MPG caps! - Turbo a dalsi...radte prosim.

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

a Lubosko pridaj k tomu este aj nieco o tej Nobelovej cene. Vsetko co je napisane na ffi.com.acadamy su proste drysty, ja mozem takych napisat viac za dve hodiny.

Mimochodom, ake doriti emisie chces mat na benzinovom motore kde moj 11rocny diesel ma 0,02 ???

Pocuvaj, cele fungovanie mpgkaps je o tom ze clovek VIE ze ich ma v nadrzi a SUSTAVNE sa SNAZI JAZDIT USPORNEJSIE. To je psychologicky odrb, kamarat... jeden taky mam za sebou akurat s naftou :

http://forum.autobazar.eu/na-margo-kval ... 29067.html


a to nemam ziadnych 27 patentov z petrochemie. Ani mi nie su treba. Viem ako oje**klamat ludi. A ty ako predajca blbosti to vies tiez, iba na MLM je zalozeny tvoj produkt.

Na kazdom jednom mojom aute viem jazdit so spotrebou 7 litrov nafty alebo kludne aj 11. PODLA STYLU JAZDY, NIC INE...

Take tie realne vysledky ze "pred aplikaciou zral favorit 20 litrov na 100km a po aplikacii zerie len 7" si nechaj pre blbych, favorit co zerie 20 nie je v poriadku. Presne takyto clanok bol publikovany na nejakom ceskom webe.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Ale aby som nebol úplne nespravodlivý, jednu vec treba uznať. Po vyjazdení nádrže motor neuveriteľne stíchne. Fak, nekecám. Ticho ako v hrobe. [img]http://offroadforum.cz/images/smilies/icon_lol.gif[/img]
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

kontrolna otazka : preco boli v Amerike - to je ta krajina odkial pochadza najlepsi petrochemik na svete s 50 rokmi skusenosti a 27 patentami (chcem ich vidiet, mimochodom)... takze preco boli v Amerike SUDNE SPORY ZE FFI NEFUNGUJE ????


Preco, Mr. Bayo ?

Ako je mozne ze v Amerike sa takto fantasticke zjavne absolutne fungujuce [ved tak sa vyjadril petrochemik s 27 patentami !!] veci dostali PRED SUD ???

No tak, to musi byt strasne jednoduche zodpovedat.
jonathan104
Príspevky: 2733
Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jonathan104 »

tfuj mp28biturbo, takáto štvavá kampaňproti súdruhom výskumníkom.

Sory chlapi, musim si isť ľahnúť, ráno o 4 vstávam. Idem do lekárne, hádam dostanú tablety na zníženie biologických emisií. Strašne prdím po šošovici a dnes som si dal v Maxe.
bayo
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 02.05.2007 20:18
Zdieľať na Facebook

odpoveď

Príspevok od používateľa bayo »

Páni "odborníci" skúste odpovedať aspoň na jednu otázku . . . ak podľa seba súdim teba - že mp3turbo dokáže napísať :"proste drysty, ja mozem takych napisat viac za dve hodiny." ? ? ? a čo videá a množstvo testov z rôznych krajín a odvisielané relácie v televízii v rôznych jazykoch - aj to dokážeš za 2 hodiny ? ? ? - tak klobúk dole pred tebou = si macher. Chceli ste nejaké meranie emisií = tu je jedno: http://www.academyffi.com/subory/emisne ... ctavia.pdf

Pýtal si sa na Nobelovú Cenu - tak tu je link: http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/ ... ates/1973/

Občas vytiahnete nejaký extrém - ani neviem či tam je favorit s 20 litrovou spotrebou, ale skúste - ak dokážete sa na to pozrieť trochu objektívne - ale len pozrieť = stále ste totiž všetci, ktorí ste nepoužili MPG CAPS len teoretici . . .

Dnes som hovoril s človekom v Poprade, ktroý na "B" Mercedese mimo obce mal 4,8 litra a teraz má 4 litre - čím to asi bude ? ? ? že by vyslal energie svojmu motoru svojím mozgom ? ? ? a takých sú stovky . . . a stále príbúdajú - ale nemôže byť každý medzi prvými . . .
niekto musí byť aj posledný . . .
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ale neodpovedal si nic podstatne - podme sa venovat tym sudnym sporom v Amerike kde STOVKY AZ TISICE americanov tvrdia ze tato vec proste nefunguje.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Re: odpoveď

Príspevok od používateľa cicmanec »

bayo napísal:nemôže byť každý medzi prvými . . .
niekto musí byť aj posledný . . .
Veru... A niektorí boli poslední keď pánbožko rozum rozdával... :40bd:
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

bayo! V tom odkaze na Nobelovu cenu, kde sa tam píše o tabletách? Ty si to mýliš s Flemingom, no ten priniesol penicilín a ten sa myslím do paliv anepridáva.

Takže ešet raz. Daj sem jeden jediný odkaz na !!!ÚRADNÉ!!! meranie !!!PRED a PO!!! použití tabliet.
Pretože doteraz si nedal jeden jediný použiteľný odkaz. Videí o čomkoľvek je na nete miliarda, ale nám ide o niečo, čo sa dá chápať ako dôkaz a to je jedine meranie všeobecne uznávanou autoritou. A to si žial doteraz nedal. Dal soi sem odkaz:
- na emisný protokol z STK nejakého Volva. Normálny protokol aký dostane každý, kto prejde emisnou. Nikde tam nie je porovnanie pred a po použití viagry
- na stránku o Nobelovej cene kde sa o Viagre do paliva nepíše ani ťuk
- oháňaš sa absolútne nepodloženými argumentami ako sú anonymné videá, tvrdenia pospolitého ľudu a podobné, uznaj sám, kraviny.
NEDAL SI SEM JEDEN JEDINÝ RELEVANTNÝ ODKAZ ktorému by sa dalo aspoň obmedzene veriť.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

pocuvaj, z tych dvoch blockov o oktavii co si sem dal absolutne nevyplyva ze sa jedna o jedno a to iste auto. Predpokladam ze zachranka v Hradci Kralove ma a vzdy mala len jednu jedinu oktaviu.

Navyse tie vysledky ktore su tam namerane sa daju krasne odsimulovat - STACI ABY MERACI TECHNIK POVYTIAHOL SONDU VIAC Z VYFUKU A Z DYMIACEJ AVIE KTORA JE KAZDEMU JASNE ZA HORIZONTOM VYJDU SKORO NULY A CEZ EK PREJDE BEZ STRATY KYTICKY. Nehovor mi ze si o nicom takom nevedel.

V neposlednom rade by ma zaujimali ti frajeri s Nobelovou cenou, a ich prinos k FFI kedze jeden z nich zomrel v roku 1996 a to sa teda chudacisko nestihol kladne zapisat k FFI ktora funguje od roku 2005 ci 2006 ci kolko to tvrdite ...

a ten druhy zomrel v roku 2007 po prehratom boji s rakovinou.

Takze mi skus vysvetlit zaangazovanie sa tychto dvoch panov do FFI. Plus nezabudni tie sudne spory, preco americki obcania MASOVO zalovali tuto firmu ze ich produkty nefunguju - to neboli dvaja alebo traja, to boli tisice oklamanych. Warum den das ?

http://www.nndb.com/people/619/000100319/
http://www.nndb.com/people/621/000100321/

no ale co s tymi zomretymi panmi ? Ako ich teraz rychlo vzkriesime aby prispeli do FFI ?
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

PS: nase 12 rocne Galaxy ... teraz som bol na EK. Natolko si mrhal mojou inteligenciou na overovanie zjavne klamlivych faktov, ze som sa zohol, vytiahol protokol z EK.

Je ti asi jasne ze takyto rocnik Galaxy nema zrovna 75.000km... a vies ake ma hodnoty ?

0.13 dymovost
0.03 rozptyl

a vies preco 0.13? Jeden vstrekovac uz toho chudacisko ma dost, po tych rokoch a kilometroch... chces vidiet odfoteny protokol zo Slovenskej EK s datumami alebo radsej neskusis pochybovat o mojej pravdovravnosti lebo nic nepredavam a hlavne nepouzivam ?

Vies aka je POVOLENA dymovost pre diesle bez DPF ? 1.4. Ohanat sa s tym ze nejake auto ma 0.25 je - prepac - detinske. Avsak je mi jasne ze dedinske ovecky naskakuju na vagon len taky buchot. Dokaze mi niekto vysvetlit ako mohla mat oktavia so 75.000km DVAKRAT horsiu dymovost, a to mala par rokov, mozno bola stvorrocna, ako moje 12 rocne Galaxy ktore ma vacsie ciselko ako toto ?

http://77.247.224.52/img_9908.jpg


Ako je mozne ze este panenska oktavia mala take strasne zle hodnoty dymovosti ? Este nikdy si nepocul ze pred EK doporucuju specialne vodicom dieslov sa "s autom poriadne prebehnut na 4000rpm" aby sa vypalilo a vyhukalo svinstvo z vyfuku ? Osobne to poznam, jedno a to iste auto, bez akychkolvek pridavkov, desat minut po sebe... najprv dymovost 0.4, potom dymovost 0.05. Len kvoli tomu ze moj foter jazdi kludne, je to pan v rokoch, takze ciselko 4 otackomer jeho oktavie nikdy nevidel... teda videl, zakazdym pred emisnou kontrolou ked som ho zobral na stvorkilometrovu jazdu. Dvojecka, vreeeeesk po Bratislave, 70km/h.

No vidis, a nic nepotrebujem do nadrze.

Toto napis na tvoju stranku. Bud ferovy a cestny chlap, napis aj toto. Cakam.

Este mi je velmi luto ze jeden z tych blockov co si pichol do PDF formatu NEMA datum a cas kontroly, pretoze ked to auto bolo na kontrole 7:55 rano (to je vidno na lavom z nich) a potom znovu ten isty den [!!] naprikladcojaviem o 12:51, tak je jasne ze za ten kratky cas nemohlo stihnut kupit mpg ani pmg ani pgm, nemohlo nasypat do nadrze, tu nadr vyjazdit, a potom prist znovu na kontrolu.

Ze ? aspon na tomto ta nemozem dodrbat, mas stastie :) inak by to bol tak jasny podvod ze az.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 19.06.2012 21:27, upravené celkom 1 krát.
Sliedic
Sir
Príspevky: 7394
Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
Bydlisko: Slovak Banana Republic
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Sliedic »

:300f: :2f93:
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ved jako pocuvaj taketo pi***co(@(#viny ma vytacaju do ruzova a nepricetna. Na kazdu jednu vec dokazem oponovat. Ohanat sa nejakou pridrbanou oktaviou co je takmer uplne nove auto... prepac ale po 75.000km chces nieco merat a rozhodovat ?!?!

A ten rusky institut ktory nikdy neexistoval sme dufam nezabudli, ano ? Pise sa o tom v tejto teme, par stran dozadu.

Nechce sa mi kontrolovat ci to uz prefikanci z FFI stiahli zo svojej stranky alebo nie.

edit : foter ma oktavku 2001, takze ti je jasne ze tiez nema zrovna 75.000km u podnikatela a obchodneho cestujuceho. Fotrov Sharan ma 300.000km a to je rocnik 2006. Preto sa ja absolutne nebojim vysokokilometrovych aut na rozdiel od 99.9999% slovenska... my sme tusim auto pod 300.000km mali len raz, teraz mame druhe (Voyager, zachvilu skonci zabeh lebo mu taha na dve stovky... tisic samozrejme). Takisto plava cez emisne kontroly bez straty kvetinky...

Uplatky za EK nepoznam.

jezisko a vidis podgurazeny som zabudol : zakladom dymovosti dieslu su, boli a vzdy budu EGR ventil, sanie, vaha vzduchu (kvoli motormanagementu), vstrekovace, derave cokolvek, netesnost v systeme (malo vzduchu na kvantum nafty ktore ratalo s vyssim objemom vzduchu), intercooler. Znizeny prietok vzduchu, zvyseny prietok vzduchu (kvoli neregulujucemu sa turboduchadlu, klasicky problem 1.9tdi a ich variabilit), malo nafty, vela nafty, zle rozprasena nafta.

Velmi jednoduche. Ziadne MPG tam neplette. Dymost diesla je dana vyhradne tymito parametrami. Samozrejme sa nebavime o 40 rokov starom nakladaku ale o osobnom aute max. 15 rokov dozadu.


Ked ma auto DPF/FAP tak samozrejme jeho stav.
bayo
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 02.05.2007 20:18
Zdieľať na Facebook

emisie

Príspevok od používateľa bayo »

cubicomp
Príspevky: 4526
Dátum registrácie: 24.02.2007 22:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cubicomp »

v tom druhom linku ti fesak nesedia napr stanovene limity vyrobcu, takze sa necudujem, ze aj namerane cisla su trochu ine :d :D

A nemaju tie brufeny primarne znizovat spotrebu, preco tu tocis nejake emisie??
A stale nicohladom tych nobeloviek, ruskeho institutu atd. Najprv sa s tym strasne chvalite, ked sa zisti, ze klamete ze sa len tak prasi tak ste ticho a zmiznete vsetci ako smrad a jedine co viete je kricat, ze sa sustredujeme na to ako vas nachytat :d :D
Dockame sa konence aj odpovede alebo len dalsich bachoriek? Este si nespomenul, ze ste dostali napr oskara, emi, miss world.... oceneni, ktore si mozete navymyslat je este dost, tak sem s nimi :40bd:
jonathan104
Príspevky: 2733
Dátum registrácie: 22.02.2011 20:54
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jonathan104 »

presne bayo, do nich. Tiež nechápem ako gynekológ-pôrodník môže poradiť žene,keď nikdy nerodil. Chuji sú to.
Ináč minule som videl v pornofilme, že nejaká štetka si pchala pilulu rovno do pišule. Nevie či kôli organizmu alebo kôli smradu???

A ty mp28biturbo si ma dosť sklamal. Už si môhol vedieť, že oktávia po 75000km je súca na genrálku alebo aspoň výbrus motora. Majiteľ na výbrus sivej kôry mozgovej.
Ja mám 90000km, už po výbruse a pred tým 2 oštiavky po 1400000km aj s výmenou motora. Proste tie dízle stoja za psie sxkrémenty.
Odteraz jedine dízel s lekárničkou plnou academy pilúl.
Napísať odpoveď

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 75 neregistrovaných