Motory TSI, FSI, TFSI - prerábka na LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
...
mhlavaty:
plny suhlas prakticky so vsetkym co pises. Akurat s poslednou vetou celkom nie, pretoze uz existuju zariadenia, ktore BEZ PROBLEMOV slapu vo VYBRANYCH TYPOCH motorov. Skala motorov sa neustale zvacsuje (vid posledny update priamovstrekovych zariadeni Prins na mojich strankach), akurat si za tieto ukony ktore Ty popisujes a oni sa s nimi musia "popasovat" daju vcelku slusne zaplatit. A to je cele.
A dalsim dokazom, ze to ide su "fabricke" prestavby vozov napriklad od koncernu VW kde si napriklad ja prave v tychto dnoch riesim kupu takeho auta s uz hotovym CNG-ckom. Chcem ho preto, lebo ho chcem rozobrat a zistit, aky je rozdiel medzi nasou prestavbou a tou "fabrickou".
Dovolim si tvrdit, ze co dokaze fabrika do istej miery dokazem aj ja. Nedokazem implementovat ukazovatel stavu paliva priamo do pristrojovej dosky a nadrze do kasne tak, ako to urobi fabrika. Ake management prace LPG/CNG zariadenia je uz vyvyinuty, vyrobeny tak neviem, preco by sa toho ludia mali bat. Je to naozaj len o mysleni (zmyslani) ludi, ktori o plyne ako takom tvrdia nezmysly.
Ak sa v niecom mylim oprav ma pls
LPG/CNG zdar !
plny suhlas prakticky so vsetkym co pises. Akurat s poslednou vetou celkom nie, pretoze uz existuju zariadenia, ktore BEZ PROBLEMOV slapu vo VYBRANYCH TYPOCH motorov. Skala motorov sa neustale zvacsuje (vid posledny update priamovstrekovych zariadeni Prins na mojich strankach), akurat si za tieto ukony ktore Ty popisujes a oni sa s nimi musia "popasovat" daju vcelku slusne zaplatit. A to je cele.
A dalsim dokazom, ze to ide su "fabricke" prestavby vozov napriklad od koncernu VW kde si napriklad ja prave v tychto dnoch riesim kupu takeho auta s uz hotovym CNG-ckom. Chcem ho preto, lebo ho chcem rozobrat a zistit, aky je rozdiel medzi nasou prestavbou a tou "fabrickou".
Dovolim si tvrdit, ze co dokaze fabrika do istej miery dokazem aj ja. Nedokazem implementovat ukazovatel stavu paliva priamo do pristrojovej dosky a nadrze do kasne tak, ako to urobi fabrika. Ake management prace LPG/CNG zariadenia je uz vyvyinuty, vyrobeny tak neviem, preco by sa toho ludia mali bat. Je to naozaj len o mysleni (zmyslani) ludi, ktori o plyne ako takom tvrdia nezmysly.
Ak sa v niecom mylim oprav ma pls
LPG/CNG zdar !
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Súhlasím,a v podstate iba na margo laickej verejnosti píšem že sú to veci ktoré sú velmi prepracované a zložité.Mám často pocit je ľudia si myslia že veci fungujú ako počítačové hry a všetko je vyfúkané z nosa.Poslednú vetu som možno nenapísal jasne,ale v jej podstata je práve naopak uznanie chochmesa ktorý sa pustí na tenký lad aby pridal do priamovstreku plyn.Práveže mám tieto veci v úcte a uznaní.Ten priemovstrek je svojim spôsobom náročnejšia technika ako moderný diesel,a myslím že ak majú ľudia hrôzu z modernej nafty,časom sa to úplne zrovná,alebo ho priamovstrek prekoná.
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
...
uff, to mi odlahlo
Mam totiz Tvoj nazor za vysoko odborny, dostal som info o tebe aj z inych zdrojov a z Tvojich prispevkov dycha odbornost a znalost v oblasti motorov. mame jedneho spolocneho kamarata, napisem do ss koho
A k tym (nestastnym) T(F)Si-ckam a ich klonom. Nam-plynarom narobili a stale robia istym sposobom vrasky na cele pretoze naozaj nieje jednoduche taky motor spravit a zial, castokrat musim klientovi odpisat ze jeho motor nevieme spravit pretoze este nebol softverovo spracovany. Ja sa nikdy nepustam na tenky lad a takychto motorov od VW sme prerobili uz asi cca 25, vsetky zatial slapu. Ale robime len uzku skalu kodov na ktore uz je soft hotovy a mame od vyrobcov "zelenu". Napriek tomu sa obcas stane, ze nieco zblbne, najcastejsie po (tajnom) upgrade softu v riadiacke benzinu, ktoru najma koncern VW robi velmi rad a casto.
A taketo motory montovat s nepriamovstrekovym LPG-ckom je sice lakave kvoli (az podozrivo) nizkej cene niektorych PL zariadeni, ale to uz je ten tenky lad ktory Ty spominas a na ten ja nerad stupam.
Napriek tomu sme uz aj take namontovali a - cuduj sa svete, funguju. Len si pricuckavaju malinko benzinu kvoli dochladzovaniu trysiek co sa mne zda byt nie to najlepsie riesenie.
Uvidime, co prinesie cas, podla mna sa jedneho dna budeme smiat, ake problemy sme riesili pretoze ani vyrobcovia LPG zariadeni nespia a velmi intenzivne makaju na rieseni danej situacie. A ja im verim
LPG/CNG zdar !
Mam totiz Tvoj nazor za vysoko odborny, dostal som info o tebe aj z inych zdrojov a z Tvojich prispevkov dycha odbornost a znalost v oblasti motorov. mame jedneho spolocneho kamarata, napisem do ss koho
A k tym (nestastnym) T(F)Si-ckam a ich klonom. Nam-plynarom narobili a stale robia istym sposobom vrasky na cele pretoze naozaj nieje jednoduche taky motor spravit a zial, castokrat musim klientovi odpisat ze jeho motor nevieme spravit pretoze este nebol softverovo spracovany. Ja sa nikdy nepustam na tenky lad a takychto motorov od VW sme prerobili uz asi cca 25, vsetky zatial slapu. Ale robime len uzku skalu kodov na ktore uz je soft hotovy a mame od vyrobcov "zelenu". Napriek tomu sa obcas stane, ze nieco zblbne, najcastejsie po (tajnom) upgrade softu v riadiacke benzinu, ktoru najma koncern VW robi velmi rad a casto.
A taketo motory montovat s nepriamovstrekovym LPG-ckom je sice lakave kvoli (az podozrivo) nizkej cene niektorych PL zariadeni, ale to uz je ten tenky lad ktory Ty spominas a na ten ja nerad stupam.
Napriek tomu sme uz aj take namontovali a - cuduj sa svete, funguju. Len si pricuckavaju malinko benzinu kvoli dochladzovaniu trysiek co sa mne zda byt nie to najlepsie riesenie.
Uvidime, co prinesie cas, podla mna sa jedneho dna budeme smiat, ake problemy sme riesili pretoze ani vyrobcovia LPG zariadeni nespia a velmi intenzivne makaju na rieseni danej situacie. A ja im verim
LPG/CNG zdar !
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ako som to začal čítať že priamovstrek a plyn nepriamo,mi skoro cvrklo.To by dobre nedopadlo,ale v ďalšej vete píšeš že si trochu benzínu pricmrndáva,to si už predstaviť viem ale mal by som z toho trochu obavy.Tie teploty to nie je žiadna srandička.Každopádne klobúk dole pred vývojármi,musia to byť načipovaný chlapci
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
mozno budem odveci, ale priamovstrek mal koncom 30tych rokov minuleho storocia messerschmitt 109, samozrejme motivacia bola trocha ina ako emisie a spotreba , auto s karburatorom malokedy chodi s negativnymi G
zo skoly som skoro 20 rokov a moznosti zastavby CNG do dizla nam prednasal prof. Urban, ktory uz bol davno v dochodkovom veku, takze tolko k technologickym novinkam , co si matne vybavujem: dizel - CNG si mal pricmrndavat jedine a prave volnobeznu davku nafty cely cas, vykon bol regulovany ciste mnozstvom CNG, predstavit sa to da, horsie spravit, s LPG v sani do priamovstreku to bude odhadom nieco podobne, ci ?
zo skoly som skoro 20 rokov a moznosti zastavby CNG do dizla nam prednasal prof. Urban, ktory uz bol davno v dochodkovom veku, takze tolko k technologickym novinkam , co si matne vybavujem: dizel - CNG si mal pricmrndavat jedine a prave volnobeznu davku nafty cely cas, vykon bol regulovany ciste mnozstvom CNG, predstavit sa to da, horsie spravit, s LPG v sani do priamovstreku to bude odhadom nieco podobne, ci ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 735
- Dátum registrácie: 04.02.2011 13:04
- Bydlisko: Zvolen Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 14.09.2012 11:46 Zdieľať na Facebook
Zaujímal by ma názor kompetentných na toto auto, vlastne motor a splynovač, ževraj je tam BRC. Prečítal som to tu všetko, ale o BRC a FSI, hlane ako je to urobené a spoľahlivosť nič. http://skoda-octavia-combi.autobazar.eu ... 02712.html
Naposledy upravil/-a jano14 v 09.09.2015 14:36, upravené celkom 2 krát.
-
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: 10.10.2011 08:37 Zdieľať na Facebook
Ja ti neviem Karle...
Niekto dá 2000€ za prerábku na plyn.
Pojazdí na tom 120000km(berme to tak, že to dal namontovať hneď po kúpe). Nech ušetrí 3€ na 100km...
Neviem - matika tu zlyháva a to Nemci nie sú hlupáci, alebo rozmýšľam zle.
Možnosť A:
Auto má hodne cez slovenských 123000km, možno 3x toľko, kúpilo sa za lacno, doviezlo, po ceste sa stratili km a teraz sa to predáva.
Možnosť B:
Auto má problém so spoľahlivosťou, možno aj kvôli LPG a preto sa toho majiteľ zbavil...
Možnosť C:
Autu nič nie je, má toľko km, čo tam má byť, Nemec nevie počítať a brutálne prerobil a ty máš pred sebou výhodnú kúpu...
Ku LPG - je tam LPDi - priame vstrekovanie plynu v kvapalnej fáze. Je tam asi kvôli tomu, lebo priamovstrekové benzíny iný LPG systém veľmi nemôžu, takže musí ísť tento...
Čo sa týka motora, tak má predpísaný len 98 a viac oktánový benzín.
Ak by som si mal niekedy kúpiť novší koncern a vybrať do neho motor okrem klasického MPI, tak tento by bol u mňa favorit na kúpu, čo sa kultúry chodu a možných problémov týka.
V okolí, čo ho majú, si ho chvália. Žiadne problémy s dvojhmotou, vstrekmi, nemá to turbo, dpf...
Keď nemáš problém zacálovať za 10 ROČNÉ auto nižšej strednej triedy 200000 bývalých korún, tak smelo do toho...
Niekto dá 2000€ za prerábku na plyn.
Pojazdí na tom 120000km(berme to tak, že to dal namontovať hneď po kúpe). Nech ušetrí 3€ na 100km...
Neviem - matika tu zlyháva a to Nemci nie sú hlupáci, alebo rozmýšľam zle.
Možnosť A:
Auto má hodne cez slovenských 123000km, možno 3x toľko, kúpilo sa za lacno, doviezlo, po ceste sa stratili km a teraz sa to predáva.
Možnosť B:
Auto má problém so spoľahlivosťou, možno aj kvôli LPG a preto sa toho majiteľ zbavil...
Možnosť C:
Autu nič nie je, má toľko km, čo tam má byť, Nemec nevie počítať a brutálne prerobil a ty máš pred sebou výhodnú kúpu...
Ku LPG - je tam LPDi - priame vstrekovanie plynu v kvapalnej fáze. Je tam asi kvôli tomu, lebo priamovstrekové benzíny iný LPG systém veľmi nemôžu, takže musí ísť tento...
Čo sa týka motora, tak má predpísaný len 98 a viac oktánový benzín.
Ak by som si mal niekedy kúpiť novší koncern a vybrať do neho motor okrem klasického MPI, tak tento by bol u mňa favorit na kúpu, čo sa kultúry chodu a možných problémov týka.
V okolí, čo ho majú, si ho chvália. Žiadne problémy s dvojhmotou, vstrekmi, nemá to turbo, dpf...
Keď nemáš problém zacálovať za 10 ROČNÉ auto nižšej strednej triedy 200000 bývalých korún, tak smelo do toho...
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 14.09.2012 11:46 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 31.03.2008 17:38
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
brc sekvent
Dajte si pozor na kúpu takýchto aut v ktorých nie je namontovaný systém direct originál pre daný typ auta. Stretol som sa s autami kde boli namontované sekventy a boli na blind nastavené prístreky benzínu podľa uváženia dielne...
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
Nechápem, prečo by niekto kupoval 1.6 FSI a dával ho prerábať za drahé peniaze na plyn, keď mal možnosť kúpiť 1.6 MPI, ktorý je na plyn vhodný?
Ten volant jasne dokazuje, že 123.000km to auto malo možno v prvý rok veku toho auta... Takto ošúchaný som nemal ani na Landcruiseri a to mu ťahá na trištvrte milióna. Taktiež som videl množstvo neošúchaných, nenablískaných vencov volantov, ktoré mali 2-3x toľko km, ako táto Octavia. Niekde bude chyba...
Ten volant jasne dokazuje, že 123.000km to auto malo možno v prvý rok veku toho auta... Takto ošúchaný som nemal ani na Landcruiseri a to mu ťahá na trištvrte milióna. Taktiež som videl množstvo neošúchaných, nenablískaných vencov volantov, ktoré mali 2-3x toľko km, ako táto Octavia. Niekde bude chyba...
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Prstene ? napr. ruky družstevníka ? Toto všetko dokáže dodrbať veniec, len tak hučí
Nehovorím, že toto je ten prípad, ale aj môže Už som viac krát spomínal, kožený paket v staršej octáfke a za 40 tis. km zničený že 300 tis. by som mu tipol minimálne Vozili sa na tom ľudia zo strojárenskej výroby, čiže od oleja zasraté ruky načisto.
Nehovorím, že toto je ten prípad, ale aj môže Už som viac krát spomínal, kožený paket v staršej octáfke a za 40 tis. km zničený že 300 tis. by som mu tipol minimálne Vozili sa na tom ľudia zo strojárenskej výroby, čiže od oleja zasraté ruky načisto.
-
- Príspevky: 17842
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Presne toto isté napadlo aj mňa , ak existuje akákolvek alternatíva (aj Dacia , alebo čína) tak TSI ,FSI , a diesle s turbom ani omylom.Sliedic napísal:Nechápem, prečo by niekto kupoval 1.6 FSI a dával ho prerábať za drahé peniaze na plyn, keď mal možnosť kúpiť 1.6 MPI, ktorý je na plyn vhodný? .
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 14.09.2012 11:46 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných