nabíjanie akumulátora v aute
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Trocha z iného súdka, ale je to k RJ.Ano, vymazali sa adaptacne hodnoty, NIE MAPY pane ynženýre. Odkaz ceskym bratom ze ked sa im vymazu mapy, riadiaca jednotka nevie ako ma fungovat motor - takze nic fungovat nebude. Vobec.
Doma na dvore je zgarbák 1.4HDI od žabožrútov. Treba ho žhaviť 2x, ak to nedodržíš tak ostane svietiť kontrolka motora a diagnostika píše - RJ nebola nájdená, alebo spojenie s RJ sa nepodarilo nadviazať. Skúšal som do neho rýpať a žhavil som 3x - kontrolka svietila, žhavil som 4x kontrolka zhasla. Diagnostika stále ten istý zápis a autoelektrikár meral signály na nejakých pinoch a naozaj ak svieti kontrolka, nie je tam signál kde by mal byť. Pri naštartovanom aute mi vraví - to auto nemôže ísť a krpec pritom vrčal. Rozišli sme sa s tým - nejazdiť s kontrolkou a žhaviť 2x.
Zatial mi to nikto nedokázal vysvetliť.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 04.06.2010 13:54 Zdieľať na Facebook
Zhrniem to : Lidlacka nabíjačka je asi dobrá, Mne nič za 6 rokov na aute neodpálila. Na česke forum som sa mohol vždy spoľahnuť , či mapy, či adaptačné hodnoty je to jedno, ale mne sa stali tie "rozprávky starej matere" .
Základ je mať dobrú nabijačku a iba vtedy nabijať v aute.
Nie na každom aute " len " odpojiš dve svorky z pólov AKB a vyberieš ju !
Neviem či by pomohlo: Vypnúť motor , zapnut , vypnúť klímu ,nechať motor bežať kým sa nezahreje na prevadzkovu teplotu ,vypnúť motor , naštartovať a nechať bežať cca 10min a vybavené
ako píse Mateusz737 .
Základ je mať dobrú nabijačku a iba vtedy nabijať v aute.
Nie na každom aute " len " odpojiš dve svorky z pólov AKB a vyberieš ju !
Neviem či by pomohlo: Vypnúť motor , zapnut , vypnúť klímu ,nechať motor bežať kým sa nezahreje na prevadzkovu teplotu ,vypnúť motor , naštartovať a nechať bežať cca 10min a vybavené
ako píse Mateusz737 .
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24982
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Treba troška rozlišovať aj typ zdroja.Dobre známe staré poctivé nabíjačky ktoré ešte obsahovali 10 kg medi boli tvrdé zdroje,a pokiaľ boli správne navrhnuté tak nedokázali presiahnuť prípustné nabíjacie napätie,v podstate sa nemá čo udiať neodpojením batérie ale ani neodpojením nabíjačky po nabití,držia stabilné napätie pri nulovom odbere prúdu (v podstate) beží tam iba udržiavací a takmer nulový.Ich nesmierna výhoda je po pripojení a pár minutách chodu sa podľa správania napätie a prúdu dá na 99% poznať čo a ako,či batéria práve nedoslúžila (napr.)
Dnešné moderné nabíjačky velkosti maslovej dózy si už treba vlastnosti a schopnosti trocha viac dozrieť a pozisťovať aby sa nešlaplo vedľa.V tom kvante na trhu je zastúpené aj výborné aj úplný šmonc.Na fatálny priekak stačí jedno zaškrtnutie elektriky,to nie je práve najštastejšie na pokusy,poučenia bývajú drahé,drahšie než super charger. Kvalitná nabíjačka dovolí všetko,neodpojenie aj štarty,proste akoby jej nebolo
Dnešné moderné nabíjačky velkosti maslovej dózy si už treba vlastnosti a schopnosti trocha viac dozrieť a pozisťovať aby sa nešlaplo vedľa.V tom kvante na trhu je zastúpené aj výborné aj úplný šmonc.Na fatálny priekak stačí jedno zaškrtnutie elektriky,to nie je práve najštastejšie na pokusy,poučenia bývajú drahé,drahšie než super charger. Kvalitná nabíjačka dovolí všetko,neodpojenie aj štarty,proste akoby jej nebolo
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 04.06.2010 13:54 Zdieľať na Facebook
PríspevokZaslal: 18 máj 2020 09:13
Starky, myslíš že Tí amatéri poznajú lepšie auto ako výrobca ? Píše sa o tom v manuali ,ja mám carismu 1.6 2005 a tam to nebolo treba nikdy nastavovať ,skôr u motora 1.8GDI
Ja som sa inšpiroval byvalým mitsubishi servisákom,a taky manuál ja nemám. Ja mám 2001 ty 2005 - mohlo sa toho už mnoho zmeniť !
Starky, myslíš že Tí amatéri poznajú lepšie auto ako výrobca ? Píše sa o tom v manuali ,ja mám carismu 1.6 2005 a tam to nebolo treba nikdy nastavovať ,skôr u motora 1.8GDI
Ja som sa inšpiroval byvalým mitsubishi servisákom,a taky manuál ja nemám. Ja mám 2001 ty 2005 - mohlo sa toho už mnoho zmeniť !
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 04.06.2010 13:54 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 04.06.2010 13:54 Zdieľať na Facebook
ale to nie je spochybnenie podľa mna.
Keby som napísal že: toto a hento nemože takto fungovať pretože .... tak to ja chápem ako spochybnenie .
Mám asi iné myslenie , sorry.
Ja som dodnes toto čo píšeš nikdy nepočul, takže asi preto.
2001 a 2005 môže byť rozdiel nemyslíš ?
V 2002-2004 som sa na mitsubishi.megaherz.cz o tomto čo píšeš nedočital !
Keby som napísal že: toto a hento nemože takto fungovať pretože .... tak to ja chápem ako spochybnenie .
Mám asi iné myslenie , sorry.
Ja som dodnes toto čo píšeš nikdy nepočul, takže asi preto.
2001 a 2005 môže byť rozdiel nemyslíš ?
V 2002-2004 som sa na mitsubishi.megaherz.cz o tomto čo píšeš nedočital !
-
- Príspevky: 714
- Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 239
- Dátum registrácie: 22.10.2016 13:07 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 711
- Dátum registrácie: 06.04.2020 16:01 Zdieľať na Facebook
Re: Nabijanie AKB priamo v aute
BLBOST... tak sa to moze spravat len vtedy ked motor chudak je v velmi zlom stave.milanste napísal: vložení novej AKB sa rozšteloval chod motora, pretože mapy čo riadia jeho chod sa vymazali a 60 km to chodilo ako traktor.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 109 neregistrovaných