Mercedes W211 - chyba P2029
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36 Zdieľať na Facebook
Mercedes W211 - chyba P2029
Zdravím!
Dnes diagnostika(Obd2 Elm327) mi vypísala chybu P2029, neviete náhodou čo to je?
Ide o Mercedes w211 E200 kompressor (M271)
Ďakujem!
Dnes diagnostika(Obd2 Elm327) mi vypísala chybu P2029, neviete náhodou čo to je?
Ide o Mercedes w211 E200 kompressor (M271)
Ďakujem!
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
No v motorovej jednotke odkial si myslim, ze to ten elm327 vycital je to pravdepodobne nieco uplne ine ako hovori google. Takze skusim aj ked to je tymto stylom mozno uplne k nicomu.
V motorovej jednotke podla originalnej diagnostiky ma ten chybovy kod 2 moznosti. Tyka sa:
Prisposobenie tvorbi palivovej zmesi 1. obohatenie 2. na ochudobnenie.
Priamy dalsi postup je 1. kontrola konektorovych spojov lamba sond 2. Meranie odporu na kablovom zvazku medzi pinmy ma byt urcity stanoveny rozsah odporu od coho sa vyvija dalsi postup.
1. kontrola hodnot Lambda sondy pred kat 2. skuska odberu prudu ohrievania sondy
Dalej idu hodnoty vlastneho prisposobenia zmesi 1. ci je schvalena 2. volnobeh 3. v rozsahu ciastocneho zatazenia 4. v hornom rozsahu zatazenia /kde to nesedi v ktorej oblasti/
Kontrola sacej casti na tesnost, kontrola vyfukovej casti na tesnost.
Dalej su uz len korekcne programovania a praca okolo adaptacnych hodnot atd. atd. atd.
V motorovej jednotke podla originalnej diagnostiky ma ten chybovy kod 2 moznosti. Tyka sa:
Prisposobenie tvorbi palivovej zmesi 1. obohatenie 2. na ochudobnenie.
Priamy dalsi postup je 1. kontrola konektorovych spojov lamba sond 2. Meranie odporu na kablovom zvazku medzi pinmy ma byt urcity stanoveny rozsah odporu od coho sa vyvija dalsi postup.
1. kontrola hodnot Lambda sondy pred kat 2. skuska odberu prudu ohrievania sondy
Dalej idu hodnoty vlastneho prisposobenia zmesi 1. ci je schvalena 2. volnobeh 3. v rozsahu ciastocneho zatazenia 4. v hornom rozsahu zatazenia /kde to nesedi v ktorej oblasti/
Kontrola sacej casti na tesnost, kontrola vyfukovej casti na tesnost.
Dalej su uz len korekcne programovania a praca okolo adaptacnych hodnot atd. atd. atd.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Urobil si veľmi dobre že si to napísal,pretože to čo vyzerá že vedie k cielu,tam naozaj môže ísť presne ale tak isto ako aj nie.Za každým bodom je rázcestie a otázka - čo teraz ? Až pri samotnej práci sa ukáže či to čo sledujeme je príčina,alebo dôsledok.A v momente je všetko inak.Keby to bola konverzácia medzi dvoma ľudmi z profesie,znela by...odmeraj to a to.Podla výsledku ešte toto a toto atd atd až kým by informácií nebolo toľko,aby percento pravdepodobnosti že sme našli chybu stála za reč.Tu našťastie nejde o život ako u nesprávnej diagnózy u človeka,len to stojí peniaze,pretože sa zle vyhodnotili veci.Treba zobrať na vedomie,že veci okolo emisií sú u motora tie najzložitejšie.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Kyslikovy senzor 2 cize to bude lambda sonda za katalyzatorom ma test vo forme teplota motora nad 80 stupnov celzia, drzat otacky motora na 2 500 ot/min 3 minuty /ohrev katalyzatora/ a nasledne zase na volnobehu musi prist vykmit resp. musi klesat/stupat hodnota mimo hodnoty 400-450mV teda pod alebo nad do 1 minuty. Sonda pred kat pri takisto zahriatom motore na volnobehu 3 minuty musi byt medzi 1 100-1 800mV. To je jedno z merani cez diagnostiku cisto. Ale je tam mnoho suvisiacich testov na komponenty od katalyzatora po zapalovanie, vstrekovanie, vsetko vie ovplyvnit zmes aj casovanie motora. Toto nestaci.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní