825 649
inzerátov
Pridať inzerát

Najlepsia firma na dovoz auta zo zahranicia

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Odpovedať Nová téma
<12
Autor Správa
laco1871
Vážený člen - Gallardo (195)
Založený: 22 marec 2012
Príspevky: 3416
Nabehané: 21 dní 4 hod 47 min
PríspevokZaslal: 05.07.2017 20:37   
V MI su NAJdrahšie auta na celom Slovensku....

A nezlepšilo sa to ani po príchode CCC bazaru....

V podstate je jedno, či to auto privezu zo vzdialenosti 1600 km, alebo 1800 km, alebo 1400 km, si myslim
Citovať
dejwco
Založený: 09 jún 2016
Príspevky: 20
Nabehané: 1 hod 50 min
Bydlisko: Pezinok
PríspevokZaslal: 06.07.2017 20:21   
toto je na dlhu debatu, zavisi to uz len na tebe ci to chces risknut s tymi bazarmi alebo cez nejake tieto firmy, zakazdym je tam ta moznost, ze si nieco strcia do vrecka ale s tym musi clovek ratat ked si chce dat doviest auto a nebude to mat po znamosti
Citovať
mravecm1
Nová tvár - Trabanto (16)
Založený: 05 december 2008
Príspevky: 132
Nabehané: 9 dní 12 hod 2 min
PríspevokZaslal: 07.07.2017 05:25   
Hlavne si treba uvedomit, ze oni si nieco strkaju do vrecka celkom oficialne (nie nenapadne). Chcem tym povedat, ze ak takyto poradca (ci sprostredkovatel) zjedna nizsiu cenu oproti povodnej pozadovanej cene, tak si z tej usetrenej sumy berie podiel. Nie v tichosti ale normalne oficialne. A k tomu sa este pripocita ten fixny poplatok za ich sluzby. S tym treba pocitat.
Neviem, ci to tak robia vsetci (mozno nie), ale ked brat kupoval auto, tak to bolo presne takto.
Citovať
filipe
Založený: 09 júl 2017
Príspevky: 1
Nabehané: 19 min
Bydlisko: Myjava
PríspevokZaslal: 09.07.2017 20:32   
tak to je asi jasné, že si za to nejaké peniaze zoberú, veď by to predsa nerobili zadarmo ale asi skôr ide o to aby doviezli to čo majú a za také peniaze za aké si ty povieš ale tak ja zase verím, že sa ešte nájdu slušný ľudia takže sa podľa mňa stačí popýtať ľudí, ktorým už auto doviezli
Citovať
fjatik
Založený: 25 marec 2017
Príspevky: 3
Nabehané: 53 min
Predmet: Komplexný náhľad do problematiky PríspevokZaslal: 18.04.2018 07:15   
Tiež som v rovnakej situácií, že potrebujem niečo z Nemecka na objednávku, ale:

Ono dnes hlavný problém by už nebol ani tak so stáčaním km, lebo jak je to u nás, tak nielen v Nemecku ale aj v celej EÚ, to je tak taký celo-európsky tradičný problém roky rokúce, jasné, vo východnej Európe asi 70-80% jazdeniek, ale zas v DE je to asi 1/3, takže tiež môžeš príliš ľahko natrafiť na stočenku ako u nás:

https://www.youtube.com/watch?v=186lDzNfHBc

https://www.youtube.com/watch?v=nz79Ulf_8Fo

https://www.youtube.com/watch?v=wHSUbWA-_j0

https://www.youtube.com/watch?v=_V1Rc5ctmJo

Najväčší problém je asi to, že aj keď stočené, ale to už nie je výhradne iba domácich obyvateľov, ale skôr celá EÚ tam predáva, takže to je asi taký trh sa podobajúci tomu poľskému, nájdeš tam, čo len chceš. A že prečo ? Veď už to poznáte od nás ako to chodí, každý by chcel len zadarmo alebo každý sa orientuje len na dovoz, preto tu nič nepredáš a tam Ti stačí mesiac dva počkať, 4-5 ľudí si príde vyskúšať a jeden Ti isto zoberie a ani zľavu nemusíš dávať, pri takom záujme nemusíš čakať veľmi dlho na to, aby Ti to niekto vyplatil tak, ako si predstavuješ. Takže to povestné, že Turci, niektorí aj konkurujú tým poctivým nemeckým Auto-Hausom, čo by sa ešte dalo, ale tam už každý predáva, či Poliak, či Talian, či Francúz, či Holanďan, teda inzeruje a či sa tam aj nachádza, tak ako kto, väčšina to využíva len ako inzerciu pre obrovský efekt úspechu pri predaji:

https://auto.idnes.cz/nakup-ojetiny-v-nemecku-a-dovoz-ojeteho-auta-do-ceska-pci-/auto_ojetiny.aspx?c=A120523_150122_auto_ojetiny_fdv

Takže za mňa najlepšie riešenie, samozrejme si určiť, čo hľadáš, ale vytipovať si hlavne lokalitu, kde je prevažne väčšina len nemeckých predajcov, inzerentov, napr. viac miest pri sebe, alebo rovno ak v jednom bazári je viac kusov po čo si prišiel, teda aj konkurencia výberu môže mierne znížiť ceny, vybrať si ani nie najlacnejšie, lebo to môže byť zo závadou, stočenka atď. ale ani nie zas niečo predražené kvôli vyššiemu záujmu, to asi tak v strednej cene, napr. ak cena daného auta sa pohybuje 2000 - 5000,- €, tak zamerať sa prevažne na tie okolo 4000,- €, najlepšie cez túto strednú cenu typu 4300,- € a pod. a v tejto cene si asi 5-6 kusov vybrať, poskúšať a čo sa Ti z toho bude zdať najlepšie, tak to si aj vybrať a práve táto metóda výberu je najlepšia, v praxi sa nič lepšie neosvedčilo.
Ale to len k výberu.

A k firmám asi len toľko, je ich veľa, čím lepšie pre teba ako konečného spotrebiteľa vďaka konkurencií, že ceny sú všade čo najnižšie, teda ako kde, ale samozrejmosťou vždy ostáva, že všetko si musíš kalkulovať, ináč to nejde, cena auta + náklady pre firmu za dovoz + úradné poplatky u nás (administratíva + STK, KO . . .), teda čo ťa v konečnom dôsledku vyjde čo najvýhodnejšie, v tomto prípade je výhoda pre každého úplne niečo iné ako kritérium. A, že, ak Ty si najprv vyberieš toto a toto za toľko a toľko a ak vybavia nejakú zľavu, tak Ti ju zataja a kúpiš to aj tak drahšie ? Prečo ? Veď zmluvne by ste mali byť nejako dohodnutí, že napr. podľa môjho príkladu si vyberáš auto za cca 4000 aj niečo, čiže ako záloha 1/3 až 1/2 z celkovej ceny vozidla, čo je asi tak 2000,- € a za koľko cenu dojednajú, toľko doplácaš, preto ak by to bolo len 3700,- €, tak doplatíš ešte 1700,- €, ak 4250,- €, tak potom 2250,- €. Prípadne ak majú zmluvne dojednané, že ešte isté % ako provízia pre nich zo zľavy, tak niektorí majú, niektorí nie, podľa toho komu sa ako s podnikaním darí, či si potrebuje ešte kompenzovať aj to. Ale už keď raz máš zmluvu z Nemecka ako dôkaz, že auto v konečnom dôsledku stálo toľko a toľko, teda po istom zľavnení, tak prečo by Ťa mali ešte aj nejako okašľať, že dal si im vopred toľko a toľko, vybavili zľavu a zatajili Ti, čím by na tebe zarobili ešte viac len okrem fixného poplatku za dovoz. Jedine, že by sfalšovali aj zmluvu, a chceli Ťa aj tak oklamať, ale nemyslím si, že to ešte aj dnes má u niekoho až taký význam, veľmi by si sa s tým už ani nemal stretnúť. Takže len isté % zo zľavy si môžu uplatniť, čím máš u nich prehľad, že Ťa nevodia za nos.

Ešte ak môžem poradiť, tak tiež nie je odborník ako odborník, veď poznáme to, vychválil sa za neviem čoho až je z toho svätý, ale vo svojom odbore čistá žumpa. Preto tiež si treba vybrať čo najlepšieho, ktorý to robí aspoň 15 rokov, najazdené aspoň 3/4 mil. km, taký čo vie, čo Ti najlepšie vybrať. Lebo vždy lepšie ak sa pomýli len o takých 20 - 30 000 km aj pri tom, že auto je na svoju cenu bezchybné ako keby si sa mal pomýliť o takých 100 - 200 000 km, čím kúpiš iba predražené a zbytočne Ťa okradnú. Takže dostatočne skúseného vždy so sebou, to je jedno kde kupuješ, lebo čím staršie auto, tým ťažšie zistíš koľko to naozaj môže mať, veď dobré časy už má za sebou. Staré dnes už vyzerajú všetky rovnako, úplne bez ohľadu na to, či má len toľko alebo toľko. Ako hovorím, v žiadnom prípade nestačí, že presne toto a tamto chcem, ale vždy podľa lokality, počtu kusov v strednej cene si vytipovať aspoň 4-5, poskúšajú a čo sa im bude zdať najlepšie, tak toto by Ti mali aj vybrať, samozrejme Ťa vopred musia informovať, čo z tvojho výberu skúšali a čo by si si z toho vybral, čo sa im zdalo byť najmenej pochybné. Lebo darmo, že by si si skúšal spolu s nimi, lenže Ty len odhadneš, že toto vonia tak a tak, toto vyzerá, že nemá hrdzu, ale jazdou necítiš, ktoré je ako opotrebované celkovo, tak s takými schopnosťami sa len ťažko trafíš do toho správneho, z tvojho výberu najlepšieho.
Dnes je to už tak, že najväčšou útechou pre nás, že nie je kradnuté, čím neprídeš o svoje peniaze a nehavarované, že nestratilo pôvodné tvary, teda originál výrobok.
Ako hovorím, treba si najprv vykalkulovať, čo Ťa to bude vychádzať celkovo, lebo ak to bude spolu so všetkým napr. aj 7000,- €, tak za tu cenu už môžeš nájsť aj u nás niečo iné, novšie, v lepšom stave, ušetríš samozrejme aj peniaze, ale hlavne kopu nervov, času, nemusíš viac menej nikam chodiť po vybavovačkách, ale to tiež si treba najprv zrovnať s inými krajinami, čo to vychádza zase tam.
Všetko záleží len od priorít, aké si stanovíš pomerom cena/kvalita.

Ale zas niekedy ani staré 15-20 ročné auto kúpiť tam, nie je zlý nápad, aj keď to vychádza s nákladmi na 2 či 3-násobok z ceny auta. Napr. niečo, čo u nás nemáš šancu nájsť, alebo nie je tu taký výber, že by bolo z čoho skúšať a vyťažiť maximum z minima. Alebo proste už len tým, že celý čas to chodilo po diaľniciach, nie po našich ementálových cestách, soľ nevidelo, že u nás by si to našiel už len v takom stave, tesne pred smrťou, šrotoviskom a tam okrem km plne funkčné, zachovalé, že ani autorizák na to nebolo treba. Napr. Golf 4 (rotačka), kde u nás nájdeš pod 1000,- € a že by to až 400 000 km nemalo ? O korózií niet ani reči, takže aj na toto tam trh nie je zlé hľadanie.

Ale aj iné veci sú tam problém:

https://www.youtube.com/watch?v=Ho_2f3Xh9og

https://www.youtube.com/watch?v=YguLplwiaqA

https://www.youtube.com/watch?v=87cUFPa-FHU

https://www.youtube.com/watch?v=exA0coYRTqg

Tiež ako príklad pre orientáciu v praxi:

https://www.youtube.com/watch?v=KxoZl-LNn9I

https://www.youtube.com/watch?v=G1CiQKOuZj8

https://www.youtube.com/watch?v=_XqpuXoMgsA

https://www.youtube.com/watch?v=7bRslwUulW4

https://www.youtube.com/watch?v=OcyWqCzJ80M

Možno by som rozmýšľal aj o dovoze z iných kontinentov, nejde ani tak o stočené kilometre, i keď oni to nemusia tak dobre poznať ako my, skôr iná mena, iná cena, toto je prvoradou prioritou.
Možno si povieš, veď autá vyrábané v Nemecku ako tej istej krajine, tak logicky ich tam bude aj najviac. No, podľa ponúk bazárov to tak na prvý pohľad vyzerá, ale nie je to celkom tak.
Najväčšia produkcia je práve pre krajiny ani nie tak s vyšším záujmom o tieto výrobky, skôr ľahším odpredajom ako aj nezávislosti na cenách pohonných hmôt, tam bude výber asi najlepší, široká ponuka a predaje skôr formou aukcií, čo sú tiež šance pre nižšie ceny, ale hlavne ta mena, proste za čo najmenej kúpiš s čo najlepšou výbavou. Až na obrovskú nevýhodu, že doprava je dosť komplikovaná, či už letecky alebo loďou do Veľkej Británie alebo Nemecka môže vychádzať cca okolo 2000 – 3000,- € + ešte dovoz odtiaľ sem asi ďalších 500,- € + CLO, ale pri tých cenách sa to môže aj tak vyplatiť, ako kedy, podľa toho, čo kupuješ. Najväčší problém už ostáva iba z homologizáciou (konformitou). Len zriedkavo sa nájde kus s EÚ normami, väčšinou pre južné kontinenty alebo USA, čím by si platil ešte ďalšie peniaze pre testy na COC a možno aj zbytočne, lebo aj napriek tomu by to nemuselo spĺňať isté normy, aby Ti to okresný úrad (odbor dopravy a cestných komunikácií) aj schválil ako spôsobilé na naše podmienky. Jednoducho nie vždy to môže vyjsť, možno sa treba vopred spýtať na okresnom, aké s tým majú skúsenosti, lebo firmy Ti nie vždy dostatočne poradia.

https://www.youtube.com/watch?v=aLzR2Wmia6o

https://www.youtube.com/watch?v=0PFCcj_1zAo

https://www.youtube.com/watch?v=hnrIBDfEHv4

Ako hovorím, všetko si treba najprv vykalkulovať a podľa toho zvážiť, ale na Slovensku je to už pomaly 10 rokov stále rovnako, keď si pripočítaš ostatné náklady s tým spojené, tak nakoniec sa Ti vyplatí kúpiť už tu rovno niečo nové. Všade sa vyplatí kúpiť len niečo, jednoducho z každého rožka trošku !
Pre Slovákov je to stále tak, pokiaľ nie si v krajine napr. pracovne, kde si chceš kúpiť pomaly niečo zadarmo, tak bez dovozových nákladov to nikdy nepôjde. Teraz majú mnohí výhodu, čo odišli do zahraničia, lebo dobre zarábaš v Nemecku, za menej kúpiš lepší kus ako u nás, teda rovno popri robote, čo je v tomto prípade oveľa zjednodušené ako z našich podmienok a keď sa vrátiš domov, tak administratívu máš len v rámci osobných výdavkov pre cestu z práce späť. Lepší nápad na ušetrenie asi nebude . . .
Citovať
dalimaly
Založený: 12 máj 2016
Príspevky: 40
Nabehané: 2 hod 28 min
PríspevokZaslal: 25.04.2018 13:08   
nechcem tým dát najavo, že dovoz aut zo zahraničia je zlý, ale radšej kupujem tu na SR, podporí sa tým slovenská ekonomika. Máme veľa slušných a kvalitných predajcov aut. Tak přečo auta dovážat zo zahraničia.
Citovať
dalimaly
Založený: 12 máj 2016
Príspevky: 40
Nabehané: 2 hod 28 min
PríspevokZaslal: 25.04.2018 13:10   
myslíš? kupovali sme tam auto a neprišlo mi, žeby bolo niečo umelo navýšené, nič mi nedalo dovod otočit sa a ist preč.
Citovať
cobo77
Nová tvár - Trabanto (7)
Založený: 27 máj 2007
Príspevky: 225
Nabehané: 2 dní 17 hod 1 min
PríspevokZaslal: 25.04.2018 14:32   
V presove aj auto100 a ked si z Mi tak autojaro alebo premiocar...
Citovať
fjatik
Založený: 25 marec 2017
Príspevky: 3
Nabehané: 53 min
Predmet: Zákaz dieselov v EU PríspevokZaslal: 11.07.2018 10:25   
No, pravdu povedať, až tak na 100% by som sa tomu nevytešoval, že ten zákaz dieselov spravil autá totálne zadarmo ako nikdy predtým ! Teda celé fámy treba brať ako vždy iba s nadhľadom, len do určitej miery, nie úplne doslova, vážne ! Ono to bolo viac menej len tak obrazne myslené, že lacné ako nikdy predtým, lebo dobré, čistá pravda na tom je, že na diesele sú teraz také výpredaje, aké tu snáď za celú históriu ešte neboli, ale to je snáď iba výsledok ich aktuálneho premnoženia na trhu, teda tendencie klesaniu cien len a len dole, ale samozrejme, že iba postupné, nie hromadné zo dňa na deň. Takže tie 1/3 až 50% zľavy na úplne nové, áno, pravda, ale tiež ako vždy len s určitými obmedzeniami, všade sa spomína, že ako podmienka doložiť svoj starý diesel + minimálne norma Euro 4, na staršie to pravdepodobne asi neplatí, čiže tie zľavy sú v podstate len na princípe šrotovného, teda šanca, ako obnoviť (zlepšiť) vozový park a zároveň neobmedziť úplne mobilitu, aby nedošlo k totálnemu vymiznutiu dieselov, ale len ako isté riešenie situácie z výskytom tých druhov dieselov, ktoré tu už dávno nemali čo robiť, resp. najproblematickejších ! Takže ako následok odhadujem, že všetky prvovyrobené skôr či neskôr totálne zmiznú a ostanú tam iba tie čo najnovšie, najmenej ohrozujúce životné prostredie. Je to proste akási menšia revolúcia v automobilom priemysle aspoň z ich pohľadu. Preto, ak nemáte starý diesel alebo Vám ho neuznajú, tak z toho nič, ale naopak dobrá správa pre záujemcov používaných dieselov, že práve je situácia, kedy je najširší výber na západných trhoch vo výbavách a cenách po akých sa Vám ani len nesnívalo, teda aj stavoch, čiže tým, že sa ich prevažná časť ľudí potrebuje zbaviť čím najskôr, tak úplne zadarmo Vám ich síce nedajú aj napriek tomu, že po nich už ani pes neštekne, ale za to, ak ste napr. hľadali vždy niečo podľa svojich predstáv, aby to bola jazdenka 100% na mieru, že aj používanosť, aj cena či kilometre by mali sedieť, tak ako ste doteraz iba snívali, tak momentálne už nebudete musieť, lebo sa tam práve také kusy vyskytujú. Jednoducho povedané, že, ak doteraz tam boli len také kusy, že buď 300 – 500 000 km alebo stočenka s týmto počtom, síce pod cenu, ale stav taký, že pred smrťou, tak teraz sú tam proste také kusy, že 10 – 15 ročné auto s relatívne nízkou cenou, ale za to reálny nájazd do 150 000 km, kľudne aj menej ! ! !

Ako hovorím, že nič zadarmo tam aj napriek tomu absolútne nečakajte, ale za to model so stavom po akom ste vždy iba snívali + ušetríte len tak zo dňa na deň aj 10 000,- € pri novších výrobkoch. Pri najstarších samozrejme nie, lebo tam sú ceny úplne na dne, čo predstavuje iba pár stovák, proste najlacnejšie, ako kedy mohlo byť, čo už nikdy nebude !

Opakujem, jazdené, N I E nové ! ! !

Lebo aj tak tie 1/2 zrážky z cenníkov sú len na pár vybraných modelov, nie komplet na všetko, takže len to, čo už dlhší čas stojí na skladoch a nie a nie sa ich zbaviť + isté podmienky na uplatnenie zliav ako šrotovné ! !

Definitívny záver je iba taký, že ich výskyt bude v našich končinách širší ako doteraz, teda aj u dovozcov ich bude tvoriť až 60 - 75% v ponuke oproti zvyšným kusom, takže v podstate sa k nim o niečo jednoduchšie dostanete ako predtým, nič viac . . .

Vtipne povedané, najunikátnejší (zlatú dobrú rotačku) kúpite za cenu Felície na Slovensku a naopak PD, tak tých tam bude až 70% spomedzi všetkých dieselov, síce cena ešte nebude pár stovák, ale za to najvyššie percentuálne zrážky aké len mohli byť, takže kľudne čakajte aj 10 000,- € ako bonus . . .

Záleží čo hľadáš, lebo všetko je výrazne lacné a naozaj je z čoho vyberať, ale nie pri všetkom ušetríš až toľko, koľko by Ti práve vyhovovalo, ale čo už, stále lepšie jak nič . . .

Celá finta je aj tak len v tom, že situácia sa vrátila o 15 rokov dozadu, takže, ak ste doteraz nadávali typu, že „samý Turek + Poliak“, tak odteraz na to definitívne zabudnite, lebo ak diesel, tak už len poctivý kus + adekvátna cena – čo viac si ešte priať . . . ?
Citovať
cobo77
Nová tvár - Trabanto (7)
Založený: 27 máj 2007
Príspevky: 225
Nabehané: 2 dní 17 hod 1 min
PríspevokZaslal: 11.07.2018 19:25   
Tak co uz si to auto kupil? Tiez som hladal auto aj po mobile.de a nakoniec som popozeral vsetky dostupne stranky s autami a nakoniec som si nasiel auto u oficialneho predajcu leasing skonceny majitel bral nove auto to moje tam nechal na protihodnotu ,je este v zaruke a nasiel som ho vo svojom meste uplne nahodou pretoze to bolo prve auto ktore predali ako jazdenku
Odpovedať Nová téma
<12

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut