Mercedes W211 - chyba P2029

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

NikiF
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36
Zdieľať na Facebook

Mercedes W211 - chyba P2029

Príspevok od používateľa NikiF »

Zdravím!
Dnes diagnostika(Obd2 Elm327) mi vypísala chybu P2029, neviete náhodou čo to je?
Ide o Mercedes w211 E200 kompressor (M271)
Ďakujem!
pidizvi
Príspevky: 3413
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Google vravi chyba na nezavislom kureni
https://www.troublecodes.net/p2codes/p2029/
:4012:
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

No v motorovej jednotke odkial si myslim, ze to ten elm327 vycital je to pravdepodobne nieco uplne ine ako hovori google. Takze skusim aj ked to je tymto stylom mozno uplne k nicomu.

V motorovej jednotke podla originalnej diagnostiky ma ten chybovy kod 2 moznosti. Tyka sa:

Prisposobenie tvorbi palivovej zmesi 1. obohatenie 2. na ochudobnenie.

Priamy dalsi postup je 1. kontrola konektorovych spojov lamba sond 2. Meranie odporu na kablovom zvazku medzi pinmy ma byt urcity stanoveny rozsah odporu od coho sa vyvija dalsi postup.

1. kontrola hodnot Lambda sondy pred kat 2. skuska odberu prudu ohrievania sondy

Dalej idu hodnoty vlastneho prisposobenia zmesi 1. ci je schvalena 2. volnobeh 3. v rozsahu ciastocneho zatazenia 4. v hornom rozsahu zatazenia /kde to nesedi v ktorej oblasti/

Kontrola sacej casti na tesnost, kontrola vyfukovej casti na tesnost.

Dalej su uz len korekcne programovania a praca okolo adaptacnych hodnot atd. atd. atd.
NikiF
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa NikiF »

Ďakujem pekne!!!
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

xentry, dal som ti bod :)

praveže presne taku odpoved očakavaju čitatelia a zadavatelia tem, nemechanici

:300f:

NASMEROVAŤ ku možnému riešeniu problému a samotny zadavateľ temy-majitel vehikla už tuší kde ho tlačí topánka...

Nikto tu neočakáva neurochirurgicky presné diagnostikovanie problému.
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Lenze ja som tymto nikomu nepomohol, kym to vsetko nevidis co nesedi v ktorom bode nemas nic. Od kazdeho bodu kde to sedi alebo nesedi sa odvija dalsi postup a nakoniec to moze skoncit u niecoho ineho ako bolo spomenute.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Urobil si veľmi dobre že si to napísal,pretože to čo vyzerá že vedie k cielu,tam naozaj môže ísť presne ale tak isto ako aj nie.Za každým bodom je rázcestie a otázka - čo teraz ? Až pri samotnej práci sa ukáže či to čo sledujeme je príčina,alebo dôsledok.A v momente je všetko inak.Keby to bola konverzácia medzi dvoma ľudmi z profesie,znela by...odmeraj to a to.Podla výsledku ešte toto a toto atd atd až kým by informácií nebolo toľko,aby percento pravdepodobnosti že sme našli chybu stála za reč.Tu našťastie nejde o život ako u nesprávnej diagnózy u človeka,len to stojí peniaze,pretože sa zle vyhodnotili veci.Treba zobrať na vedomie,že veci okolo emisií sú u motora tie najzložitejšie.
NikiF
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa NikiF »

Ďakujem!

Dneska dostal som také údaje:
-kyslíkový senzor 2 Bank 1 Napätie 0.43 V
-kyslíkový senzor 1 široký dosah Pomer rovnocennosti:14.75
-kyslíkový senzor 1 široký dosah napätí 1.49 V
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Kyslikovy senzor 2 cize to bude lambda sonda za katalyzatorom ma test vo forme teplota motora nad 80 stupnov celzia, drzat otacky motora na 2 500 ot/min 3 minuty /ohrev katalyzatora/ a nasledne zase na volnobehu musi prist vykmit resp. musi klesat/stupat hodnota mimo hodnoty 400-450mV teda pod alebo nad do 1 minuty. Sonda pred kat pri takisto zahriatom motore na volnobehu 3 minuty musi byt medzi 1 100-1 800mV. To je jedno z merani cez diagnostiku cisto. Ale je tam mnoho suvisiacich testov na komponenty od katalyzatora po zapalovanie, vstrekovanie, vsetko vie ovplyvnit zmes aj casovanie motora. Toto nestaci.
NikiF
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa NikiF »

Ďakujem pekne!
Pôjdem mechanikovi, lebo aj spotrebu mám nenormálnu, okolo 25 l podľa pc...
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

tu spotrebu si mohol napisat hned lebo tam kde ta naviedol xentry tam to aj smeruje tou spotrebou si to potvrdil ze chyba bude v lambda sonde- samozrejme najlepsie overit orig. diagnostikou
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Ked ma taku spotrebu, a nerovnomerny chod za tepla, tam nie je čo riešiť,

kupi si obe lambda sondy , na medak to bude sice palka...

vymení a vysmiaty jazdí ďalej....
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Len pre info, tykajuce sa postupov co sa dalej stale rovadzaju ak sa nieco kontroluje.

Obrázok

Obrázok


Lambda sonda bude stat tolko ako na kazde ine auto.
NikiF
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 23.02.2017 22:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa NikiF »

Veľmi pekne ďakujem za info!!!
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

lambda sonda stala kamarata 120 eur ks plus praca ca 40 eur po vymene isla spotreba rapidne dole

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní