Mercedes W210, 220CDI model T, 105kw - automat
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 12.11.2007 19:09 Zdieľať na Facebook
Mercedes W210, 220CDI model T, 105kw - automat
Ahoj chlapi. Mám W210, 220CDI model T, 105kw r.v.2000 m6,a v mojom veku sa mi už nechce radiť. A teraz otázka č.1 je možné vymeniť manuálnu prevodovku za automat do toho auta? Otázka č. 2:Ak áno tak kde, kedy a zakoľko.
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Ser na to a kúp si druhé...
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 12.11.2007 19:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Možnosťou je zaradiť tretí prevodový stupeň a jazdiť len na ňom...(stačí po meste aj na dialnicu, až po roztavenie bloku motora)
lepšie riešenie je presedlať na model W211 (Tmodel tuším od 2003) Lepšie auto po každej stránke - hlavne korózia...
Neviem akú automatickú prevodovku používal rad W210 220CDI model 2000, ale ak už 772.6, tak to bude vcelku sranda vymeniť nakoľko bude potreba komplet meniť kabeláž a riadiacu elektroniku, lebo tieto prevodovky využívajú elektronické riadenie prostredníctvom zbernice, ale čosi sa mi marí, že by tam mohla byť len stará 4-stupňová automatika ..vtedy by stačilo nejakých smiešnych 4 tisíc evri a horko-ťažko by to radilo.
lepšie riešenie je presedlať na model W211 (Tmodel tuším od 2003) Lepšie auto po každej stránke - hlavne korózia...
Neviem akú automatickú prevodovku používal rad W210 220CDI model 2000, ale ak už 772.6, tak to bude vcelku sranda vymeniť nakoľko bude potreba komplet meniť kabeláž a riadiacu elektroniku, lebo tieto prevodovky využívajú elektronické riadenie prostredníctvom zbernice, ale čosi sa mi marí, že by tam mohla byť len stará 4-stupňová automatika ..vtedy by stačilo nejakých smiešnych 4 tisíc evri a horko-ťažko by to radilo.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 12.11.2007 19:09 Zdieľať na Facebook
No predsa len kúpim iné auto. Nečakal som toľko komplikácií okolo toho. Ďakujem že ste ma dali do reality. Mal som v pláne kúpiť S klasse, ale keď som čítal príspevky o podvozku airmatic, tak som myslel že toto je lepšie riešenie, ale asi nieje. No nič, idem hľadať medveďa s automatom. Ešte raz dík.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 12.11.2007 19:09 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Jedinú ozaj múdru vec urobíš,ak nebudeš vôbec nič meniť a budeš si užívať to čo máš.A radenie bez ako ako dar nebies, Dnes prestaneš hýbať rukou,zajtra nohou,(už teraz si pešo neurobil rok ani meter) ,potom prestaneš čítať,potom aj rozmýšlať.a potom už iba drevený spacák. Teš sa že je to ako je,a hádž tam kvalty z radosťou,začínaš robiť sprostosti,a to vcelkom vážne.Len preto že osprostieva celé SVK,nemusíš všetko zkopírovať.Buď rád že môžeš byť čulý,pohodlie a ticho si užiješ miliardy rokov.
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Do S-ka by som asi šiel. A ak nevadí objem motora, tak potom 430 alebo 500 benzín. Tam je dokonca menej možných porúch ako na W210 220 Cdi. Ak teda neuvažujete rovno kúpu W221. Čo sa týka vzduchového podvozku, tak tam by som nevidel problém. Stav sa dá pred kúpu preveriť a existujú aj repasy, aj keď dať bezmála 500 eur za repas pričom nový tlmič BILSTEIN sa dá zohnať za 650 je asi nezmysel.
Posledné modely W220 sa dajú zohnať tuším z konca roku 2005 čiže to sú ešte relatívne poctivé autá a majú aj vylepšený problém s koróziou po facelifte.
Posledné modely W220 sa dajú zohnať tuším z konca roku 2005 čiže to sú ešte relatívne poctivé autá a majú aj vylepšený problém s koróziou po facelifte.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
Prerabky z automatu na manual a opacne je vzdy spojeny s radostou majitela, no v konecnom dosledku zisti, ze to nestalo za to. Musel by si zohnat prevodovku, unasac konvertora, konvertor, olej, inu paku s mechanizmom, riadiacu jednotku, snimace, kablovacku, poloosi, starter, kardan... A ked si to spocitaju, tak zistia, ze je to drahe ale uz niet cesty spat lebo polovica dielov je nakupena. Ale zvacsa chcu ludia prerabat na manual.
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
A ked si kupi S500, tak len potom zisti, kde ma dno jeho ucet. Babru sa vankuse, elektrika, spinacia skrinka atd. Ak predtym niekto nerobil pravidelnu udrzbu s nedal motoru, co mal , tak motory su potom v zlom stave. A tie prerabky na plyn - fuj. Takze radit mu tohto velkoobjemoveho zruta je nemyslim ze dobre. Vela ludi si kupilo a potom nadavaju, ze auto stale nieco pyta
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 12.11.2007 19:09 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
Treba ale zohnať ozaj dobrý kus. Aj na slovensku je ich zopár, ale treba to dobre dať prezrieť. Lebo to S-ko môže byť aj poriadna pohroma. Ja napríklad mám to údajne najhoršie Sko z najhorších (400CDI) a to auto nemá nejaké extra poruchy len silne zanedbaný servis predošlým majiteľom. Ale napríklad tlmič idem meniť prvý zo štyroch a tie tlmiče majú už 10 rokov. A chyba je skôr v tom, že na aute bola vôľa v niektorých ramenách a tlmič získal poriadnu axiálnu vôľu a auto mi na ceste priečne pláva
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných