Minirypadlo 2-valec, tažky štart
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 30.04.2012 21:15 Zdieľať na Facebook
Minirypadlo 2-valec, tažky štart
Dobry den páni, prosim vas o radu
Pred par dnami som zakupil stavebny stroj Schaeff HR 01.Rok vyroby 1991. Je to minirypadlo s 2 valcovym motorom, vodou chladeny, diesel. Mitsubishi C50L. Videl som zopar nedostatkov a rozhodol som sa ich riesit.
Vymena oleja a olejoveho filtra, novy vzduchovy filter, novy palivovy filter(v spravnom smere) stary bol benzinovy a cely zanesený, spetna klapka pred podavacim palivovym cerpadlom(v spravnom smere), nove palivove hadicky, stare tiekli, nove sk-pasky(dotiahnute bez uniku nafty), nove zhavice aj stare boli v poriadku no dal som mu nove. Uplny repas štartra ( nové puzdra + pastorok)Podavacie cerpadlo podava naftu bez problemov.
Problem spociva v tom ze nechce nastartovat. Baterka je v poriadku, motor toči ale neodpaluje. Neodpaluje myslim tym ze nie je pocut snahu o nastartovani. Vybral som zhavice a boli mokre od nafty. System nie je zavzdusneny, palivovy filter je nový, krasny a číry bez vzduchovej bublinky a vody. Palivo nafta zo Slovnaftu+ pridal som aditivum. Vonkajsia teplota 0 az -3 C. Z výfuku počas štartovania vychadza trochu dymu.
Podari sa mi ho nastartovat ale je to dlhe trapenie s dobijaním baterky. Ak už nastartuje tak potom chyta na šupu a beži krasne už hned po prvých sekundach este ked je motor studeny.
Manual od toho nemam ziaden, volal som do Mitsubishi ohladom manualu no nevedia mi pomoct. Neviem ake su predpisane tlaky na vstreky alebo tlaky vo valcoch aby som to dal skontrolovat.
Mam podozrenie ze vstreky zalievaju (curaju) nespravi z nafty hmlovinu (zapalnu zmes) ale ich zaliatim naftou žhaviče iba schladia. Pocul som ze vyrobca udava ze tieto stroje pri teplote 0C maju mat problem so startovanim, no neviem ci je to pravda. Co si o tom myslite vy?
Vopred dakujem za rady. Marek
Pred par dnami som zakupil stavebny stroj Schaeff HR 01.Rok vyroby 1991. Je to minirypadlo s 2 valcovym motorom, vodou chladeny, diesel. Mitsubishi C50L. Videl som zopar nedostatkov a rozhodol som sa ich riesit.
Vymena oleja a olejoveho filtra, novy vzduchovy filter, novy palivovy filter(v spravnom smere) stary bol benzinovy a cely zanesený, spetna klapka pred podavacim palivovym cerpadlom(v spravnom smere), nove palivove hadicky, stare tiekli, nove sk-pasky(dotiahnute bez uniku nafty), nove zhavice aj stare boli v poriadku no dal som mu nove. Uplny repas štartra ( nové puzdra + pastorok)Podavacie cerpadlo podava naftu bez problemov.
Problem spociva v tom ze nechce nastartovat. Baterka je v poriadku, motor toči ale neodpaluje. Neodpaluje myslim tym ze nie je pocut snahu o nastartovani. Vybral som zhavice a boli mokre od nafty. System nie je zavzdusneny, palivovy filter je nový, krasny a číry bez vzduchovej bublinky a vody. Palivo nafta zo Slovnaftu+ pridal som aditivum. Vonkajsia teplota 0 az -3 C. Z výfuku počas štartovania vychadza trochu dymu.
Podari sa mi ho nastartovat ale je to dlhe trapenie s dobijaním baterky. Ak už nastartuje tak potom chyta na šupu a beži krasne už hned po prvých sekundach este ked je motor studeny.
Manual od toho nemam ziaden, volal som do Mitsubishi ohladom manualu no nevedia mi pomoct. Neviem ake su predpisane tlaky na vstreky alebo tlaky vo valcoch aby som to dal skontrolovat.
Mam podozrenie ze vstreky zalievaju (curaju) nespravi z nafty hmlovinu (zapalnu zmes) ale ich zaliatim naftou žhaviče iba schladia. Pocul som ze vyrobca udava ze tieto stroje pri teplote 0C maju mat problem so startovanim, no neviem ci je to pravda. Co si o tom myslite vy?
Vopred dakujem za rady. Marek
-
- Príspevky: 380
- Dátum registrácie: 03.03.2010 21:55
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 30.04.2012 21:15 Zdieľať na Facebook
Ano kontroloval som to a dokonca ked dam dole vzduchovy filter a priložim ucho k saniu tak pocujem ako tie zhavice mokre od nafty doslovne vyvieraju naftu, jemne bublanie, pukanie a ked zhavenie vypnem tak ticho, na druhykrat este trochu a potom vyvrie nafta a je klud.
Ano a skusal som ich vyberat a napajal som ich priamo na kabel zhavenia a kostru bloku motora - zhavenie funguje.
Ano a skusal som ich vyberat a napajal som ich priamo na kabel zhavenia a kostru bloku motora - zhavenie funguje.
-
- Príspevky: 380
- Dátum registrácie: 03.03.2010 21:55
- Bydlisko: PD Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 30.04.2012 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 30.04.2012 21:15 Zdieľať na Facebook
laco 1871
Mam ho doma tyzden aj s cestou, vymenil som na nom za 7 dni veci co niekto nevimeni na svojej rachotine za cely zivot, olej menia az kym z toho neni vazelina. To aka bola cena ta nemusi zaujimat. Autá neopravujem a preto tu prosim alebo ziadam o NORMALNU este raz NORMALNU radu. Pises to tu dost posmesne. Ano pipiki sme si uz pomerali ty VIES na NEVIEM. Ego mas vymastene. Ak nevies poradit alebo nechces mal si tuto temu obist naokolo. Teba by som chcel stretnut na stavebnom fore.
Mam ho doma tyzden aj s cestou, vymenil som na nom za 7 dni veci co niekto nevimeni na svojej rachotine za cely zivot, olej menia az kym z toho neni vazelina. To aka bola cena ta nemusi zaujimat. Autá neopravujem a preto tu prosim alebo ziadam o NORMALNU este raz NORMALNU radu. Pises to tu dost posmesne. Ano pipiki sme si uz pomerali ty VIES na NEVIEM. Ego mas vymastene. Ak nevies poradit alebo nechces mal si tuto temu obist naokolo. Teba by som chcel stretnut na stavebnom fore.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 423
- Dátum registrácie: 16.07.2006 22:17
- Bydlisko: Trebisov Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1138
- Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1648
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
Re: Minirypadlo 2-valec, tažky štart
Ved si to sam napisal,cakas ze ti ich niekto z fora pride vybrat?Musis mat tlaky-trisky-zhavice.A musi to ist.fcuk11 napísal: Mam podozrenie ze vstreky zalievaju (curaju) nespravi z nafty hmlovinu (zapalnu zmes) ale ich zaliatim naftou žhaviče iba schladia.
-
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: 30.04.2012 21:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1648
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
Tvoje laicke podozrenie je cennejsie ako tych co bez rozmyslania vymienaju suciastky.U tychto strojov musis ist len vylucovacou metodou.Inak sa to neda.
Vstreky vymontuj a daj zmerat kompresne tlaky.Nemam manual ale u dizlov byva max.tlak 25 atmosfer.Mozno novy.Pri 22 este dajme tomu,18 uz je vybehany a studeny ledva startuje.Nech ta to ale nemyli,ak ho budes predohrievat dajme tomu bufikom,bude startovat na supu.Ak neberem do uvahy ze bude zrat olej.
A vstreky musia prasit naftu,nie ju curat.Ak nebudu dobre, potom budes riesit nove a na aky tlak.
Vstreky vymontuj a daj zmerat kompresne tlaky.Nemam manual ale u dizlov byva max.tlak 25 atmosfer.Mozno novy.Pri 22 este dajme tomu,18 uz je vybehany a studeny ledva startuje.Nech ta to ale nemyli,ak ho budes predohrievat dajme tomu bufikom,bude startovat na supu.Ak neberem do uvahy ze bude zrat olej.
A vstreky musia prasit naftu,nie ju curat.Ak nebudu dobre, potom budes riesit nove a na aky tlak.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných