805 686
inzerátov
Pridať inzerát

Mitsubishi Outlander - prestane kúriť

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Mitsubishi fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
kani26
Založený: 27 október 2013
Príspevky: 4
Nabehané: 42 min
Predmet: Mitsubishi Outlander - prestane kúriť PríspevokZaslal: 21.02.2020 21:46   
Dobrý deň. Mitsubishi Outlander r.v.2013, naj. 118000 km, 2,2 diesel 110 kW, manuál. Mám takýto problém. Auto prestane kúriť. Pred dvomi týždňami sa menil "radiátor". Lebo vraj tam sa tratila chladiaca kvapalina. Po príchode od mechanika som mal ešte ráno pozrieť stav chladiacej kvapaliny, a podla potreby doliať. Dolial som pol litra destilovanej vody. Cez týžden som dolial ešte pol litra kvapaliny. Dnes po ceste zase prestalo kúriť. Po kontrole kvapaliny som dolial do chladiča 1 liter destilovanej vody. Po doliatí začne znovu kúriť. Kde môže byť ešte problém? Ďakujem za pomoc...
Citovať
christiane
Obľúbený člen - Bawo (89)
Založený: 16 december 2011
Príspevky: 1328
Nabehané: 19 dní 17 hod 54 min
PríspevokZaslal: 21.02.2020 21:52   
Ze by tesnenie pod hlavou?Do vodneho systemu tlakuje vzduch cez tesnenie ktory zavzdusni radiator.Pozri ci z nadrzky vychadzaju bubliny vzduchu.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1225)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 27356
Nabehané: 4 mes 1 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 21.02.2020 23:04   
Doliať 2 (slovom DVA) litre do chladiaceho okruhu nie je v žiadnom príapde normálne! Či tam chýbali už po zásahu mechanika alebo sa stratila potom - ani jedno nie je dobrá vizitka servisu a už by som tam nešiel.
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (1024)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 9031
Nabehané: 4 mes 25 dní 10 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 21.02.2020 23:21   
citácia:
nie je dobrá vizitka servisu a už by som tam nešiel

Jasné - servisov a mechanikov je ako dreva v lese a môžeš si vyberať . Už si počul o tom , že v okresnom meste ťa tri štyri servisy proste pošlú tahet a aj na dedine u "svojho" mechanika sa objednávaš a čakáš aj dva týždne??? To nepíšem o Milanovi , tam je poradovník na pol roka.
Ale vždy je to lepšie ako so stavbármi - na kúpelku sme čakali v poradí cez dva roky.
_________________
Moje príspevky sa netýkajú aut ,ale zadávatelov.
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1225)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 27356
Nabehané: 4 mes 1 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 21.02.2020 23:26   
A čo je lepšie - mať to „opravné” hneď u šuflikanta alebo čakať mesiac na poriadneho?
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
oco13
Legenda - Ford T (1024)
Založený: 14 december 2008
Príspevky: 9031
Nabehané: 4 mes 25 dní 10 hod
Bydlisko: okr.nové zámky
PríspevokZaslal: 21.02.2020 23:43   
Ono záleží na tom či to auto musí byť denne v prevádzke. Ja kvoli tomu držím už 30 rokov vždy jeden náhradný dostavník.
Ale zase trocha vody (z mojho pohladu) nie je dôvod platiť drahého mechanika. Mechanika treba až na mrtvolku.
_________________
Moje príspevky sa netýkajú aut ,ale zadávatelov.
Citovať
Mateusz737
Nová tvár - Trabanto (9)
Založený: 16 september 2018
Príspevky: 218
Nabehané: 10 dní 0 hod 47 min
PríspevokZaslal: 22.02.2020 07:38   
cicmanec napísal:
Doliať 2 (slovom DVA) litre do chladiaceho okruhu nie je v žiadnom príapde normálne! Či tam chýbali už po zásahu mechanika alebo sa stratila potom - ani jedno nie je dobrá vizitka servisu a už by som tam nešiel.


chýbala tam kvapalina plus sa menil radiator a na 1krat to nedoplnis.Okruh musi ist do pohybu preto je normálne ze tam treba este potom 2-3krat doliat
Citovať
kani26
Založený: 27 október 2013
Príspevky: 4
Nabehané: 42 min
PríspevokZaslal: 22.02.2020 08:09   
Ale nádobka s kvapalinou je plná až po max. Bublinky tam neni vidieť že by vychádzali. Podľa mna je tiež normálne doliať po takejto výmene, ale 2 litre sa mi zdá veľa...
Citovať
cicmanec
Legenda - Ford T (1225)
Založený: 15 október 2008
Príspevky: 27356
Nabehané: 4 mes 1 dní 15 hod
PríspevokZaslal: 22.02.2020 09:58   
Mateusz737, ale 2 (slovom DVA) litre?! angry

To mal urobiť mechanik odvzdušnením na mieste alebo za jazdy a nie odovzdať také auto a nech si majiteľ doleje DVA litre! A ak to auto žerie chladiacu tak tiež také auto nemalo opustiť servis! Takže tak či onak je to mechanikove maslo!
_________________
Upozornenie: Moje príspevky môžu obsahovať iróniu, sarkazmus, cynizmus, nadávky a urážky. Ak s tým máte problém nečítajte ich!
Citovať
hjundai
VIP člen - Veyron (270)
Založený: 21 marec 2010
Príspevky: 2114
Nabehané: 8 dní 10 hod 24 min
PríspevokZaslal: 22.02.2020 19:22   
Ono problém je že postup výmeny chladiačky resp. naplnenie systému je rôzne u rôznych modelov a mechanik často nevie o aute nič - má odvzušňovacie ventily? Jeden? dva? Nemá? Aký je objem sústavy? 2litre nemusia byť veľa ak je celkový objem vymyslím si 8l. Problém skôr je že systém je zavzdušnený a je riziko prehriatia hoc lokálneho - motora.
Ja osobne by som si zistil ako sa systém plní a odvzdušňuje, to urobiť a kontrolovať či kvapalina mizne alebo nie. Ak ano potom kontrola na prítomnosť spalín v okruhu chladenia.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Mitsubishi fórum