Mitsubishi Pajero Pinin - info pred kúpou
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 09.10.2015 20:52 Zdieľať na Facebook
Mitsubishi Pajero Pinin - info pred kúpou
zdravím vás chcel by som si kúpiť PAJERO PININ no potrebujem sa o nom dozvedieť viac info konkrétne ročník parametre a všetko o aute nakolko jazdím na ryby cez dosť ťažký terén či sa to auto oplatí aj kuovať ked mam karavan hlavne kompletne by som poprosil aký typ alebo aké chyby sa zvyknú stávať a kludne aj iné auto kludne od toho píšem len to musí byť 4x4 a rok aspon od 2005+ a benzín nie diesel dakujem vám krásne suma do 4500€
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 08.03.2009 02:26 Zdieľať na Facebook
Pajero pinin
Môžte niečo napisať o tom Pajere Pinin?
Ďakujem
Ďakujem
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Neviem co konkretne by ta zaujimalo, mozem napisat len to, co som zistil ja a aky som si nan vytvoril nazor pocas tych necelých troch rokov co ho mame. Su dve karosarske a dve motoricke verzie. Mensie objemy su 1,8 GDi a 1,8 MPI, vacsi 2,0 GDi. Ake su medzi nimi rozdiely sa da vygooglit zachvilku, to pisat nebudem. Moje subjektivne pocity su pozitivne, mam 3.dverovy 1,8 GDi so super select-om. 5.st prevodovka funguje bezproblemovo, pridavna, redukcna Super Select (SS4) je uplne vynikajuca. Co sa tyka systemu pohonu je PININ vynikajuci, ale na nejake narocne terenne santenie to nie je. Nema ramovu konstrukciu, cize krizenie je velmi obmedzene(minimalne). Svetla vyska nie je dostatocna, benzinovy motor nie je optimalny na blaznenie sa v tazkom terene. Na druhej strane je to vyvazene auto pre pouzitie kombinovane-cesta/teren. Na ceste neskace ako koza, cestuje sa v tom komfortne po dialnici, ci v meste.
- systém pohonu od Mitsubishi. Má nasledovné jazdné režimy:
2H - je poháňaná len zadná náprava.
4H - je poháňaná zadná aj predná náprava,umožňuje využívať pohon 4x4 aj na spevnenom povrchu. Pohon je rozdeľovaný v pomere 50:50.
4HLc - ako 4H, ale je uzamknutý medzinápravový diferenciál (jazda je možná výhradne po nespevnenom povrchu).
4LLc - ako 4HLc, ale prevod je redukovaný do pomala.
Pouzivame ho na chatu, po nespevnenej vyjazdenej ceste, samy rygol a vyjazdene kolaje od iných aut,ci lesnej techniky. Zatial som nezapadol, ci blato, ci sneh...
Co sa tyka motora, to by som musel pisat ese dalsiu hodinu, je toho na nete dost, to si pozri, hlavne rozdiel medzi verziou 1,8GDI a 1,8MPI. Tam je rozdiel najvacsi.
Auto ako celok hodnotim velmi pozitivne, spotrebu mam priemerne 8,5l., auto jazdi denne, dost vela aj v meste.
Pozor na koroziu, toto je najvacsia nevyhoda tohto auta.
Keby ta nieco napadlo, pytaj sa.
- systém pohonu od Mitsubishi. Má nasledovné jazdné režimy:
2H - je poháňaná len zadná náprava.
4H - je poháňaná zadná aj predná náprava,umožňuje využívať pohon 4x4 aj na spevnenom povrchu. Pohon je rozdeľovaný v pomere 50:50.
4HLc - ako 4H, ale je uzamknutý medzinápravový diferenciál (jazda je možná výhradne po nespevnenom povrchu).
4LLc - ako 4HLc, ale prevod je redukovaný do pomala.
Pouzivame ho na chatu, po nespevnenej vyjazdenej ceste, samy rygol a vyjazdene kolaje od iných aut,ci lesnej techniky. Zatial som nezapadol, ci blato, ci sneh...
Co sa tyka motora, to by som musel pisat ese dalsiu hodinu, je toho na nete dost, to si pozri, hlavne rozdiel medzi verziou 1,8GDI a 1,8MPI. Tam je rozdiel najvacsi.
Auto ako celok hodnotim velmi pozitivne, spotrebu mam priemerne 8,5l., auto jazdi denne, dost vela aj v meste.
Pozor na koroziu, toto je najvacsia nevyhoda tohto auta.
Keby ta nieco napadlo, pytaj sa.
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 08.03.2009 02:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
co sa tyka LPG do 2,0 GDi...neviem Ti napisat, odporucit, lebo s LPG v tomto motore nemam ziadne info ani skusenosti...a co sa tyka miesta na sedenie v zadu????Co je to *DOST* ? niekomu staci OCTAVIA a je to dost...niekto potrebuje SUPERB aby bolo *dost*...kolkych budes nosit vzadu? su to deti?, ci dospelí?? Myslim si, ze pre bezneho spotrebitela v 5.dverovom PININ-e je miesta tak akurát
-
- Príspevky: 17
- Dátum registrácie: 08.03.2009 02:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 226
- Dátum registrácie: 29.01.2007 10:48 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
U tohoto auta zistiť funkčnosť režimov pohonu a bežné věci jako u iných áut. Mňa osobne v minulosti odradili motorizácie. Benzínovo motory na to skrátka nestačia, spotřeba 8,5l je myslím hóóódne optimistická a rád by som videl akou jazdou sa dá dosiahnuť. Bežná realita je 10+ a skrátka to nevládze. Navyše to bolo pre mňa malé. Preto som to JA zavrhol a začal sa zaujímať o "veľké" Pajero alebo Sport 2,5TD. Bolo to o niečo lepšie ale aj tak, na ceste lenivé, predbiehať kamión... škoda kovoriť a čo ma definitívne odradilo bola hrdza. Tie autá hnili jako prezreté hrušky čo je škoda, lebo dodnes sa mi Pajerá z toho obdobia veľmi páčia. No čo, nemožeme mať všetko Ale ak sa nájde pekný, nehrdzavý a funkčný kus a nevadí dynamika Š120 tak do toho
-
- Príspevky: 1400
- Dátum registrácie: 03.03.2005 11:52
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Ano Acon, mas pravdu, ta spotreba nebola merana fyzicky, len palubak a to nemusi byt realita.Minule som trosku pruznou jazdou nezliezol mimo mesta pod 9 lit. Ale moj 73 rocny tato jazdi podla palubaku momentalny priemer 8,7. Co sa tyka toho, ze to je "lenive"...nie je zrovna trhac asfaltu, ale lenivost by som mu fakt nevytykal. A uz vobec neporovnaval so Skodou 120 ...Samozrejme nemozeme chciet aby obsadeny styrmi ludmi predbehol prekvapivym zrychlenim kamion hore Donovalmi. Toto auto nie je urcene na pohodlnu jazdu po okreskach ci dialnici.Vcera som bol na nom len par km,ale vytriaslo ma celkom slusne. Na presuvanie sa par desiatok kilometrov vsak uplne postacuje a o to uz nehovorim o jeho kvalitach v stredne tazkom terene. Do Tisovca na off road s tym ale nechodte
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
Tak ano, Š120 to zasa nie je no výrobca motorizáciu aj tak podcenil. No viem si predstaviť podmienky, kde to úplne stačí. Pohodlie Mitsu bol tiež argument pre ktorý som od toho upustil. Chcel som s rodinou auto na chapulu ktorá bola 140km od domu a to sa vyhrkať ozaj nemienim a Pajero je skrátka rebriňák. Cestovať n avaščie vzdialenosti s rodinou, počúvať při tom rádio a rozprávať sa... Japonci z prelomu 1000ročí na to skrátka neboli. Ale vždy keď vidím Pajo II. gen tak mám nutkanie Jeden z najkrajších offroadov a ten Super a Easy select je tak isto veľký bonus. Vlastne mimo Paja a Géčka nikto v základe neponúka Off plne vyzbrojený uzávierkami či inou mechanickou alternativou.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný