Navara D40 alebo Pathfinder R51

Diskusia ohľadne vozidiel značky Nissan

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

horal1
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02.10.2016 16:21
Zdieľať na Facebook

Navara D40 alebo Pathfinder R51

Príspevok od používateľa horal1 »

Zdravím Vás,
už ste mi tu raz celkom dobre poradili tak to teraz skúsim znovu. Brat by chcel auto na výlety po európe. Na začiatok balkán, rumunsko, bielorusko, malé rusko. Chcel by cestovať s ďalšími 2 ľudmi, čiže 3 členná posádka+ neaké veci. Dobré by bolo aby to zvládlo ľahší terén, vidiek v spomenutích krajinách a tak podobne. Rozmýšla medzi NAVAROU D40 a PATFINDEROM R51. Čo by ste volili?? Pripadne som mu ešte spomínal Patrol Y61, ale tie sú za cenu okolo 9-10k podstatne staršie. Vďaka
raven85
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa raven85 »

Nedávno bola téma o Nissanoch a som práve na tieto dva postol odkaz. Pozrite sa s bratom na ten článok a porozmýšľajte ešte raz nad tým Nissanom
https://www.thesun.co.uk/news/2791663/n ... ety-fears/
Ak potrebuje držiak, tak nech sa zameria na Toyotu Hilux, poprípade Prado, Mitsubishi L200 a podobné vozidlá, ktoré vidí v propagandistických videách od ISISákov. To je najlepšia reklama ohľadom výdrže vozidla v extrémnych podmienkach. Na strednom východe a v Afrike každý jazdí Hiluxa. Sám som na ňom, ako aj na L200ke strávil krásne chvíle na Blízkom východe a to auto je nezmar.
Navarry a Pathfindery máme v robote ako služobné.
Od toho nepohodlnejšie a kazovejšie vozidlo ťažko nájsť.
Ak by som mal byť tá posádka, tak by som na tvojho brata ináč nadával. Vpredu sa dá, ale vzadu je to za trest.
Volil by som akékoľvek iné auto, ako tieto dva.
horal1
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02.10.2016 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa horal1 »

Takze neodporucas.... dobre, a ani ten Patrol uz neni co byval?? Prado neni nahodou landcruiser??
gabo498
Príspevky: 96
Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gabo498 »

Ja by som volil landcruiser 90 (95) 3.0 TD 92kw rv do 2002, pripadne Patrol y61 2.8 (3.0 mali problémy)
Pri oboch pozor na hrdzu, zo skúsenosti iba dovoz Taliansko ,ak chceš nejaké info ohľadom landa, pýtaj sa :2f93:
horal1
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02.10.2016 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa horal1 »

gabo: preco prave do 2002?? novsie uz niesu dobre?? predsa len to uz je 15 rokov stare auto.. aj preto sme pozerali po tích navarach a pathfinderoch.
alexthegr8
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 24.02.2014 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alexthegr8 »

Nazdar, najlepší je landcruiser 100 so 4,2 dieselom, to bolo fakt podarené auto, čo sa týka Patrola tak 3,0 nieje kdovieaký ale vobec nie je taky zlý ako sa hovorí, šestvalec 2,8 je spolahlivejší než 3,0 ale nemá ťah
horal1
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 02.10.2016 16:21
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa horal1 »

ano o tom 3.0 patrole prave citam. vraj tam hrozi roztavenie piestov, ked som to dobre pochopil, je tam mala olejova vana a nestaci ochladzovat. A vraj to hrozi pri jazde na dilanici. No takemu niecomu by sa clovek rad vyhol, urcite sa dilanici nevyhneme pri tích cestach ktore planujeme.
alexthegr8
Príspevky: 24
Dátum registrácie: 24.02.2014 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa alexthegr8 »

Záleží to od roku výroby, už 2001 majú olejovu vanu 8 litrov namiesto pôvodných 6,a v roku 2004/2005 dali nové vstrekovače a motor dostal vstrekovanie commonrail, v každom prípade musí byť automat, manuál ma na diaľnici moc vysoké otáčky
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Na expedicie by bola najlepsia ta toyota-v pohode landcruiser 120-prado alebo landcruiser 100 alebo aj ta 90 -taka 105 s prednou pevnou napravou by bola este lepsia ale tych je malo napredaj a aj cena je inde. A patrol ked tak s 2,8td motorom -ten motor je slabsi ale ked sa porobi+ aj auto sa podvysi a zmenia sa prevody tak je to velmi odolne auto a k tym 3litrom motorom co uz vraj boli spolahlivejsie po uprave v 2004 az 2005 tak par cechov si narocky kupilo az od toho rocnika lebo na predchadzajucich starsich odchadzal piest na 3valci a potom pisali,ze boli sklamani ked aj im na uz novsom rocniku odisiel piest-podpalilo ho a tiez na 3valci,ze take,, nahody,, nefunguju aby stale odchadzal-cural len 3vstrekovac lol ,ze tomu motoru sa vyhnut. Ked tak citaj na www.4x4club.sk alebo www.offroadforum.cz daj si tam forum a hladaj alebo sa pytaj
gabo498
Príspevky: 96
Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gabo498 »

horal1 napísal:gabo: preco prave do 2002?? novsie uz niesu dobre?? predsa len to uz je 15 rokov stare auto.. aj preto sme pozerali po tích navarach a pathfinderoch.
Preto do 2002, lebo potom už bol LC 120, a ten do 10k nekúpiš, a hlavne už je iba d4d nie TD, aj 90 (95) po r.2000 boli aj TD aj D4D tak pozor nato, nieje všetko r.v. , chod pozrieť nejaký LC alebo Patrol a uvidis sám prečo stojí oveľa viac ako navara v podobnom ročníku.
Pozri si hlavne ako vyzerá LC 90(3dv.) ,95(5dv.), 120 a 100 , lebo mi to príde že tu každý strieľa z brucha tie čísla...100ka má vzduchový podvozok keď sa nemýlim, načo ti to je má expedíciu ?
A prado sa označuje pracovná verzia- vyhni sa jej lebo napr. pri 90 nemá zadnú uzávierku, klímu a tak ...

A inak, ideš stym na expedíciu, tak ja by som myslel aj na spoľahlivosť, pripadne keď sa niečo pototo, tak aby sa toho dalo čo najviac opraviť na kolene, bez diagnostiky a podivných vymoženosti- vyhol by som sa common Rail motorom .
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Zavisi kde ide na expediciu ? Ale vacsinou co chlapci jazdili tak az taky hardcor teren to nebol ak ovsem ho nevyhladavali niekde v mongolsku alebo na bajkale lol Ale aj taka toyota 100 dokaze potrapit podvozok ked zblbne snimac -preto davali chalani obycajne tlmice a pruziny a aj predny diferak napriklad je slabina 100 landcruisera. Dobre by bola aj toyota 80 s pevnou prednou napravou ale tam treba zvysle loziska v predu riesit-kitom lebo chlapcom v rumunsku zviklo odpadnut koleso. A 120-prado s novsim 3litrom je nachylna na kvalitu nafty ale napriklad s 4litrom benzinom je to jedno z najspolahlivejsich aut -po motorickej stranke a aj ide svizne po diamici. No a taky patrol 4,2diezel alebo toyota s 4,2 bez turba tiez prejde cely blizky vychod ale na dialnici to bude lenive ,ze variaci je vela len nevieme na aku expediciu sa dotycny chysta a aby bol oboznameny s autom lebo kazde auto ma svoje slabiny s ktorymi treba pocitat alebo ich eliminovat na minimum :300f:
gabo498
Príspevky: 96
Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gabo498 »

Dodik, prečítaj si zadávateľov príspevok, tam máš všetko podstatne - kam ide, do akej ceny chce auto ...
A pozri si tie LC , lebo máš v tom šalát ... 120 a 120 prado nieje celkom to iste, prado je aj 90(95) ...
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Neboj nemam v tom salat :d :D Tie krajiny kde chce ist expediciu sa daju prejst aj na starej lade ked sa zvoli lahsia-normalna cesta a ked sa vyberie neaky tazky usek menej zjazdnej tak ma problem prejst aj upraveny patrol na 37 . Ze masung v tom nemam a ked ma panko len max 10 000ecok na auto tak to moze rozmyslat o inom aute . A prado sa bezne v inych ,,koncinach,, oznacuje toyota landcruiser 120 neviem ,zeby boli neake extra rozdiely medzi 120 a 120 prado ked nepocitam rezervu na zadnom kufri-dverach a v podstate sa prado v zahranici oznacuje aj landcruiser 90 ako si spominal aj novsi landcruiser150 ked pamatam a mozno aj starsie ale to uz nie som si isty
gabo498
Príspevky: 96
Dátum registrácie: 30.03.2012 23:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gabo498 »

Tak zjavne máš v tom šalát, 90 je do roku 2002 a potom je 120 od 2002 do 2009, 100 je zas luxusný tank. Prado je pracovná verzia - social výbava- nemá zadnú uzávierku, klímu a tak .... 120 do 10k nekupi, preto som odporúčal 90 (3dv) - 95(5dv) ale bežne sa označuje 90 aj 5dv verzia ... s 3.0 TD - jednoduchý motor, v pohode kúpiš za 9000 Taliana, vo veľmi dobrom stave ... minuly rok som kupoval presne takého, tak viem.
Výber som mal zúžený na LC alebo Patrol 2.8, ale Patrol 3dv nebol ani jeden schopný tak nakoniec sa kúpil Land, je v tých autách trochu rozdiel, napr keď to chceš dvihnúť tak Patrol je jednoduchší...
A čo sa týka tej jazdy po diaľnici, nemal som pocit žeby pri 140 bolo to auto neovládateľné alebo extrémne hlučne...
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Neviem ale asi sme sa nepochopili landcruiser 90 bola seria ktoru potom vystriedala 120 a potom-teraz 150 a tato seria sa v zahranici oznacuje Prado a uzavierku zadneho diferencialu mohla mat kazda lc od nova-bola to priplatkova vybava-mal ju ten kto si za nu priplatil-ze da sa kupit aj prado s uzavierkou zadneho diferencialu -original od toyoty-ziadna dorabana ARB uzavierka-hoci aj take dorabane su na inzerciach . A lc 100 je uz ine auto-predchodca dnesnej lc200-ina kava a inak jednu 120 bezne jazdievam na servis tak viem co pisem a patrol mi parkuje doma ale s 4,2benzinovym motorom na 37 ,ze o tych autach mi nemusis nic vysvetlovat ked poznam ich bezne chyby -slabiny .

Návrat na "Nissan fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných