Mitsubishi Outlander - prestane kúriť

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mitsubishi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kani26
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 27.10.2013 13:31
Zdieľať na Facebook

Mitsubishi Outlander - prestane kúriť

Príspevok od používateľa kani26 »

Dobrý deň. Mitsubishi Outlander r.v.2013, naj. 118000 km, 2,2 diesel 110 kW, manuál. Mám takýto problém. Auto prestane kúriť. Pred dvomi týždňami sa menil "radiátor". Lebo vraj tam sa tratila chladiaca kvapalina. Po príchode od mechanika som mal ešte ráno pozrieť stav chladiacej kvapaliny, a podla potreby doliať. Dolial som pol litra destilovanej vody. Cez týžden som dolial ešte pol litra kvapaliny. Dnes po ceste zase prestalo kúriť. Po kontrole kvapaliny som dolial do chladiča 1 liter destilovanej vody. Po doliatí začne znovu kúriť. Kde môže byť ešte problém? Ďakujem za pomoc...
christiane
Príspevky: 1647
Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa christiane »

Ze by tesnenie pod hlavou?Do vodneho systemu tlakuje vzduch cez tesnenie ktory zavzdusni radiator.Pozri ci z nadrzky vychadzaju bubliny vzduchu.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Doliať 2 (slovom DVA) litre do chladiaceho okruhu nie je v žiadnom príapde normálne! Či tam chýbali už po zásahu mechanika alebo sa stratila potom - ani jedno nie je dobrá vizitka servisu a už by som tam nešiel.
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

nie je dobrá vizitka servisu a už by som tam nešiel
Jasné - servisov a mechanikov je ako dreva v lese a môžeš si vyberať :40bd: :40bd: . Už si počul o tom , že v okresnom meste ťa tri štyri servisy proste pošlú tahet a aj na dedine u "svojho" mechanika sa objednávaš a čakáš aj dva týždne??? To nepíšem o Milanovi :40bd: , tam je poradovník na pol roka.
Ale vždy je to lepšie ako so stavbármi - na kúpelku sme čakali v poradí cez dva roky. lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

A čo je lepšie - mať to „opravné” hneď u šuflikanta alebo čakať mesiac na poriadneho?
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Ono záleží na tom či to auto musí byť denne v prevádzke. Ja kvoli tomu držím už 30 rokov vždy jeden náhradný dostavník. lol
Ale zase trocha vody (z mojho pohladu) nie je dôvod platiť drahého mechanika. Mechanika treba až na mrtvolku. :4012:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Mateusz737
Príspevky: 712
Dátum registrácie: 16.09.2018 21:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Mateusz737 »

cicmanec napísal:Doliať 2 (slovom DVA) litre do chladiaceho okruhu nie je v žiadnom príapde normálne! Či tam chýbali už po zásahu mechanika alebo sa stratila potom - ani jedno nie je dobrá vizitka servisu a už by som tam nešiel.
:3020: chýbala tam kvapalina plus sa menil radiator a na 1krat to nedoplnis.Okruh musi ist do pohybu preto je normálne ze tam treba este potom 2-3krat doliat :3035:
kani26
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 27.10.2013 13:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kani26 »

Ale nádobka s kvapalinou je plná až po max. Bublinky tam neni vidieť že by vychádzali. Podľa mna je tiež normálne doliať po takejto výmene, ale 2 litre sa mi zdá veľa...
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Mateusz737, ale 2 (slovom DVA) litre?! :::

To mal urobiť mechanik odvzdušnením na mieste alebo za jazdy a nie odovzdať také auto a nech si majiteľ doleje DVA litre! A ak to auto žerie chladiacu tak tiež také auto nemalo opustiť servis! Takže tak či onak je to mechanikove maslo!
hjundai
Príspevky: 2710
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Ono problém je že postup výmeny chladiačky resp. naplnenie systému je rôzne u rôznych modelov a mechanik často nevie o aute nič - má odvzušňovacie ventily? Jeden? dva? Nemá? Aký je objem sústavy? 2litre nemusia byť veľa ak je celkový objem vymyslím si 8l. Problém skôr je že systém je zavzdušnený a je riziko prehriatia hoc lokálneho - motora.
Ja osobne by som si zistil ako sa systém plní a odvzdušňuje, to urobiť a kontrolovať či kvapalina mizne alebo nie. Ak ano potom kontrola na prítomnosť spalín v okruhu chladenia.
Napísať odpoveď

Návrat na "Mitsubishi fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní