811 811
inzerátov
Pridať inzerát

Mitsubishi Outlander 2003 , 4x4 , 100 kw , 4G63

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Mitsubishi fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
Viliam118
Založený: 20 apríl 2019
Príspevky: 14
Nabehané: 2 hod 27 min
Predmet: Mitsubishi Outlander 2003 , 4x4 , 100 kw , 4G63 PríspevokZaslal: 20.04.2019 14:00   
Dobry den chcel by som sa opytať či by mi niekto nevedel pomoct s riesenim problemu. V jeden den som siel do prace a už ked som siel zaparkovat tak mi zdochlo auto myslel som že som rychlo pustil spojku tak nevladalo. No pri dalsom nastartovani zase zdochlo. Dialo sa to dookola dokedy som sam nepridal autu otačky. Neskor mi vyskocila kontrolka kod chyby P0505 jednalo sa o klapku. Klapka bola vymontovana vycistena tak isto aj ventil privodu vzduchu no problem s otačkami nezmizol. Povodne stale pri nastartovani otačky stupli na 1500 ot. a postupne klesali no teraz uz pri nastartovani nevladze drzat otacky a ak ano tak ich hned da na 500 až 700 čo je oproti tomu ako sli povodne velmi nizke cislo. Vymenil som aj snimač chladiacej kvapaliny no nepomohlo. Je este jedna možnost že nasava falošny vdzuuch no neviem ako to zistit . Za každu odpoved dakujem
Citovať
avelmak
Obľúbený člen - Bawo (98)
moderátor fóra
Založený: 25 december 2008
Príspevky: 2113
Nabehané: 1 mes 14 dní 23 hod
Bydlisko: Rimavska Sobota
PríspevokZaslal: 20.04.2019 17:27   
Keby nasaval falosny vzduch,tak by otacky boli vysoke a nie nizke.Inacstrasne malo informacii ohladom auta,motora.Bez normalnej diagnostiky aj tak nic nezistis.
Citovať
Viliam118
Založený: 20 apríl 2019
Príspevky: 14
Nabehané: 2 hod 27 min
PríspevokZaslal: 20.04.2019 21:58   
Neviem ake informacie su pre vas klucove no ak by ste mi napisali rad vam ich napisem . Jedna sa o to že uz som bol v 4roch servisoch dokonca original Mitsubishi a diagnostika im neukazovala nic. Auto je benzin-plyn plyn je uz od roku 2006. Teraz ked som siel domov tak mi zase vybehla kontrolka P0505 Idle Control System Malfunction. Auto ide zle len za studena. Ked ho zohrejem tak ide normalne az na tie otacky na volnobehu proste drzi ich na 700 a koniec. Pri nastartovani mi vacsinou robilo to ze mi stupli na 1500 a pomaly klesali a taktiez ked som tocil volantom tak sa otacky zvysovali teraz to tak uz nie je. Už som zufaly a neviem kde moze byt chyba ak by mi niekto vazne vedel pomoct bol by som velmi rad dakujem.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1073)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 26263
Nabehané: 3 mes 21 dní 10 hod
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:03   
Po tom čistení klapky sa robil reset RJ?
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
Viliam118
Založený: 20 apríl 2019
Príspevky: 14
Nabehané: 2 hod 27 min
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:03   
Nerobil.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1073)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 26263
Nabehané: 3 mes 21 dní 10 hod
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:05   
A prečo?
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
Viliam118
Založený: 20 apríl 2019
Príspevky: 14
Nabehané: 2 hod 27 min
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:08   
No ono to bolo tak ze mi bolo povedane ze ak sa odpoji konektor tak sa vynuluje zakladna poloha klapky. Ze ju treba znova nastavit. Dosiel som do mitsubishi povedal som im to a oni vraveli ze sa to da len na novsich autach. Bol som este predtym v servise už inom a tam povedal ze on nema do toho pristup. Taak neviem uz.
Citovať
xentry
Známa tvár - Feldo (61)
Založený: 29 jún 2018
Príspevky: 446
Nabehané: 13 dní 8 hod 1 min
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:11   
Nepoznam sice ten motor ale pravdepodobne tam bude ventil, ktory riadi volnobeh, riadi vzduch pre volnobeh.
_________________
Programovanie klucov MB.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1073)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 26263
Nabehané: 3 mes 21 dní 10 hod
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:13   
Čiže čistenie v jednom servise a do druhého ťa poslal nastaviť ju? Si mu aj zaplatil za takú „robotu”?
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
Viliam118
Založený: 20 apríl 2019
Príspevky: 14
Nabehané: 2 hod 27 min
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:18   
Jedna sa o motor 4G63 DOHC 16 ventil Xentry napisal spravne je tam ventil ktory riadi volnobeh pozeral som ako sa aj testuje. po pretoceni klucom sa ma vysunut. Moj sa vysuval z toho som usudil ze to je asi funkčne. A klapku som čistil sam pomocou spreju na to určeneho. klapku som vyčistil tak isto aj ventil. Merali sme aj snimač polohy skrtiacej klapky ten funguje tiez nema ziadne skoky v hodnotach a podobne.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1073)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 26263
Nabehané: 3 mes 21 dní 10 hod
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:21   
To je tak keď sa robia veci bez patričných vedomostí...


Reset riadiacej jednotky – pri zapnutom zapaľovaní (kontrolky svietia, motor nebeží) odpojíme mínusový pól batérie (akokoľvek to môže znieť čudne, ale jednoduché odpojenie batérie nestačí), počkáme 30 sekúnd a pól znova pripojíme (pokiaľ je to možné „prvým/jedným hmatom“, aby iskier bolo čo najmenej (potrebu vypnutia všetkých spotrebičov predtým snáď netreba zdôrazňovať), až to v priestore škrtiacej klapky „hrkne“. Potom vypnúť zapaľovanie, dotiahnuť svorku na aku a môžeme štartovať. Niektoré zdroje potom odporúčajú nechať motor bežať cca 10 minút na voľnobeh, aby si RJ načítala hodnoty zo senzorov. Spočiatku sa bude voľnobeh držať dosť vysoko a jeho reakcie na otočenie volantu budú veľmi ostré (intenzívny nárast otáčok voľnobehu), ale to je OK - časom sa to upraví. Treba rátať s tým, že reset bude zrejme treba zopakovať po zahriatí motora na prevádzkovú teplotu. Niekdy sa to podarí až po niekoľkých pokusoch, pritom je vhodné vždy predĺžiť dobu, po ktorú je odpojená batéria (to aby došlo k vymazaniu pamäte v RJ). Že sa dielo podarilo sa spozná podľa toho, že sa voľnobeh stabilne drží na hodnote cca 800 ot./min.; že RJ reaguje na otočenie volantu miernym, ale okamžitým zvýšením voľnobehu (bez toho aby prišlo k akémukoľvek poklesu čo len na okamih); že motor pri dojazde ku križovatke po vyradení rýchlosti drží až do úplného zastavenia zvýšený voľnobeh; že voľnobeh krátkodobo stúpne po zapnutí každého významnejšieho spotrebiča (svetlá, vyhrievanie zadného skla...), a potom sa ustáli na pôvodnej hodnote atď. Jedine tak nie je RJ v núdzovom režime a motor podáva náležitý výkon pri štandardnej spotrebe!
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
Viliam118
Založený: 20 apríl 2019
Príspevky: 14
Nabehané: 2 hod 27 min
PríspevokZaslal: 20.04.2019 22:25   
Zajtra to hned spravim dakujem pekne za radu. Zajtra sem napisem ako to dopadlo. Vobec som netusil ze nieco take funguje.
Citovať
Renova
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 30 november 2010
Príspevky: 54
Nabehané: 11 hod 16 min
PríspevokZaslal: 21.04.2019 05:17   
Trysky na benzínových vstrekovačoch su upchaté,jednak z toho že sa málo používaju a potom aj z toho že máš v nádrži benzin od roku 2006,čo už ani nie je palivo ale tahavá smradlavá gebuzina....niečo ako sople.
Citovať
Viliam118
Založený: 20 apríl 2019
Príspevky: 14
Nabehané: 2 hod 27 min
PríspevokZaslal: 21.04.2019 09:51   
Ahojte no tak som to dnes vyskusal ale nic sa neudialo. Postupoval som presne podla instrukcii. Aj som pocul to hrkanie v skrtiacej klapke. No po nastartovani sa pri ofotoceni volantom nezvysili otacky. Stale pri otoceni volantom klesnu.
Citovať
Viliam118
Založený: 20 apríl 2019
Príspevky: 14
Nabehané: 2 hod 27 min
PríspevokZaslal: 21.04.2019 10:04   
Vyskusam nechat auto vychladnut a zase ho nastartujem.
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Mitsubishi fórum