Mercedes w212 350 cdi

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mastik29
Príspevky: 2867
Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mastik29 »

trucker694

To su bezne kilometre… Belgicko, Holandsko, Francuzsko, Spanielsko atd.
Proste niekde ides, potom napriklad po 2 tyzdnoch ides inam, potom zas inam, popritom denne 50-100 km cesta do a z prace a ked sa vratis domov po 6 tyzdnoch, tak na tacho mas aj cez 7000 km viac.
Alebo dlhsie som bol napr. v Rennes, tam cez 2000, cesty do prace pocas 6 tyzdnov cca 2000 km, cesta domov zas cez 2000 km a si zas 6000 km+.
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Ty moj dobrotivy pane... to su mi teda veci, 10-rocne E-cko je vhodne akurat tak do zberu, prinajlepsom jazdit s nim do obchodu a domov. Boh ochranuj ist s tym za hranice, okamzite po prekroceni hranic sa to automaticky rozpadne...
Co su mi toto za nezmysly?! Mastik, to akoze na tvojich cestach po svete vidis auta s cudzimi spzkami a vsetko su to cisto nove auta este v zaruke. To asi aj v manuale od auta stoji, ze po skonceni zaruky vyrobca neodporuca vycestovat za hranice...
Tak ja ti prezradim, ze onoho casu niekedy okolo roku 2009 som s “premiovou” 12-rocnou jazdenkou (ano s Mercedesom) precestoval z SK na sever Skotska kde som s tym behal tri mesiace, odtial juznou Europou do Chorvatska kde som s tym behal dalsi mesiac a odtial domov SK. A si predstav, cuduj sa svete, nerozpadlo sa to, asi som to mal pokazene, lebo keby bolo auto v poriadku, tak sa malo rozsypat hned za hranicami...
Teraz mam zase “premiovku” r.v. 2005 (neviem ci to je premiovka, ale tipujem tak, kedze za nova stalo 142tis eur.) a kazdorocne jazdime s partiou takych istych “premioviek” (ano s 15-rocnymi!!!) tripy po europe, hlavne po Nemecku, kde nikdy nemoze chybat vikend straveny na Nordschleife. Aby si mal aku-taku predstavu ako taky nas trip vyzera: celou cestou vsade kolko sa da, tj na maximum, potom samozrejme vikend na okruhu (neviem ci vies ako sa jazdi na okruhu...) a cesta domov, samozrejme stylom co to da. Okrem toho s touto “premiovkou” jazdim denno denne do prace a vsade kam treba, s rodinou na dovolenky, v lete k moru, v zime na chaty a lyzovacky (ano aj so zadnym nahonom sa to da si predstav...). Rocne s “premiovkou” najazdim nejakych 40tis a cuduj sa svete, ten 15-rocny premiovy “vrak” ma nikdy nikde nenechal, a to tam teda je “hadiciek, kablov, cidiel, elektroniky atd”. Vobec ma ani len nenapadne vymenit to za nove, a nebude to mentalitou ale tym, co mi moje auto ponukne v porovnani s novou kckctinou, ktora mi v NICOM neda to co mam v garazi teraz. A ze to je rok vyroby 2005? Komu sa nepaci, nech neriesi, ja viem na com jazdim a pre mna lepsie neexistuje, ziadne nove pod 150tis eur, a take si dovolit nemozem, az ked to bude mat 10 rokov...
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

Idealne by bolo ak by zadavatel pri polozeni podobnej otazky oboznamil ostatnych aj o svojom statuse a vnimani vydavkov za servisne ukony. Je jasne, ze ak niekto chce kupit 10r premiovku po vlastnictve Felicie alebo Octavie s rotackou pod kapotou, kde najdrahsi servisny vydaj bola vaha vzduchu z druhovyroby za 100€ a pri kazdom brzdeni mu ide urvat ruky volant kvoli krivym nabojom a kotucom, tak potom vacsina uvedenych komentarov ma opodostatnenie. Ale existuju aj ludia, ktori vydaj za vstreky nemaju vacsi ako mesacna vyplata a ze na jazdenom Mercedese daju za vymenu dpf 3500 a nie 1500 ako v pripade Skodovky. Bojim sa vsak, ze vacsina diskutujucich nevie vystupit zo svojich limitov a preniest sa do pozicie inych.
Zadavatel spravi najlepsie ak konkretny kus da kompletne prezriet v servise, kde take auta servisuju, necha si nacenit ukony, ktore ho neminu a sam bude vediet ci je to pre neho prijatelne auto. Inak nema preco 10 rocny Mercedes klaknut na fatalnu poruchu, jedine pri vysokom najazde nieco umrie vplyvom prirodzeneho opotrebenia. Skor z tohto hladiska je lepsia 5 rocna Octavia ako 10 rocny Mercedes.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Xy
Naposledy upravil/-a trucker694 v 27.12.2019 19:18, upravené celkom 1 krát.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

tonoaaa napísal:Bojim sa vsak, ze vacsina diskutujucich nevie vystupit zo svojich limitov a preniest sa do pozicie inych.
Ja sa zasa bojím, že väčšina diskutujúcich už za tie roky pozná zadávateľov podobných tém...
ntg
Príspevky: 129
Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ntg »

oco13 napísal:Mastík to akože fakt myslíš vážne :40bd: :40bd: :40bd:
Na 10 rocnom ojazdenom aute, nik nejazdi daleke streky, zahranicie,
Čítaj a vzdelávaj sa
https://www.dobrodruh.sk/mototuristika/ ... u-amerikou
https://www.youtube.com/watch?v=7zgXlHw ... =emb_title
. presne tak. na dlhe trasy jedine stare auto. samozrejme nie cisty vrak ale kludne 10 r spolahlive. napr. co tie 10-15 r sharany co vozili zeny. kludne milion dva km. nove auto nikdy
tonoaaa
Príspevky: 674
Dátum registrácie: 19.01.2009 19:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tonoaaa »

cicmanec napísal:
tonoaaa napísal:Bojim sa vsak, ze vacsina diskutujucich nevie vystupit zo svojich limitov a preniest sa do pozicie inych.
Ja sa zasa bojím, že väčšina diskutujúcich už za tie roky pozná zadávateľov podobných tém...
Predsa nebudem dopredu odsudzovat alebo sa riadit dohadmi. V temach, kde sa place nad tym, ze standardna oprava realne stoji 1000€ a viac a zadavatel sa s tym nevie vnutorne vysporiadat je ina pesnicka :D.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Tono napíš to radšej tak , že je rozdiel ak oprava stojí majitela 10% alebo 90% jeho mesačného príjmu. Pritom može ísť o tú istú sumu.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

leonNL - najlepsi prispevok aky som za poslednu dobu v obdobnej diskusii cital , lepsie to napisane ani nemohlo byt , ja mam tak isto MB rocnik 2006 naj .350 tis. a nemam problem stym ist hockde v europe
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

LeonNL -David ale Ty mas este vcelku spolahlivy benzin. Ale diezel 350cdi je po 140 000km vacsinou pokladnicka co si stale pyta pekne peniaze na udrzbu. Jednu taku hviezdu 6rocnu mame v rodine stym motorom a v zaruke uz menene xy veci a furt sa nieco drbe a v servise som videl dalsie co sa ich ludia po zaruke radi zbavuju aj za nizsiu vykupnu cenu ,ze s tymto motorom by som urcite nekupoval ked ma niekto predstavu nizkych servisnych nakladov. To uz radsej s 320cdi ta toho vydrzala viac . Ale zase zeby sa s tym nedalo precestovat pol europy je blbost lebo aj keby sa to pokazi tak mercedes servisov je plno a odtahoviek tiez :d :D
lorak777
Príspevky: 1617
Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lorak777 »

osobne mam radsej 320cdi, ale je to logicke, je ovela dlhsie na trhu a povazujem ho za najspolahlivejsi mercedes dizel motor... nepozerat na to, ze rocnik nad 2010, radsej hladaj kus od kusa, aj starsi... potom este k tym najazdom - to nic neznamena, pozrite sa za kolko sa da kupit takyto jazdeny motor na napr. ebay...k airmaticu - nakladnejsi, vydrzi menej a aj tak vzdy beriem mercedes s airmaticom...tieto akoze premiovky,mercedes aj ked pada do nudzaku, svietia niektore oranzove kontrolky, takmer vzdy ma doviezli do ciela a potom isiel servis... podobnu skusenost mam s bmw, menej s audi...
p6077
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 20.01.2015 16:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa p6077 »

Ja mám motor 350 CDI OM642 vo W204, kupoval som auto ako jazdené v roku 2016 pri 130 000km, teraz mám takmer 320 000km, viac menej bez problémov, auto ma nikde nenechalo.
Jediné čo som riešil na motore bola výmena klapiek na saní, oprava v Mercedese je riadne drahá, problém je že sa vybehajú plastové tiahla, oficiálne sa vymeniť nedajú. Dajú sa však kúpiť hliníkové náhrady týchto plastových tiahel, robil som si to celé doma, robota cca na 2 dni, musí ísť dole aj turbo. Celkom častý problém je aj únik oleja z olejového chladiča, nachádza sa medzi hlavami, musí ísť kvôli tomu dole turbo a aj klapky na saní, olej uniká cez dve tesnenia medzi chladičom a blokom, čo som však čítal po fórach tak doporučujú rovno vymeniť celý olejový chladič.
Cez leto mi trhalo autom pri cca 2800 otáčkach, robilo to nepravidelne, niekedy sa to aj 2 týždne neobjavilo, takže celkom dlhé pátranie, nakoniec to robil snímač tlakov na DPF ktorý dával zlé hodnoty.
Ďalej som ešte robil rozvody, nie je to lacná záležitosť, sú reťazové, poznáš to podľa zarachotenie reťaze po štarte že sú na výmenu. Poznám autá ktoré majú 400 000km a reťaz je v poriadku, ja som ju musel riešiť už pri 250 000km.
Pozor si daj aj na prevodovku, či v nej bol menený olej, ja ho mením každých 45000 - 60000km, automat aj pri tých kilometroch bez problémov, radí hladko za studena aj za tepla.
Na motoroch 320 cdi sa riešili celkom často prasknuté dvojplášťové zvody, neviem či toto platí ešte aj pre 350 cdi.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ono je to komplikovane... aj ta hyperspolahliva 320cdi ktora je ukrutne spolahlivejsia nez tato 350cdi... sefinko nasypal do cls320cdi strane prachy, trubo, vstreky, egr, dpf...

a tak som si friško otvoril nejake inzeraty na bazosi :

Rok výroby: 2009
Najazdené : 250 000
Najvydarenejší motor 320cdi, vyhrievané sedadlá, tempomat, vzduchový podvozok, panorama, R20, 4X4, 4 zon klíma, park senzory,7 miestne...
2. majiteľ, kupované na slovensku.Auto vlastníme 6r a za tú dobu bolo preinvestovaných vela peňazí, auto vždy dostalo čo pýtalo. Spomeniem tie nákladnejšie opravy:úplne nové turbo (nie repas), nové trysky 6ks, egr ventil, 4ks vankúše + nový kompresor, nové brzdy, čistené dpf, repasované svetlá svietia jak nové a vela ďalšieho. Letné r20 zimné r18. Pravidelne čistené a leštené atd treba prísť pozrieť. Využívané na dialkové trasy po europe, do mesta využívame iné vozidlá. Predávam za cenu servisu za posledné dva roky.


Predajna cena ? 8.300 eur. Ked tolkoto nasypal do servisu za hentie polozky, tak si daj otazku - tebe sa to nemoze stat ? Nezmrzne usmev na perach ? Sefinkovi povedali cenovku 6.000 eur za turbo na 320cdi, 4.000 eur za DPF. Takze predpokladam ze hentie cisla NEBOLI V AUTORIZOVANOM SERVISE.


No nekup to... pri dialnicnych jazdach taketo sracky, idealnejsi jazdny rezim uz neexistuje. Co by bolo keby to jazdilo 15km jazdy v meste ? Jasne, inzerat moze klamat atd...

Cele je to komplikovane. Pri takomto starsom voziku je naozaj princip "jednoduchsie = lacnejsie = spolahlivejsie". Nestacil by 4valec ? Po dialnici to jazdi 130 v pohode... Alebo fakt benzin, len prepana nie priamovstrekovy 350gdi... to co pise Leon... tri zazracne sportove pismenka ktore su vybudovane ukrutne hutnejsie nez bezne masove modely, ha ?
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Mp3, nehnevaj sa, ale tvoj sefinko musi byt zivy kckct. Bud vas chcel ohurit ze vycaloval 6 litrov za turbo a chcel byt “macher”, co uplne koresponduje s jeho vyberom auta: elegantne sportove kupe s dymovnicou pod kapotou. Cize navonok pozlatko a jazda ala taxik, ze ano? Lebo len naozaj bohaty clovek si moze dovolit zaplatit za nieco, co by stalo max 2 litre, 6 tisic. No tvoj sefinko za vodou rozhodne nie je, to by nesiahol po aute ktore ma nadych sportovosti, akejsi jazdnej dravosti, s rakovinometom pod kapotou... To by bol zobral 55-ku alebo neskorsiu 63-ku. Takze to na vas (teba) zahral ze aha cavo 6tisic za turbo, alebo je naozaj ze oberkckct, pretoze len vypatlana gebula da auto do autorizaku po skonceni zaruky (obzvlast MB, kde normohodina dosahuje 100eur a viac... Nehovoriac o suflikantoch co tam pracuju a dostali sa tam len po znamostiach...). Kedze to musel platit, tak ako tvrdi, asi to nebolo uz v zaruke, ze? A ak to naozaj zobral do autorizaku, a naozaj zaplatil 6 tisic za turbo, tak mu treba! Ale urcite tu 6-ku usetril oproti takej 500-vke na palive, takze zase sme pri tom, ze sa mu to vlastne oplatilo, a ak nie, tak je zasa len kckct, lebo sa mohol krasne vozit v relativne bezporuchovej M113-ke, a on si zvolil cestu dymu :40bd:
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

@avelmak , spíme?!

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 71 neregistrovaných