Motor 1,8tsi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

rendula
Príspevky: 94
Dátum registrácie: 08.12.2012 15:12
Zdieľať na Facebook

Motor 1,8tsi

Príspevok od používateľa rendula »

Zdravim,potrebovala by som poradit pri kupe auta s tymto motorom 1,8 tsi Passat cc rv.2009,hlavne na čo si mám dat pozor,lebo pri Passate 2,0tdi motor bkp som dost sklamaná.Ďakujem.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dôvod ? Auto je stále rovnaké a v rovnakej veci zrejme sklame znova
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Tiež nechápem, motoricky to tiež nie je žiadna výhra - tiež mal svoje muchy, akurát v naších končinách sa ten motor tak často neroberal, lebo sa ich tu tolko nepredalo
rendula
Príspevky: 94
Dátum registrácie: 08.12.2012 15:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa rendula »

Ja som neni sklamaná s vw,ale z motora bkp preto chcem skusit iny typ motora.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nechapavá/ý ???
Veď o motore je reč. Nech je BKP akokoľvek servisne náročnejší motor,pri dobrom gazdovi ktorý sa stará a berie do úvahy jeho špecifické potreby, nemá problém sa dožiť do prvého väčšieho servisu cca 400tis vo výbornej kondícii.
Zmena motora je v tomto prípade asi výmena kaluže za mláku,servisná náročnosť je rovnaká,len ten diesel bol aspoň úsporný.
A preto taká otázka.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Už to tu naznačil Milan. Myslím si že zadávatel je mladý chlapec ktorý sa hanbí za hlúposť svojich otázok a preto sa schováva za ženský nick.
Sama otázka o sebe je velmi čudná lebo ak by dotyčný zadal 1,8Tsi do googla mal by čítania na týždne. A za celý svoj život som nepoznal ženu , ktorá by vedela čo je to kod motora. Nevedia to dokonca ani tie panie na STk , čo ich prepisujú z techničáku do protokolov.
K téme gruppa a tsi len smelo do toho - o chvílu budú banky ponúkať aj hypotéky na servis aut. :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Rendula, takto :

http://forum.autobazar.eu/motor-1-4-tsi ... 44339.html
http://forum.autobazar.eu/skoda-1-8-tsi ... 5%A5%20tsi
http://forum.autobazar.eu/roztrhnuty-ro ... 50246.html


hlavne ta stredna linkovana tema, "od roku 2010 mame na firme..." s poruchovostou 120% a to este nevieme ako to dopadlo. Co znamena poruchovost 120% ? Nielenze sa kazde auto pokazilo, ALE NIEKTORE SA DOSRALI NA MOTOROCH VIACKRAT !!!

Este prezradime ze WV koncern [samozrejme neuspesne] skusal styri verzie napinakov na rozvody tychto motorov, piata generacia ma oznacenie K na konci 9miestneho kodu a zatial vyzera ze vydrzi dlhsie ako tie povodne priesery.

CC verzie boli sialene predrazene oproti klasickym verziam ked som ich naposledy pozeral v inzeratoch - prakticky az dvojnasobne ceny oproti sedanom alebo kombikom, pricom okrem prievanu v penazenke za nakup a potencialne aj za servisne ukony prinasaju akurat tak obmedzeny komfort sedenia vzadu kvoli zosikmenej streche.

Ked ti uz toto nestaci, hor sa do nakupu 1.8tsi Pasattu z roku 2009, co je tusim uplne prvy rocnik existencie tohoto modelu ! Lepsie auto neexistuje. Teda pre bezneho slovaka.


PS: hypermoderne vehykle nezriedka tri-styri roky, teda takmer do uvedenia najblizsieho noveho modelu, vychytavaju chyby.

PS2: v historii motorizmu, za celych priblizne 140 rokov co sa hybeme inak ako na kravach a konoch, sa nikdy nikomu nestalo ze by potreboval STYRI pokusy aby dobre spravil jednu z najkritickejsich suciastok, veducu k ukrutne drahym a problemovym opravam. V tomto pripade motorov. Prepac za slova kritiky, ale po takomto vyrobcovi sa ja osobne neplanujem ani pozriet, nieto este svojimi prachmi prispievat k jeho slendrianskosti. Podla mojej knihy (=nazoru) si moje peniaze nezasluzia.

Ty si urob ako chces. Su tu znacky ktore maju daleko lepsie vozy, designovo pripominajuce Pasatt CCC. Znacky, ktore maju ukrutne inu historiu, mensie prieserovosti s motormi (WV toho spolahliveho teda za poslednych 10 rokov fakt vela nespravil). Aj z tychto dovodov by som si Pasaatttt CCCC nevybral.


edit : okrem toho, pri ojazdenych Pasattoch narazit na kus ktory NAHODOU NEMA zmotane ciselka je viac zazrak ako pravidlo. Zvlast u nas.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Milan ale auto, teda vlastne motor a ktorý sa treba preventívne starať ako o malé decko nie je asi dobrý motor...

Stále to opakujem - niet nad primitívnu techniku, bárs nejazdí zrovna ukážkovo ekonomicky, kludne horšiu dynamiku, kludne vyššiu spotrebu ale za to omnoho vyššiu spolahlivosť
easyridersvk
Príspevky: 710
Dátum registrácie: 15.07.2011 15:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa easyridersvk »

je to ako aeroplan. na 60 hodin letu 180 hodin v servise :)
Používateľov profilový obrázok
sherdog
Príspevky: 548
Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sherdog »

http://forum.autobazar.eu/prispevok778805.html#778805
nedá ti pokoja to TSI...ono vozba to je dobrá aj spotreba ujde, aj tie naše čo som o nich písal dávnejšie idú tiež, ale všetko to bolo opravované a ja už ani neviem koľkokrát. V záruke väčšinou. Sup dostal 2x motor !!! Môj Scout služobný zažal kontorlku motora tuším okolo 120 tis..ale už chrochotával pri štarte pár sekúnd. V servise ešte netušili čo s tým majú robiť v tom čase. Ale nové rozvodové sady ktoré dostali všetky tie autá zatiaľ držia. Scout má cez 230 vyzerá bez závad. Na tej novej rozvodovej sade je pár zmien, ale principiálne je to to isté. Viď foto ktoré som sem minule dával..
Keby som mal riešiť TSi tak len úplne poslednú generáciu s remeňom. A čo sa týka 2,0 TDI tak tie CR sú celkom bezproblémové tam som neevidoval žiadny problém zatiaľ. 81KW Golf 2,0TDI máme tiež to je nenáročné a má to dobrú spotrebu. Ani DPF ani mazanie - šesťhran, ani v podstate nič iné čo trápilo 2,0tdi v minulosti ma nenapadá. Spojky, dvojhmoty všetko pôvodné. Auto sa správa ako keby bolo nové a to má už ďaleko cez 200tis.km. A to tam jeden šimpanz nalial plnú benzínu a keď mu to zdochlo štartoval to celkom dlho kým mu došlo že Golf je diesel.. Beznín šiel von naliala sa nafta....a Golf ide. A to by som rád zdôraznil že sú to všetko firmené autá jazdené prasatami a inými zvermi. Jedna vec ktorú by som pri koncerne pochválil, že si fakt nespomínam, kedy bol menený nejaký čap, silenblok, tlmič alebo niečo okolo náprav. Tam to drží v celku dobre a nebúcha, nehrká ani pri väčšom nájazde nič.
VW Gropu u nás na SK jazdí dosť veľa dovezených a všelijakých pofidérnych so 123tis. km na prístrojovke, ale to číslo treba čítať naopak a vynásobiť dvomi. Aj tam vidím jeden zo zdrojov častých problémov. Stáčanie km má dokonca nepriaznivý vplyv na DPF filter, resp. jeho regenáraciu.
Čo sa týka ostaných značiek áut v dnešnej dobe, všetko je to úplne jedno všade sa to sype rovnako akurát, francúz k tomu ešte pridá aj nápravy začne búchať, hrkotať a vŕzgať takmer cestou z továrne a ostatné značky tiež nezaostávajú v "kvalite", rozdiel je akurát v cene opravy a kvalite servisu, ktorá je pri japoncoch tiež nahovno..
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V grupe to akosi po r.2000 fíčí od jedného prieseru k druhému.A to sme na začiatku tohoto "poznania".Ani pes to nebude za pár rokov chcieť.Už teraz je jasne vidieť množstvo aut ktoré majú nezvykle nízké ceny ojazdenín.Už bude problém pomali niekomu darovať 2,5 TDi V6,za ním ešte ukážkovejšie šlape všetko z 3,0 TDi V6,všetky malokubatúrové vysavače a benzínový priamostrek bude zrejme tiež prepisovať dejiny.Už mi je pomali ľúto ľudí stojacich dnes pred úkolom kúpy nového auta,sám by som s tým mal kolosálny problém ako sa vyhnúť vyhnúť kaluži a nepadnúť do mláky.Ak zoberiem do úvahy za čo chcú od ľudí peniaze, (a ešte aké) mi to pripadá doslova ako špinavosť,a to mi jasné že peniaze treba z ľudí nejako dostať a dobrý spôsob ako ich dostať do závislosti

ivko...starať sa,a dobrý/zlý.Ťažká téma.Ak by sme si napr vymenili názor a dal by si si povedať v tom,ako napr nakladať z určitým typom diesla, ver tomu že by výsledok bol nie obmedzujúci ale oslobodzujúci,priniesol by pokoj,pohodu a obmedzenie výdavkov.Ver tomu,že ľudí ktorých auto patrí do môjho orchestra by si z toho ich auta asi za žiadne peniaze nedostal.A vieš že moja parketa je PD,ktorej sa ľudia celkom boja a majú za "drahú" motorizáciu.Nie je drahá,drahá je nevedomosť.

sherdog...ako málo ľudí o tom vôbec vie....píšeš...Stáčanie km má dokonca nepriaznivý vplyv na DPF filter, resp. jeho regenáraciu.
Áno je to tak,pretože sa tým mení jeden z atribútov z ktorrým RJ pracuje.Ale písať to ľudom ktorý radšej zaplatí vychcánka,blbečka čo mu vytlčie fileter než odstránenie problému ktorý sa vlastne len výnimočne týka filtra,nuž nech siu každý to svoje chytráctvo vypapká a vylíže aj tanier.
superb6
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 18.05.2015 12:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa superb6 »

konecne tu niekto napisal nieco normalneho (sherdog).1.8 tsi sa zacali vyrabat od roka 2008 a mali svoje muchy najcastejsie rozvody sem tam prasknuta hlava a papkali olej ale teraz je to uz vyriesene a poruchove veci odstranene.co sa tyka TDI CR krasny zvuk tiche usporne a tiez ziadne vazne chyby ani s DPF.o francuzoch tu pisat nebudem lebo napisal sherdog a ma pravdu.jednoznacne rachotina srot a neviem co este.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Len že ludia chcú auto do ktorého stačí tankovať a sem tam urobiť základnú údržbu ako výmena oleja, vymeniť rozvody pri intervale a potom také prkotiny ako brzdy, čapy, tlmiče.
Nikto nemá nejaký záujem sa vzdelávať ako sa má ideálne o svoje auto starať

superb6: no a teraz si prečítaj čo napísal autor a odpovedz si sám ako by si podla neho ohodnotil to jeho koncernové TDI. Vieš prečo ho chce vymeneiť ? No lebo šrot, ktorý jazdí permanentne do servisu, na ktorý už nemá nervy...

A ja hovorím že to platí pre každý jeden moderný diesel bez výnimky, ak sa nezaujímaš poriadne o techniku pod kapotou tak všetko je to len o šťastí. Môžeš mať dve autá kde budeš spokojný a to tretie ťa tak potrápi že si povieš že diesel už nechceš
Naposledy upravil/-a ivko1 v 16.08.2015 20:41, upravené celkom 1 krát.
superb6
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 18.05.2015 12:41
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa superb6 »

autor pisal o kode motora BLS a to je pumpa.a mnaq pumpa nezaujima.ak ma 16 ventilovu verziu tak tak je to srot.to bude vecny problem.ak ma 8 ventilovu verziu tak nemal by mat problem ani strekmi ani s DPF ak nejazdi stale mesto a netankuje tam sracky.ja nehovorim ze koncern ma suprove motory ale urcite su terajsie motory lepsie ako boli 2.0TDI 16V DPF ktore sa vyrabali dost dlhu dobu a pospinili si tym meno.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Píše BKP, nie BLS, ale to je jedno, ide o to že prevetral penaženku a také auto nikto nechce viac vidieť

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných