Motor 2.0 FSI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 19
- Dátum registrácie: 10.11.2008 21:19 Zdieľať na Facebook
Motor 2.0 FSI
Zdravím páni, mám takú otázku ohladom týchto motorov. Už som toho dost načítal, že dvojlitrové TDI, sú neni bohviečo. Preto sa chcem spýtat, že ako to je benzínovými dvojlitrami FSI? Ide o Octaviu II.
-
- expert: detailing
- Príspevky: 2686
- Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
........... a preco nevolis 1.9 Tdi 77kw ..... ide sice o otafku ale precitaj si tuto recenziu su tam aj hodnotene motory VW koncernu .... no a este dodam ak by si chcel v buducnosti plyn do 2.0 Fsi /furt sa yebe/ tak rovno zabudni .
http://rapidshare.com/files/385425695/Passat_B6.zip
http://forum.autobazar.eu/tsi-vs-fsi-t1 ... hlight=fsi
http://forum.autobazar.eu/volkswagen-pa ... hlight=fsi
http://rapidshare.com/files/385425695/Passat_B6.zip
http://forum.autobazar.eu/tsi-vs-fsi-t1 ... hlight=fsi
http://forum.autobazar.eu/volkswagen-pa ... hlight=fsi
-
- Príspevky: 95
- Dátum registrácie: 19.01.2009 13:58 Zdieľať na Facebook
FSI
No dovolim si oponovat a to dost silno.x77x mal si take auto ked tvrdis ze sa kazi?Ja som ho mal a naozaj som bol spokojny mal som ho v octavii combi.Citelne chyba turbo na tom motore.Realna spotreba je okolo 8,5/100km normal jazdou-okresky 110-120 dialnica 140-bez klimy.AK tomu slapes tak cca 10 treba pocitat.Ale auta su poruchove neni za 70 tis. km sa na motor ani nic ine nesahalo.iba vymeny oleja a filtrov.Tak ale naozaj zasa suhlasim ze 1,9TDI je v spotrebe inde asi o 2-3 litre ale ide o to ci chces benzin alebo diesel
-
- expert: detailing
- Príspevky: 2686
- Dátum registrácie: 14.06.2008 18:40
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
Mili09 .......... nie nemal a benziniaka uz nikdy viac ja nehovorim ze 2.0 Fsi je na figu , ale kolko sa ten motor vyrabal ??? 2004-2008.....
http://www.autorecenzie.sk/car_list.asp ... 005&yd=off
http://www.autorecenzie.sk/car_list.asp ... 005&yd=off
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 02.11.2009 19:27 Zdieľať na Facebook
suhlasim z Mili09 obyč.. Fsi-čkam chybaju turba ale inač nepočul som aby sa kazili!!
ja mam 2.0 Tfsi a max sppokojny a aj zo spotrebou ano po meste si to cucne ale mimo to ide na 7.5-8.0L ak tomu šlapnem tak je to 9.0
kamarat ma 1.6 Fsi oktaviu a žiaden problem ma na nej 80 000 a zatial do toho nič okrem oleja a filtrou nedal
takže asi tolko
ale je to na tebe !!
a ozaj ako hore pisal ak by si sa rozhodol to dať na plyn tak na to zabudni!
ja mam 2.0 Tfsi a max sppokojny a aj zo spotrebou ano po meste si to cucne ale mimo to ide na 7.5-8.0L ak tomu šlapnem tak je to 9.0
kamarat ma 1.6 Fsi oktaviu a žiaden problem ma na nej 80 000 a zatial do toho nič okrem oleja a filtrou nedal
takže asi tolko
ale je to na tebe !!
a ozaj ako hore pisal ak by si sa rozhodol to dať na plyn tak na to zabudni!
-
- Príspevky: 154
- Dátum registrácie: 24.06.2008 18:01 Zdieľať na Facebook
mal som octavia 2,0 FSI a mozem odporucit az na ....
spotreba sa da pri snahe aj 5,5 lit.
vykon 150hp najdes v pohode...aj ked 1,8T s 150hp bolo na pocit troska viac trhač....
mala nevyhoda/vyhoda ze motor do cca 3000 ot. ide bes sviecky ako diesel a zohriat ho pri -15 C na 90 C sa podarilo len pri otackach nad 3000 alebo si musel mrznut 20km... to je dan za vysoku ucinost motora....
a raz sa my stalo ze som spadol do nudzoveho rezimu mal som plne obsadene auto a pri nizkych otackach som razne pridal... ( hold stale sa ucime )
kazdopadne nafta je do kachli v garaži... ach ta vona benzinu
a skoro som zabudol ma to rado V-Power 100 ( kus inac taha ) mensia spotreba, ale financne rovnako...
spotreba sa da pri snahe aj 5,5 lit.
vykon 150hp najdes v pohode...aj ked 1,8T s 150hp bolo na pocit troska viac trhač....
mala nevyhoda/vyhoda ze motor do cca 3000 ot. ide bes sviecky ako diesel a zohriat ho pri -15 C na 90 C sa podarilo len pri otackach nad 3000 alebo si musel mrznut 20km... to je dan za vysoku ucinost motora....
a raz sa my stalo ze som spadol do nudzoveho rezimu mal som plne obsadene auto a pri nizkych otackach som razne pridal... ( hold stale sa ucime )
kazdopadne nafta je do kachli v garaži... ach ta vona benzinu
a skoro som zabudol ma to rado V-Power 100 ( kus inac taha ) mensia spotreba, ale financne rovnako...
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 13.02.2010 09:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
ked majitel nema pretekarske ambicie, tak jednoznacne postacuje FSi...ale lepsia volba je urcite TFSi, lepsi priebeh vykonu aj krutiaceho momentu, pri cca rovnakej spotrebe...ked nezalezi na spotrebe, tak ber TFSi...a co sa tyka TDi PD...su to celkom dobre vydarene koncernove motory, ale maju mnozstvo svojich poruch a vad, ci sa staras, ci nie...nove benzinove motory od koncernu VW su menej poruchove, menej narocne na udrzbu...
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 19.02.2007 17:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 19.02.2007 17:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Myslíš sneh na čelnom skle alebo čo by to tak malo topiť?xbrera napísal:Este by bolo dobre keby to auto aj rychlo topilo kedze jazdim kratke trasy
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 13.02.2010 09:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 04.06.2007 12:16 Zdieľať na Facebook
Re: Motor 2.O FSI
zdravim,
ako tu citam tak sa pytam, preco porovnavate diesel a benzin?? niekto je zastancom jedneho a niekto druheho.
ja som mal asi 5 rokov diesel opel astra G, 2.0dti a bolo to dobre auto, ale diesel na kratke vzdialenosti a po meste nieje bohvie co a rokmi sa to aj prejavilo a ku koncu uz nemalo ziadny vykon (trebalo ho prekruzkovat a turbo).
pol roka som mal teraz 1.2 TSI polo a do mesta je to super ziva raketa a clovek sa s tym vsade zmesti, ale je to male...teda aspon mne. teraz mam spominanu octaviu II 2.0 fsi 110kw. ma nabehane 170tis. a nebolo tam nic pokazene, pri 160 tis. boli menene rozvody a ide slusne. sice som bol zvyknuty na turbo, ale neni turbo a je o problem menej...nepokazi sa ked tam nieje. 2.0fsi je ten isty motor ako ma rs 147kw iba bez turba. ak sa o neho clovek stara tak posluzi a myslim si ze pol miliono nieje proble, ak ma clovek cit pre auto.
dlhodobu spotrebu mam 6,5 a sem tam to vytocim, lebo motor si to pyta...a jazdim prevazne v meste. nieje problem tam urobit spotrebu 10 litrov, ak chce clovek sportovo jazdit, co pri tomto aute nieje problem...
ako tu citam tak sa pytam, preco porovnavate diesel a benzin?? niekto je zastancom jedneho a niekto druheho.
ja som mal asi 5 rokov diesel opel astra G, 2.0dti a bolo to dobre auto, ale diesel na kratke vzdialenosti a po meste nieje bohvie co a rokmi sa to aj prejavilo a ku koncu uz nemalo ziadny vykon (trebalo ho prekruzkovat a turbo).
pol roka som mal teraz 1.2 TSI polo a do mesta je to super ziva raketa a clovek sa s tym vsade zmesti, ale je to male...teda aspon mne. teraz mam spominanu octaviu II 2.0 fsi 110kw. ma nabehane 170tis. a nebolo tam nic pokazene, pri 160 tis. boli menene rozvody a ide slusne. sice som bol zvyknuty na turbo, ale neni turbo a je o problem menej...nepokazi sa ked tam nieje. 2.0fsi je ten isty motor ako ma rs 147kw iba bez turba. ak sa o neho clovek stara tak posluzi a myslim si ze pol miliono nieje proble, ak ma clovek cit pre auto.
dlhodobu spotrebu mam 6,5 a sem tam to vytocim, lebo motor si to pyta...a jazdim prevazne v meste. nieje problem tam urobit spotrebu 10 litrov, ak chce clovek sportovo jazdit, co pri tomto aute nieje problem...
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Pri 160 tis. km meniť reťazové rozvody?
-
- Príspevky: 16
- Dátum registrácie: 04.06.2007 12:16 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných