sk
740 030
inzerátov
Pridať inzerát
159503
19207
Garáž
Registrovať
Prihlásiť
Prihlásenie
Prihlásiť automaticky
Registrovať
Zabudnutý prístup ?
Najnovšie
NOVÉ AUTO
Na dovoz
Predajcovia
Služby
Vývoj cien vozidiel
Pomoc pri kúpe auta
Fórum
Testy
Na stiahnutie
Blog
Kontakt
FAQ
Hľadať
Zoznam užívateľov
Nastavenia
Súkromné správy
Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov
Obsah fóra Auto-moto fórum
Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Seat fórum
Odpovedať
Nová téma
1
2
3
>
1
2
3
Autor
Správa
miroslav640
Nová tvár - Trabanto
(1)
Založený:
03 november 2009
Príspevky:
87
Nabehané:
17 hod 54 min
Predmet:
Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov
Zaslal:
27.10.2017 19:36
Pozdravujem všetkých.
Mám Seat s motorom 1.9 Tdi 77kW Pd,je to rok výroby 2005,už dvakrát sa menili gumičky pod vstrekovačmi z dôvodu, že auto po státi cez noc nechcelo ráno naštartovať,keďže nedokázalo udržať tlak a padla nafta.Oprava v oboch prípadoch vydržala okolo 8 mesiacov a potom sa problém vrátil.Samotné gumičky boli v oboch prípadoch úplne zničené, čo znamená že osadenia v hlave sú už príliš poškodené.
Chcem sa opýtať ľudí, ktorý už tento problém riešili, akú cestu zvolili.Ono sú podľa mechanika dve možnosti, buďto repas hlavy alebo skúsiť zohnať druhú, ktorá by bola v lepšom stave.Hlavne by ma zaujímalo, ak už niekto dával hlavu na repas,koľko ho to vyšlo, ale hlavne či to niečo vydrží. Niečo som už čítal na nete, no mna zaujíma realita, koľko to v skutočnosti vydrží.Auto by som si rád ešte pár rokov nechal, preto hľadám taká riešenie,aby s tým bol pár rokov pokoj.
Ďakujem za reakcie.
SS
Citovať
avelmak
Obľúbený člen - Bawo
(87)
moderátor fóra
Založený:
25 december 2008
Príspevky:
1995
Nabehané:
1 mes 13 dní 8 hod
Bydlisko:
Rimavska Sobota
Zaslal:
27.10.2017 19:52
Kolko vydrzi?Ak je to kvalitne urobene,hrubsie puzdro tak ovela viac ako povodna hlava.Nikdy sme nemali s tym problem.Ked chces poslem ti aj fotky.Uz sme si dali robit desiatky hlav a v kazdom pripade max. spokojnost.
SS
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T
(2196)
opravy & diag
Založený:
22 apríl 2005
Príspevky:
19206
Nabehané:
3 mes 17 dní 9 hod
Bydlisko:
Nové Zámky
Zaslal:
27.10.2017 20:07
Takto vyzerajú opravené šachty.jednu hlavu držím vždy pre prípad že by si to oprava vyžiadala.Ale šachty vždy najprv vlastnou metódou dám do poriadku a jedine keby už ani to nebolo možné,tak sa tam hodí už takto urobená hlava.No a hlava je stále na sklade
Posledné Superb (430 tis km) malo šachty tak vytrieskané že mostík už devastoval hlavu na strane dotláčacej skrutky.Motor má vstreky dnu a korekcie asi takéto
Dopíšem...avelmak má pravdu,ak už raz sa hlava takto vyvložkuje už je doživotná.Zatiaľ rekord pôvodnej hlavy sa blíži 900 tisícom
SS
Citovať
miroslav640
Nová tvár - Trabanto
(1)
Založený:
03 november 2009
Príspevky:
87
Nabehané:
17 hod 54 min
Zaslal:
27.10.2017 20:24
Pan mhlavaty zavidim Vasim zakaznikom,ze mate snahu im s tymto problemom pomoct aj "vlastnou"metodou.Mozem sa este opytat,kolko tato oprava cca stoji?,myslim len samotne vlozkovanie.Mate aj konkretne skusenosti s nejakou firmou,pripadne s nejakym sikovnym clovekom co sa tomu venuje?...teda ak je mozne ich takto na fore spominat.Zatial velmi dakujem za pomoc.
SS
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T
(2196)
opravy & diag
Založený:
22 apríl 2005
Príspevky:
19206
Nabehané:
3 mes 17 dní 9 hod
Bydlisko:
Nové Zámky
Zaslal:
27.10.2017 20:47
Vložkovanie jednej šachty 20 e.- čiže 4 x 20
Zdroj nezverejńujem okrem samotného majiteľa ktorému by sa to robilo,tam nikdy nezatajujem kto a kde
miroslav640...to je trochainak.Ja v prvom rade pomáham sám sebe,pretože ak tomu človeku dokážem vložiť vstreky späť bez poškodenia oringov je to plus v prvom rade pre mňa.Inak sa oprava preťahuje,stúpajú náklady,prípadne auto obsadí zdvihák a čas beží,stojím ja,stojí auto,majiteľ prichádza zbytočne o peniaze ktoré nepomôžu ani jemu,ani mne.Ak sa dá,urobí sa,ak je to desivé a nedá sa (toho bolo min) tak niet pomoci,ale mne nepomôžu problémy majiteľa,tak prečo mu ich robiť ?!
Naposledy upravil mhlavaty dňa 27.10.2017 20:53, celkom upravené 1 krát.
SS
Citovať
miroslav640
Nová tvár - Trabanto
(1)
Založený:
03 november 2009
Príspevky:
87
Nabehané:
17 hod 54 min
Zaslal:
27.10.2017 20:51
Tak ta cena je dovolim si povedat smiesna.Jediny problem je v dialke,kedze som zo Severu Slovenska
SS
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T
(2196)
opravy & diag
Založený:
22 apríl 2005
Príspevky:
19206
Nabehané:
3 mes 17 dní 9 hod
Bydlisko:
Nové Zámky
Zaslal:
27.10.2017 20:54
Vidíš...z Dánska je to kúsok
SS
Citovať
bady555
Nová tvár - Trabanto
(2)
Založený:
12 marec 2010
Príspevky:
191
Nabehané:
23 hod 45 min
Zaslal:
28.10.2017 11:41
objednaj si hlavu z ilavy, servis hlav, maju skoro stale hlavu skladom, zrepasovana hlava do 300e na vymenu, uz som od nich bral asi 5 hlav a vsetko ok.
SS
Citovať
seven549
Vážený člen - Gallardo
(214)
Ľudový rozprávač
Založený:
03 február 2010
Príspevky:
6183
Nabehané:
3 mes 9 dní 4 hod
Predmet:
Re: Motor 1.9Tdi.poškodené tesniace gumičky vstrekovačov
Zaslal:
28.10.2017 13:02
miroslav640 napísal:
Chcem sa opýtať ľudí, ktorý už tento problém riešili, akú cestu zvolili.Ono sú podľa mechanika dve možnosti, buďto repas hlavy alebo skúsiť zohnať druhú, ktorá by bola v lepšom stave.Hlavne by ma zaujímalo, ak už niekto dával hlavu na repas
aky repas-vies kolko bude stat davat dole hlavu valcov? potom tesnenia sroby robota + automaticky nove rozvody.pod 700 euro sa nedostanes len koli vytlcenym sedlam.to ako keby si mal zhavice ulomene nic take.pohladaj na nete firmy ktore to robia frezuju sedla vstrekov bez demontaze hlavy.tak isto tie firmy vyberaju aj ulomene zhavice.ono tvoj pripad uz bude 50:50 pretoze uz raz si to dal sfusovat vymenou o kruzkov ono stale sa musia tie dosadacie plochy zrovnat a tak nove tesnenie.
SS
www
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T
(2196)
opravy & diag
Založený:
22 apríl 2005
Príspevky:
19206
Nabehané:
3 mes 17 dní 9 hod
Bydlisko:
Nové Zámky
Zaslal:
28.10.2017 15:17
bady555 napísal:
objednaj si hlavu z ilavy, servis hlav, maju skoro stale hlavu skladom, zrepasovana hlava do 300e na vymenu, uz som od nich bral asi 5 hlav a vsetko ok.
Ak sa pozrieš do šachty,musí ťa riešenie napadnúť.Riešenie kde ani nepôjde dole hlava,ani neskončí v Ilave,ani tesnenia a skrutky,a predsa to bude dobré a motor pôjde bez problémov.
príp zblízka
Tých motorov čo ich hlavy neskončili v Ilave sú stovky.V podstate tam žiadna nebola a snáď ani nebude.
SS
Citovať
bajo777
Legenda - Ford T
(618)
Vrchný konštruktér
Založený:
03 august 2010
Príspevky:
10941
Nabehané:
4 mes 6 dní 17 hod
Bydlisko:
BH - bratislavske humno
Zaslal:
28.10.2017 15:29
Milan Ty by si podla mna aj zubar aj chirurg mohol byt, vybavenie uz mas a ked to ide do kovu, preco ne do ziveho ?
_________________
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)
SS
e-mail
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T
(2196)
opravy & diag
Založený:
22 apríl 2005
Príspevky:
19206
Nabehané:
3 mes 17 dní 9 hod
Bydlisko:
Nové Zámky
Zaslal:
28.10.2017 18:20
Je to nutné to vidieť zväčšené,pretože aj malý ostrý výčnelok zlikviduje celú prácu,sekne Oring a problém je späť
Ale ak si dáš pozor,vyhrávaš...žiadne že dole hlava,posielať ju na opravu,nové tesneia,skrutky,kopec plus práce a desná strata času.Ja sa radšej z každým jedným "hrám" ,oplatí sa
SS
Citovať
bady555
Nová tvár - Trabanto
(2)
Založený:
12 marec 2010
Príspevky:
191
Nabehané:
23 hod 45 min
Zaslal:
29.10.2017 17:17
PD aj tak casto tlakuju vodu takze dat druhu hlavu, vymenit tesnenia,sruby nieje na skodu a je na dlhy cas pokoj
SS
Citovať
lakinooo
Legenda - Ford T
(615)
moderátor fóra
Založený:
17 apríl 2008
Príspevky:
19101
Nabehané:
2 mes 11 dní 15 hod
Zaslal:
29.10.2017 17:57
Pd casto tlakuje? Ktore?
_________________
Ak nechceš byť označený za blba, nepíš blbiny.
SS
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T
(2196)
opravy & diag
Založený:
22 apríl 2005
Príspevky:
19206
Nabehané:
3 mes 17 dní 9 hod
Bydlisko:
Nové Zámky
Zaslal:
29.10.2017 18:22
Ano,už som mal pozitívny test na spaliny v pár prípadoch,ale rozhodne to nie je bežné a už vôbec nie pre PD charakteristické.
Čo ale charakteristické je,že z dôvodu ktorý je pre mňa neznámy mechanici dávajú každú hlavu zrovnať.Mne by stačila na popočítanie tuším aj jediná ruka a bavíme sa o desaťročiach.Ja mám skôr ten pocit,že kedže to nevedia premerať a dokonca často nemajú potuchy čo je limitné,tak to proste v rámci "čistenia" dajú zrovnať.Tak už ozaj neviem či chodia ku mne nejaké oxoty,ale prejdú aj roky a nejde dole žiadna hlava.A nejde o to žeby človek nevedel vymeniť skrutky a doťiahnuť precízne na moment,ale ...aj skrutky aj práca aj všetko,sa tej továrenskej prvomontáži môže iba približovať,to ale zistuje aj ten čo nenosí monterky.
SS
Citovať
Odpovedať
Nová téma
1
2
3
>
1
2
3
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:
Všetky príspevky
1 deň
1 týždeň
2 týždne
1 mesiac
3 mesiace
6 mesiacov
1 rok
Najskôr najstaršie
Najskôr najnovšie
Prejdi na:
Zvoľte fórum
Pravidlá prispievania
----------------
Pravidlá prispievania
Návody a manuály na používanie tohto fóra
Diagnostika vozidiel
----------------
Diagnostika
Diskusné Fórum
----------------
Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
-- Alfa Romeo fórum
-- Audi fórum
-- BMW fórum
-- Chevrolet + Daewoo fórum
-- Chrysler fórum
-- Citroen fórum
-- Dacia fórum
-- Dodge fórum
-- Fiat fórum
-- Ford fórum
-- Honda fórum
-- Hyundai fórum
-- Jaguar fórum
-- Jeep Fórum
-- KIA fórum
-- Lada fórum
-- Lancia fórum
-- Mazda fórum
-- Mercedes-Benz fórum
-- Mitsubishi fórum
-- Nissan fórum
-- Opel fórum
-- Peugeot fórum
-- Porsche fórum
-- Renault fórum
-- Rover fórum
-- Saab fórum
-- Seat fórum
-- Smart fórum
-- Subaru fórum
-- Suzuki fórum
-- Škoda fórum
-- Toyota fórum
-- Volkswagen fórum
-- Volvo fórum
VETERÁNY a klasické autá
AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia
TRUCKy, Ťahače - všeobecná diskusia
MOTOCYKLE - všeobecná diskusia
Práca Auto-moto
Pre ženy
Prvá pomoc => Volajte 112
Témy týkajúce sa Autobazar.EU
Darujem
Kôš
Legislatíva, poistenie PZP, KASKO
----------------
Dovoz vozidiel
Polícia Fórum
Poistenie
Doplnky a príslušenstvo
----------------
Oleje, mazivá, palivá, aditíva
Pneumatiky - disky
Audio - Video, Hifi, Navigácie, Autoalarmy...
Autožiarovky
Údržba vozidiel, Poruchy, Tuning, LPC/CNG
----------------
Bežné poruchy dieselových áut
LPG, CNG - Hybrid
Bežné poruchy benzínových aut
Tuning vozidiel
Lak auta - údržba, kozmetika, lakovanie
Zábava, súťaže, zaujímavosti
----------------
Na pobavenie ;-)
Súťaže, Akcie, Auto-Moto zrazy
SuperDrive fórum
Shoutbox - o všetkom
Zaujímavé stránky, odkazy
Obsah fóra Auto-moto fórum
Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut
Seat fórum
Copyright © 2004-2017 Autobazár EU, optimalizované pre 1024x768 a viac.