Náhodné vyradenie do neutrálu počas jazdy na automate

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

ampo
Príspevky: 102
Dátum registrácie: 28.04.2014 08:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ampo »

To je jasne. Avšak keby som ho nekúpil tak neviem. Pýtam sa, či reálne niekto s týmto nemá skúsenosť. S rovnakým autom.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

bajo777 napísal:keby si sa pytal 4 tyzdne dozadu, dostal by si radu zadarmo - nekupuj to
A ako si mu týmto pomohol?
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

https://www.fiatforum.com/grande-punto- ... guide.html

Acon mozes mu pomoct viac, paci sa nastuduj
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Acon napísal:
1. Je to normálna mechanická prevodovka ako ktorýkoľvek manuál. Len radí škriatok. Prevodovke to neublíži a platí to co všade. Používaním sa vec opotrebováva, takže čím menej sa používa, tým viac vydrží. Automat je od toho aby robil co má a zasahovať do toho nemá zmysel, skôr je to na škodu.
Acon zial u robota neplati nezasahovat a hlavne v meste je to na skodu. Je naozaj potrebne pri cakani na semaforoch vyradovat do neutralu , robot sa sprava tak ako keby si na manuale cely cas cakania na zelenu mal vytlacenu spojku a zaradenu rychlost.

Ampo mozno u fiata vlastnost ale synovej sluzobnej dodavky to bol zaciatok konca, a ten prisiel dost rychlo. To auto ale jazdilo vacsinou plne nalozene cca 500 km denne
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Áno, pri stani ma križovatkách a pod hej. Myslel som počas jazdy napr z kopca, dojazd do križovatiek...
hjundai
Príspevky: 2711
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

toto forum nie je studnica poznania ale to že robota dualogic, easytronic, sensodrive, toyota mmt - všetko zmrdi ktorí sa nemali narodiť... a už sme tu o tom písali a škoda že potenciálny kupec si nepočíta než kúpi. Preto týchto áut je plný autobazar.eu
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Keby som nevedel o tom škriatkovi v Smarte ,už dávno by som ho mal na dvore. Takže bacha opozícia číta a vzdeláva sa aby vám to vedela natrieť. :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
ivko1
Príspevky: 14966
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

hjundai: Tiež som tu milionkrát písal že ked kupujem auto, tak sa zaujímam v prvom rade o nedostatky.

Len že realita je taká že každý chce počuť len chválu = ako si vybral to najlepšie pod slnkom. A ked mu chceš otvoriť oči tak sa velmi často ešte urazí
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Mám dojem , že vysnené auto zadávatelovi ešte pekne podkúri.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

ivko1 napísal:A ked mu chceš otvoriť oči tak sa velmi často ešte urazí
Alebo ťa zahaltuje „moderátor”...
ntg
Príspevky: 129
Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ntg »

mal som sensodrive.C3. lacna kupa. no po par dnoch jazdenia som nechapal ako ten hnoj prevodovka moze existovat a este to sj niekto kupi. fiat neni iny , je to crep.
vsevetko
Príspevky: 974
Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa vsevetko »

Predávajúci musel skákať od radosti, keď sa konečne našiel niekto, kto ho odbremenil od tej vyraďovacej bučory.
wilz
Príspevky: 3692
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Máme doma jedno auto s robotickou prevodovkou, Lancia Musa.
Vôbec si nemyslím že by to bola nejaká katastrofa, väčšina z tých čo tu rozdávajú múdrosti, zrejme o takej prevodovke iba počula alebo čítala.
Podľa mojej skúsenosti je určená skôr pre pokojnú jazdu, pri preraďovaní sa preruší dodávka paliva, takže pri pokuse o závodenie je cítiť preraďovanie. Rozbiehanie zo státia je ale plynulé a bez oneskorenia. Mal som autá s hydraulickou prevodovkou, tie mali preraďovanie komfortnejšie, ale zase u nich je vždy nejaký nárast spotreby.
Spotreba s robotickou prevodovkou by mala byť rovnaká ako u obyčajnej mechanickej.
Každé konštrukčné riešenie má svoje muchy, treba s tým rátať a podľa toho sa správať.
A čo sa týka poruchovosti, to už je z veľkej miery závislé od kvality vyhotovenia, samotný konštrukčný princíp by nemal zohrávať podstatnú úlohu. Kazia sa aj dvojspojkové prevodovky a u nich je v prípade poruchy oprava technicky aj finančne náročnejšia ako u robotizovaných.

A čo sa týka problému zadávateľa, u nás keď odchádzala spojka, resp. bolo zodraté spojkové ložisko, tak sa to prejavilo tiež tak, pri jazde a voliči v polohe D píplo a vyradilo do neutrálu. Následne z križovatky som sa pohol až na neviem koľký pokus o zaradenie D.
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Pamätám sa, že mojej sestre sa raz podarilo na Nissan Sentra drgnúť do prevodovky počas jazdy na diaľnici a preradila do N, potom počas jazdy preradila naspäť do D a poriadne to "buchlo", ale auto jazdilo spoľahlivo ďalej ešte rok kým ho nepredala :) Ja osobne keby sa mi to stalo, tak radšej úplne zastanem na krajnici a tam preradím do D, istota je istota.
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

pretoze KAZDY vyrobca automatov pise ze pri "preradovani" skor by som mal povedat zmene rezimu prevodovky je NUTNE MAT STLACENU BRZDU. Este som nevidel jedneho jedineho ktory by toto nevyzadoval.

A samozrejme sa mysli nieze pri 130 na dialnici stlacim brzdu a potom prehadzujem R do N alebo do D alebo do P - mysli sa tym, ze auto musi uplne stat. Konstrukcia prevodovky je nejaka, tralala, robte si s nimi co chcete. Aj kvoli tymto veciam som ja vzdy vravel, ze kupit ojazdeny automat po nejakom truhlikovi je Xkrat vacsie riziko nez kupit ojazdeny manual ; pokazena manualna prevodovka je absolutna zvlastnost kdezto pokazeny automat je absolutna pravidelnost napriec vsetkymi znackami a modelmi. Ked uz, tak manual stoji ukrutne menej penazi na opravu a samozrejme tam ratam aj spojku s dvojhmotou ktore sa daju kategoricky lepsie "diagnostikovat" pred kupou (teda odhadnut ich opotrebenie a zivotnost) nez diagnostikovat automat. A to som este ani nezacal o vymenach nevymenach oleja, pouzivani spravneho typu a nedajboze mnozstva.


V neposlednom rade : nie je robotizovana prevodovka ako robotizovana prevodovka. To co sa producĂ­ruje v C3kach je najhorsi najlacnejsi odpad hadam co kedy chodil v tejto galaxii takze porovnanie s Lanciou nie je uplne jednoduche.

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot], jariko01 a 98 neregistrovaných