Motor 3.0 v6. Foto zapojenia vodného obehu.

Diskusia ohľadne vozidiel značky Porsche

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

david.kiss
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.11.2009 20:01
Zdieľať na Facebook

Motor 3.0 v6. Foto zapojenia vodného obehu.

Príspevok od používateľa david.kiss »

Caute.
Neviete nejakú adresu, kde nájdem nejako schematicky rozkeslene ako je zapojení okruh vody na motore 3,0 diesel porsche cayenne - mam pocit že je ten motor rovnaký ako Audi a 6 quatro 3,0 alebo Tuareg.
Niekedy bývajú take schematicky fotky motorom kde je zvyraznene napr. Okruh vody alebo serva. dost by mi to pomohlo.
Neviem to nájsť. Niekedy to býva v katalogoch pri reklamách u predajcov na autá
Ďakujem . Maros. Nz.

Odkaz pre Milana hlavateho - nie je to termostat ale ide to zhora preto chcem tu schému. lol :3020: :3020:
Atlas
moderátor fóra
Príspevky: 4686
Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Atlas »

Ahoj,

niečo takéto?

Porsche Cayenne Water Cooling

Poprípade sa skús preklikať tu: Porsche Cayenne schematics
david.kiss
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.11.2009 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa david.kiss »

Ďakujem. Niečo mi to pomôže ale myslel som niečo kde je zobrazený motor a napr modrom v reze znazorneny obeh vody v motore aj s dolezitymi uzlami.

Moj problém : auto po určitom krátkom čase vypustí vodu a zatiaľ otvorim kapotu uz netecie nic iba je motor z predu postriekany vodou a remen to rozhlasi po celom motore a krytoch z predu.
Najprv sa To zdalo že je to pod termostatom , ale potom som zistil že to ide z hora a tečie to pri termostate.
Ked auto stojí tak môžeš mu pridávať na plyn a sledovať to a nic Sa Neudeje.
Akonáhle sa pohnes tak sa to stane - zistil ten moment tým že zostane tvrdé servo, preto lebo od tej vody preklzne remen. Rýchlo vystúpis otvoris kapotu a iba mokré a voda drží a netecie uz od nikadial Čudné !! Z hora je to dost neprehladne a plne. Preto schema.
kaskaderTN
Príspevky: 1761
Dátum registrácie: 10.12.2008 07:10
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kaskaderTN »

mozno blbost, ale stupel na expanzke je ok?
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Maroš nechaj,donesem krabicu z krúžkami,čosi tam nájdeme,alebo dobehni z tým čerpadlom
david.kiss
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.11.2009 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa david.kiss »

S tým vieckom na vode som myslel aj ja, ale spraví to aj ked je viecko demontovane! Je to take ako keby Pri určitom tlaku v motore a vybraciach sa Uvoľnil nejaký spoj na trubkach na vrchu motora a potom znovu zavrel. Mam podozrenie na vymenik vody ktory je pred turbom. Ale je to tam pekne zabandazovane takze nevidno ani makove ....,
MK. :300f:
VLADY
Príspevky: 5285
Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa VLADY »

Ale ak je dole viečko, a spravilo to tiež, tak žiaden tlak tam v systéme predsa nebol...A čo tak skúsiť podozrivé miesto snímať kamerou, či sa dačo dakde ukáže...
PatrolGR
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 01.10.2008 18:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa PatrolGR »

videl som miniprasklinku na chladici (plastova cast), ktora sa otvorila az pri jazde a vysokom tlaku v nom. dlho sa na to nevedelo prist, mozno by som hladal podobnu zavadu
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Prvé podozrenie padlo na utesňovaciu gumičku termostatovej komory ktorá z dôvodu idiotizmu konštruktéra nemá prierez klasického O krúžku,ale ovál cca 2x6mm postavený v drážke pomerne širokej na výšku.Aby stál ako tak kolmo,pán Ober idiot od Porsche na gumičku každé 2 cm urobil taký výstupok aby to stálo v širšej drážke rovno a nelíhalo.No proste hodné rozumu učňa v prvom ročníku.
Aj ja som prekvapený novou situáciou a súhlasím z Vlady-ho logikou,že bez víčka niet tlaku. Ale u týchto super konštruktérov by ma už neprekvapila ani takáto blbosť.A tak premýšlam že ho nechať bežať na volnobehu do aleluja,kým sa to nestane,aj keby tam trebalo stráviť hodinu nad tým a to odsledovať.Ten sprostý motor vyrobí teplo aj bez jazdy,len ho treba nechať

Ešte jedna otázočka,neskúšal niekto diagnostiku takéhoto Porsche pomocou VCDS 11,11 ? Asi to skúsime,ale rada by sa zišla
david.kiss
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 21.11.2009 20:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa david.kiss »

Dnes som ho vytrapil a aj on mna . Milan je tam na vrchu motora nejaký vymenil vody ( profil obdlznika asi 4x4x8 cm a do nebo z boku je nacvaknuta trubka z bajonetom Ako na kúrenie v peugeote prestup cez plech do kabíny od motora.

Asi dve hodiny som sa s ním drbal turovacky na 4000 otáčok a nic , potom jazda - nic a zrazu zasa servo tvrde a pískot - otvoris kapotu a iba mokré ale neteieklo uz. Skoro má je ..... ! Potom som zobral srobovak a tlačil na spoje ktoré som videl. A čuduj Sa Svete po prilaceni z hora na bajonet od spodu púšťal vodu - tak mi odlahlo ! Ale uz som dnes nemal chuť to rozoberať. Prístup katastrofa. Dostať Sto arrivando! Ku tomu spoju musí ísť von kopa veci z hora z motora .
Takze z hora to niekedy stekalo po motore a stranou pri termostate von - úplne sa to tvarilo ako spod termostatu, ale nie.

Zlatý Peugeot.
Maros
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Tak to je sila,tu fakt musí pomôcť trochu aj náhoda a buldočia zaťatosť pri oprave. Mohol by byť pod bajonetom o krúžok,to by sa polahky riešilo,teda okrem rozobratia ak je to statočne zastavané
Do obchodu nebehaj pre krúžok,mám komplet sadu silikónových zelených
Napísať odpoveď

Návrat na "Porsche fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný