Motory TSI, FSI, TFSI - prerábka na LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Motory TSI, FSI, TFSI - prerábka na LPG
Dňa 29.08. 2012 sme namontovali v našej firme vo Zvolene (www.ddddd.eu) prvý krát LPdi (Liquid Propane direct injection) VIALLE do automobilu Škoda Yeti 1,2 FSI.
-
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 24.03.2007 13:19
- Bydlisko: DS - BA Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
LPdi umožňuje spustenie agregátu rovno na LPG, a to vďaka membránovému čerpadlu. Od neho vedú k motoru vysokotlakové hadice, Vialle ich používa miesto bežných medených trubiek kvôli lepšej izolácii a vätšej odolnosti. Rozvodný blok obsahuje regulátor a snímač tlaku a uzatvárací ventil. Nespotrebovaná časť paliva se vracia späť do toroidnej nádrže v batožinovom priestore. Ak je prázdná, systém automaticky prepne na benzin. Nádrž na konvenčné palivo totiž ostala zachovaná v pôvodnej veľkosti, lebo je braná ako rezerva...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 94
- Dátum registrácie: 01.11.2008 11:53
- Bydlisko: PN Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Preboha ale tam nie je tlak 3 bary ?! a na tej kolaji musí byť aj výhybka paliva stavaná na ten tlak. Musím si to prežuť.Predpokladám že vyrábať tlak benzínového paliva ak sa ide na plyn je nerozumné a teda zastavené.Ibaže to u Tsi nie je tak celkom štandardné,to by som si pozrel.Neviem pod akým tlakom je dopravený do pôvodného vstreku plyn a ako sa s takýmto médiom správa vstrekovač konštruovaný na použitie z iným médiom a zrejme aj prevádzku pri inom tlaku..No tu sa tlačí otázok a otázok.
bobcox dal tiež zaujímavú otázku.Nie je tajomstvo aké teploty paliva sa dosahujú napr u Hdi,že sú pred ich prekročením systémy chránené pádom do núdzových stavov,preto sa palivo chladí
bobcox dal tiež zaujímavú otázku.Nie je tajomstvo aké teploty paliva sa dosahujú napr u Hdi,že sú pred ich prekročením systémy chránené pádom do núdzových stavov,preto sa palivo chladí
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 14.08.2012 14:20
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných