vystavbe alebo prerábke a jednoducho viac ako 100 sa tamNEDA isť , bez ohľadu na legalny stav resp. zakon či predpisy..
A na tých miestach kde sa to dá , si majitelia vykonných aut budu jazdiť ako im to vyhovuje bez ohľadu na nejaké predpisy...
V niektorých časoch a dňoch týždńa napr. pondelok ráno okolo 7-9 hod. patroluje POLICIA na niektorých usekoch
a vyráža do premávky ako SAFETY CAR a jazdí na čele kolony na určitom useku a drží rýchlosť max. 100 km/h aby sa o 10 km ďalej netvorili zápchy...
Zažil som takú situaciu na nem.dialnici, že som jazdil v pravom , najpomalšom pruhu 130 km/h + a vyslovene som bol brzdou premavky ... (!)
Takže treba vyraziť do toho Dojčlandu a vyskúšať si situacie na vlastnej koži a svoje reflexy a možnosti svojho auta...
A na tých miestach kde sa to dá , si majitelia vykonných aut budu jazdiť ako im to vyhovuje bez ohľadu na nejaké predpisy...
V niektorých časoch a dňoch týždńa napr. pondelok ráno okolo 7-9 hod. patroluje POLICIA na niektorých usekoch
a vyráža do premávky ako SAFETY CAR a jazdí na čele kolony na určitom useku a drží rýchlosť max. 100 km/h aby sa o 10 km ďalej netvorili zápchy...
Zažil som takú situaciu na nem.dialnici, že som jazdil v pravom , najpomalšom pruhu 130 km/h + a vyslovene som bol brzdou premavky ... (!)
Takže treba vyraziť do toho Dojčlandu a vyskúšať si situacie na vlastnej koži a svoje reflexy a možnosti svojho auta...
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 29.12.2012 00:11 Zdieľať na Facebook
pracoval som po celom nemecku a hej ide to tam dole vodou odkedy prisli migranti a s tymi kolonami je to pravda cez den (hlavne rano a poobede ked idu vsetci z prace) a preto som vzdy cestoval na noc a to je jedno ci som isiel cez CZ kde som iba cestou do prahy usetril minimalne 3 hodiny cesty alebo cez rakusko v noci sa da krasne cez nemecko letiet vlastne aj cez cesko rakusko a slovensko a iba 2x za cca 3 roky mi prisla pokuta 20€ z nemecka a raz 1000kc z CZ na tych opravovanych usekoch kde je 80km/h skorej sa cudujem ludom co tam jazdia na kamionoch starsich ako 3 roky lebo ich hned zastavuju a kontroluju brzdy praskliny na rame stav pneu vysku upevnenie nakladu hmostnost doby odpocinku atd
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Myslim, ze to prejde. Staci pocitat tu diskusiu pod clankom, (drviva?) vacsina je za. 120 km/h? Hmmm, akoze teraz neobmadzene a skok na extrem 120?
A u nas sa hovorilo a moznom zvysovani rychlostneho limitu na istych usekoch?
Na SK je to nezmysel.
Neobmedzena rychlost, ci daky limit nad 160 je podla mna efektivny, iba ak sa jedna o daku dlzku aspon nad 200-300km.
A u nas sa hovorilo a moznom zvysovani rychlostneho limitu na istych usekoch?
Na SK je to nezmysel.
Neobmedzena rychlost, ci daky limit nad 160 je podla mna efektivny, iba ak sa jedna o daku dlzku aspon nad 200-300km.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
Reálne neobmedzená rýchlosť na deutsche autobahn ma dĺžku desať?pätnásť percent z celkovej dĺžky? Zvyšok obmedzenia pre hustotu premávky tz križovatky vjazdy výjazdy, stavby na autobahn, opravy. Našťastie Nemecko nejazdim pravidelne, iba sporadicky chvalabohu ale nárast dopravy za posledných desať pätnásť rokov minimálne raz toľko, sto percent. Takže to je iba populizmus, v reálnom živote to obmedzenie už existuje.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
v piatok potiahneme na Mnichov cez rakusky Salzburg - tych neobedzenych usekov od hranice (co je zhruba 150km) by som mohol zratat skoro na prstoch jednej ruky. Inak je to 100, 120 znackami obmedzene aj tam kde sa nestavia (okej, bavarske kopce, bezpecnost tralala).
Viem ze Mnichov nie je cele Nemecko, len na ilustraciu a podporu chalanov hore ze ani tam sa nelieta minimalne 300 vzdy a vsade - kdeze...
Pisal som to tutok na fore zoparkrat - ked nabuzerujem v Mnichove nasho Voyagera a vyrazim strasnou 102km/h rychlostou domov do Bratislavy, pridem s dodrziavanim rychlosti (samozrejme vacsia cast je Rakusko) za sest hodin... 5:50 az 6:00, mam to 540km dvere-dvere cize aj cez Mnichov aj cez Bratislavu.
Ked sa to niekomu zda nenormalne pomaly... ta ista trasa, akykolvek voz co ide podla predpisov cize cele Rakusko 130 kde sa da, v Nemecku podla rychlostnych obmedzeni a 140 tam kde nie su, tak dojde za 5:15 az 5:20 avsak s jednou prestavkou menej nez mam ja (takze 10 minut k dobru).
VYSKUSANE VELAKRAT. Vzdy a zakazdym systematicky.
Celkovy REALNY rozdiel na 540km trase medzi šušmákom 102-105km/h a vodicom podla predpisov je 25-30 minut. NIC VIAC. Cim viac je oprav na cestach, tym mensi rozdiel.
A ked ma niekto zaujem... tu istu trasu leti Tesla S 85 (teraz neviem, zeby 90kWh ?) ako splasena, dojde domov o 15 minut skor ako ja bez ohladu na to ci ide 130 alebo 250, pretoze musi nabijat po ceste. Ked ide pomalsie tak nabija kratsie, ked ide zabita do podlahy nerespektujuc rychlostne limity (dole bavarskymi kopcami tam kde je 100vka veselo 250) tak musi nabijat dlhsie... Do Bratislavy dojde vybita a je rada ze sa doplazi na Aupark na rychlonabijacku kde musi stravit takmer hodinu. Aj keby Tesla isla celu trasu 110, ajtak musi zastavit na nabijacke a ajtak pride maximalne o 15 minut skor nez ja na Vojadzeri, ajtak pride vytrieskana (lebo pri Viedni sa nezastavi na hodinu nabijat, to by totiz dosla o 40 minut NESKOR nez ja na Voyageri celu trasu 100-105km/h)...
Keby bola dlhsia trasa nez 540km, v akomkolvek jazdnom rezime na spalovacom motore predbehnem Teslu ktora moze ist v akomkolvek rezime. A na zaver trasy Tesla bude vypluta a musi si zaratat dalsiu hodinu na nabitie na rychlonabijacke, kdezto ja za styri minuty nasypem na dalsich 1.100km bez vypnutia motoru a prdkam dalej.
Tolko poznamka ku elektromobilite v tom najlepsom co dnes existuje.
Viem ze Mnichov nie je cele Nemecko, len na ilustraciu a podporu chalanov hore ze ani tam sa nelieta minimalne 300 vzdy a vsade - kdeze...
Pisal som to tutok na fore zoparkrat - ked nabuzerujem v Mnichove nasho Voyagera a vyrazim strasnou 102km/h rychlostou domov do Bratislavy, pridem s dodrziavanim rychlosti (samozrejme vacsia cast je Rakusko) za sest hodin... 5:50 az 6:00, mam to 540km dvere-dvere cize aj cez Mnichov aj cez Bratislavu.
Ked sa to niekomu zda nenormalne pomaly... ta ista trasa, akykolvek voz co ide podla predpisov cize cele Rakusko 130 kde sa da, v Nemecku podla rychlostnych obmedzeni a 140 tam kde nie su, tak dojde za 5:15 az 5:20 avsak s jednou prestavkou menej nez mam ja (takze 10 minut k dobru).
VYSKUSANE VELAKRAT. Vzdy a zakazdym systematicky.
Celkovy REALNY rozdiel na 540km trase medzi šušmákom 102-105km/h a vodicom podla predpisov je 25-30 minut. NIC VIAC. Cim viac je oprav na cestach, tym mensi rozdiel.
A ked ma niekto zaujem... tu istu trasu leti Tesla S 85 (teraz neviem, zeby 90kWh ?) ako splasena, dojde domov o 15 minut skor ako ja bez ohladu na to ci ide 130 alebo 250, pretoze musi nabijat po ceste. Ked ide pomalsie tak nabija kratsie, ked ide zabita do podlahy nerespektujuc rychlostne limity (dole bavarskymi kopcami tam kde je 100vka veselo 250) tak musi nabijat dlhsie... Do Bratislavy dojde vybita a je rada ze sa doplazi na Aupark na rychlonabijacku kde musi stravit takmer hodinu. Aj keby Tesla isla celu trasu 110, ajtak musi zastavit na nabijacke a ajtak pride maximalne o 15 minut skor nez ja na Vojadzeri, ajtak pride vytrieskana (lebo pri Viedni sa nezastavi na hodinu nabijat, to by totiz dosla o 40 minut NESKOR nez ja na Voyageri celu trasu 100-105km/h)...
Keby bola dlhsia trasa nez 540km, v akomkolvek jazdnom rezime na spalovacom motore predbehnem Teslu ktora moze ist v akomkolvek rezime. A na zaver trasy Tesla bude vypluta a musi si zaratat dalsiu hodinu na nabitie na rychlonabijacke, kdezto ja za styri minuty nasypem na dalsich 1.100km bez vypnutia motoru a prdkam dalej.
Tolko poznamka ku elektromobilite v tom najlepsom co dnes existuje.
-
- Príspevky: 127
- Dátum registrácie: 27.11.2008 20:43
- Bydlisko: HE + KE Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
tesla nema vyfuk, ale vacsina elektrarni ho ma, takym alebo inakym sposobom , omyl #1
omyl #2, zacina pri uvahe co je emisia...dnesny spalovaci motor v dobrom stave toho spatneho produkuje minimum az nic, gro je vodna para, oxid uhlicity v sume 99,XX% , pravda v tejto sibnutej dobe sme dosli nato, ze najma CO2 je najvacsie zlo, coz ja povazujem za hlboke nedorozumenie
omyl #2, zacina pri uvahe co je emisia...dnesny spalovaci motor v dobrom stave toho spatneho produkuje minimum az nic, gro je vodna para, oxid uhlicity v sume 99,XX% , pravda v tejto sibnutej dobe sme dosli nato, ze najma CO2 je najvacsie zlo, coz ja povazujem za hlboke nedorozumenie
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Tesla? No predstav si, že vyprodukuje viac ako ten Voyager. Co myslíš odkiaľ je elektrika ktorú potrebuje na dobitie? Pozri si zdroje. 80% sú tepelné elektrárne na uhlie. Na 1kW z uhlia vyprodukujes toľko emisií, že dieselový motor aj rovnakých parametrov to nedokáže ani približne. O ťažbe surovín pre výrobu a následnej likvidácii batérií sa radšej ani nebavme.
Elektromobil a jeho sporná ekológia je argumentovatelna len v jednom bode. A to je prevádzka v meste. Jedine v mestách má Hybrid a elektro opodstatnenie. Inak je to ekologická katastrofa
Elektromobil a jeho sporná ekológia je argumentovatelna len v jednom bode. A to je prevádzka v meste. Jedine v mestách má Hybrid a elektro opodstatnenie. Inak je to ekologická katastrofa
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 83 neregistrovaných