Mitsubishi Outlander 2. 0 r.v. od 2007 pomoc pri kĂşpe
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
Re: Mitsubishi Outlander 2. 0 r.v. od 2007 pomoc pri kúpe
A aký je medzi nimi rozdiel?!eriq400 napísal:Ako druhá varianta je Citroen C-Crosser... Ktoré by ste skôr volili?
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 07.03.2012 07:19 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
2.0DI-D je TDI od koncernu a 2.2DI-D je zas Pežoťácke HDI, ktoré mal bývalý šef v C8 a velmo spokojný s ním nebol až presedlal do Grand Voyageru benzín...
Dnes hladať spolahlivý ojazdený diesel je nezmysel, každý jeden bude mať rovnaké problémy čo sa týka bežného opotrebenia
A tu to máš aj čierne na bielom, v položke Engine manufacturer máš výrobcu motora
Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D
Dnes hladať spolahlivý ojazdený diesel je nezmysel, každý jeden bude mať rovnaké problémy čo sa týka bežného opotrebenia
A tu to máš aj čierne na bielom, v položke Engine manufacturer máš výrobcu motora
Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D
Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 07.02.2007 19:51 Zdieľať na Facebook
ahoj, takže ja som mal C-Crosser 2.2 HDI a sestra má Otlander 2.0 D. Tak Ti poviem, že aj keď mne sa osobne Citroen veľmi páčil ako auto - veľký, priestranný, rýchly, tichý a veľký kufor, už nikdy nikdy viac. Čo som si s ním ja užil, to bola hotová katastrofa (počas troch rokov - 4 až 5 krát kompletná výmena bŕzd, neustále problémy s nápravou - vŕzganie, klepanie, búchanie, celé zatečenie interiéru z klimatizácie a už ani neviem čo všetko, jednoducho stále niečo). Ale zase setsra s Outlanderom je úlne spokojná.
Kedysi som sa v autách vyznal, sledoval som čo je kvalitné a čo nie, ale teraz po skúsenostiach aj s inými autami môžem povedať iba jedno: " Kúp si čo chceš a čo sa Ti páči a dúfaj, že budeš mať štastie na kvalitný kus, prípadne predchádzajúceho majiteľa".
Ja to auto, aj keď sa mi osobne stále páči,určite neodporúčam, aj keď je možné, že som mal iba smolu na nekvalitný kus. Neviem.
Kedysi som sa v autách vyznal, sledoval som čo je kvalitné a čo nie, ale teraz po skúsenostiach aj s inými autami môžem povedať iba jedno: " Kúp si čo chceš a čo sa Ti páči a dúfaj, že budeš mať štastie na kvalitný kus, prípadne predchádzajúceho majiteľa".
Ja to auto, aj keď sa mi osobne stále páči,určite neodporúčam, aj keď je možné, že som mal iba smolu na nekvalitný kus. Neviem.
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 07.02.2007 19:51 Zdieľať na Facebook
Ale všetko, čo sa mne pokazilo, nemalo súvis s motorom, ktorý je PSA. Všetko, čo odchádzalo na mojom, bolo v podstate Mitsubishi, asi tak. Obidve sú uplne rovnaké autá až na prednú masku, pár dizajnových doplnkov a motor, aj keď neskôr sa už aj do Outlandera zažal tiež dávať 2.2 HDI.
Spotreba na 2.O je cca 7-7,5 l a na 2.2 cca 8l/100km.
Spotreba na 2.O je cca 7-7,5 l a na 2.2 cca 8l/100km.
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
PSA = koncern Peugeot + Citroen aké to obúva pneumatiky nájdeš v tých linkoch ktoré som zavesil na predošlej strane, pre istotu znovu
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=179795
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=179806
Ale moc by som sa na to nedržal, lebo je to závislé od stupna výbavy, tak že "od - do"
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=179795
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=179806
Ale moc by som sa na to nedržal, lebo je to závislé od stupna výbavy, tak že "od - do"
-
- Príspevky: 51
- Dátum registrácie: 07.02.2007 19:51 Zdieľať na Facebook
PSA je Peugeot-Citroen, teda ako už písali vyššie pežoťácky motor, s ním som bol spokojný, bol super, len raz odišla váha vzduchu, ale vymenili to v záruke. Ten motor sa s tým 2-litrom nedal porovnať(kultivovanosť, pružnosž, atď.)
Peumatiky si už presne nepamätám, ale na ten 2.0 idú nejaké 17 palcové a na Citroen išli tuším 225/45 R 18 - teda dobré pneu s alu diskami cca 1600-2000 EUR. Ale v Mitsubishi som teraz videl origo 16-tky zimné pneu s alu diskami 1000,- EUR.
V teréne celkom v poho, teda podľa toho na aký terén to potrebuješ, má to veľký predný previs (teda nos auta) a svetlá výška je 18 cm, čo ale mne vždy stačilo, jediná nevýhoda, že to nemalo zjazd z kopcov, čo teraz majú už skoro všetky SUV. Bez neho to bola dole rozbahneným kopcom celkom zábava.
4x4 super, to má Mitsubishi premakané, to auto je normálne predokolka, do 100km/hod. sa dá za dažďa alebo snehu pripájať zadok, teda normálna štvorkolka, môžeš ísť na 4x4 aj 200 km/hod. a v teréne si si mohol pridávať štvorkolku do pozície LOCK, čo je v podstate akože elektronická uzávierka stredového diferenciálu, kde Ti idú nápravy 50:50. takže na vode, snehu a do kopca super a dolu koppcom podľa terénu a pneumatík sranda tak, ako na každom inom aute bez redukcie alebo asistenta zjazdu z kopca.
Peumatiky si už presne nepamätám, ale na ten 2.0 idú nejaké 17 palcové a na Citroen išli tuším 225/45 R 18 - teda dobré pneu s alu diskami cca 1600-2000 EUR. Ale v Mitsubishi som teraz videl origo 16-tky zimné pneu s alu diskami 1000,- EUR.
V teréne celkom v poho, teda podľa toho na aký terén to potrebuješ, má to veľký predný previs (teda nos auta) a svetlá výška je 18 cm, čo ale mne vždy stačilo, jediná nevýhoda, že to nemalo zjazd z kopcov, čo teraz majú už skoro všetky SUV. Bez neho to bola dole rozbahneným kopcom celkom zábava.
4x4 super, to má Mitsubishi premakané, to auto je normálne predokolka, do 100km/hod. sa dá za dažďa alebo snehu pripájať zadok, teda normálna štvorkolka, môžeš ísť na 4x4 aj 200 km/hod. a v teréne si si mohol pridávať štvorkolku do pozície LOCK, čo je v podstate akože elektronická uzávierka stredového diferenciálu, kde Ti idú nápravy 50:50. takže na vode, snehu a do kopca super a dolu koppcom podľa terénu a pneumatík sranda tak, ako na každom inom aute bez redukcie alebo asistenta zjazdu z kopca.
-
- Príspevky: 382
- Dátum registrácie: 28.11.2008 15:34
- Bydlisko: Puchov Zdieľať na Facebook
Ja som mitsubishi mal ako nové,kupované niekedy v septembri 2007 a pred pár mesiacmi som to predal niekam do Levíc,niekomu čo obchoduje s autami,tak možno trafiš aj naň. Čo k tomu povedať,keď to bolo nové,bolo dobre,ale po cca 100tis to zacalo. Mal som najazdené 280tis a napíšem ti čo sa menilo. Motorček stieračov,turbo,začali vrzgať plasty,rádio max na figu,búchala predná náprava čo sa po celú dobu záruky nepodarilo odstrániť,aj po opakovanej geometrii dralo ľavé zadné koleso a nebolo to nikdy nabúrané,motor hlučny a začal horšie cez zimu štartovať ale dobre a rychlo kúril,vysedená sedačka ale mám 120kg-). Olej prestalo žrať po cca 60tis km,spotreba od 7 do 9 litrov. Neviem čo také ešte,keď mi niečo napadne tak buď sem dopíšem,alebo cez ss.
-
- moderátor fóra
- Príspevky: 4686
- Dátum registrácie: 21.05.2012 13:12 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný