Mercedes W204 , C350 CGI
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 528
- Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1261
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
basnik tym chcel povedat ze vsetky veci zdrazuju - aj opravy aut, aj podprsenky, aj jablka.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 16.12.2015 20:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7
- Dátum registrácie: 18.08.2015 13:02 Zdieľať na Facebook
osobné skúsenosti :
350CDI : začal z toho tiecť olej pri nájazde 115tis . tesnenie výmenika oleja. bolo to tak že dve kvapky na zemi, neriešil som. po mesiaci už neboli kvapky ale olej začal tiecť po bloku a rovno na výfuk. vyhorieť nechcem tak na zdvihák. motor von lebo sa to neda vymeniť ani zospodu ani zhora. zložilo sa jazdilo sa 2tis km. začalo sa ozývať turbo. prečo asi? chybné tesnenie výmenika robilo slabý tlak pre mazanie turba tak ho začalo pridierať. pri správnom tlaku oleja už turbo začalo isť do p..... Nejdem ti ani písať sumu za toto všetko, otočilo by ťa.
350CGI : prestalo štartovať, chybný vstrekovač, točilo to len na 5valcov. dal sa nový vstrekovač. Pomohlo len na chvilu ale po par mesiacoch citeľne slaby vykon, potom sanie dolu, všade karbon. vyčistenie všetkeho okolo vzduchu. pomohlo zase na chvilu. začalo to dosť hltať olej, predal som to s touto chybou chlapovi čo povedal že sa s tym popasuje .
Takže, mercedes je fajn pokiaľ maš tých 6r/160tis km servis v autorizaku. potom je to rovnaka pračka na peniaze ako štetka v Spišskej
Obe auta som kupil s najazdom okolo 60tis po prvom majiteľovi s orig. km, obe som predal nemali ani 150tis , odvedy už MB netúži mať
350CDI : začal z toho tiecť olej pri nájazde 115tis . tesnenie výmenika oleja. bolo to tak že dve kvapky na zemi, neriešil som. po mesiaci už neboli kvapky ale olej začal tiecť po bloku a rovno na výfuk. vyhorieť nechcem tak na zdvihák. motor von lebo sa to neda vymeniť ani zospodu ani zhora. zložilo sa jazdilo sa 2tis km. začalo sa ozývať turbo. prečo asi? chybné tesnenie výmenika robilo slabý tlak pre mazanie turba tak ho začalo pridierať. pri správnom tlaku oleja už turbo začalo isť do p..... Nejdem ti ani písať sumu za toto všetko, otočilo by ťa.
350CGI : prestalo štartovať, chybný vstrekovač, točilo to len na 5valcov. dal sa nový vstrekovač. Pomohlo len na chvilu ale po par mesiacoch citeľne slaby vykon, potom sanie dolu, všade karbon. vyčistenie všetkeho okolo vzduchu. pomohlo zase na chvilu. začalo to dosť hltať olej, predal som to s touto chybou chlapovi čo povedal že sa s tym popasuje .
Takže, mercedes je fajn pokiaľ maš tých 6r/160tis km servis v autorizaku. potom je to rovnaka pračka na peniaze ako štetka v Spišskej
Obe auta som kupil s najazdom okolo 60tis po prvom majiteľovi s orig. km, obe som predal nemali ani 150tis , odvedy už MB netúži mať
-
- Príspevky: 3424
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nebol v zaruke kvoli veku. Kilometrovo sa zmestil, ale bol moc stary.
Nie, to nie je zlou opravou - ja som pisal tiez ze karbonuju dvojturbove priamovstreky od BMW, to je fyzika. Ked vyrobca neskombinuje priamy vstrek kvoli spotrebe s nepriamym kvoli cisteniu, tak amen tma.
https://www.facebook.com/SS-Auto-Works- ... 415819585/
Chlapcovi s BMW povedali v Bratislave ze 3.000 eur len za cistenie, nejake dalsie grose navyse za opravu co je dogabane na motore.
Nepisal som zo srandy ze veselo do takeho auticka ked s tebou nezamava suma 5000 az 8000 za servis V PRVOM ROKU VLASTNICTVA, LEBO STRASIDELNE VELA TYCHTO AUT SA PREDAVA... VED TO UZ POVODNY GAZDA VIE PRECO.
A novy dufa ze ho to nestretne, ved som to priamo pisal ziadne zakruty, natvrdo.
Nie, to nie je zlou opravou - ja som pisal tiez ze karbonuju dvojturbove priamovstreky od BMW, to je fyzika. Ked vyrobca neskombinuje priamy vstrek kvoli spotrebe s nepriamym kvoli cisteniu, tak amen tma.
https://www.facebook.com/SS-Auto-Works- ... 415819585/
Chlapcovi s BMW povedali v Bratislave ze 3.000 eur len za cistenie, nejake dalsie grose navyse za opravu co je dogabane na motore.
Nepisal som zo srandy ze veselo do takeho auticka ked s tebou nezamava suma 5000 az 8000 za servis V PRVOM ROKU VLASTNICTVA, LEBO STRASIDELNE VELA TYCHTO AUT SA PREDAVA... VED TO UZ POVODNY GAZDA VIE PRECO.
A novy dufa ze ho to nestretne, ved som to priamo pisal ziadne zakruty, natvrdo.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
-
- Príspevky: 3424
- Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12 Zdieľať na Facebook
Sakra.
Casy sa asi fakt menia...
Voľakedy bol Francuz cely pozinkovaný, teraz mi na 10 rocnej 508 na oboch predných blatníkov ukázali hrdzavé bodky, prosto, prehrdzaveli.
Asi to bude blatom, ktoré sa mohlo dostať zvnútra.
Na druhej strane, motoricky, po jazde neskutočne rozbitymi cestami, prakticky lesnými, okolo 200 km celkovo, / z toho po regulernom stavenisku budúcej diaľnice, cca 30-40km, na 1.stupni, výnimočne 2.,v 38 stupňoch, prachu, že som nevidel pred sebou idúce...
Prestálo všetko bez uhony.
Este pred 20 - 30 rokmi by to bolo všetko naopak.
Filter môžem samozrejme meniť, keď sa vrátim domov.
Este šťastie, že som ho menil pred cestou.
Dodatok, čo som si všimol, beha v Srbsku veľa Golfov II.,hlavne za Sarajevom sú prakticky neprehliadnuteľné.
A ešte veľa Mercedesov , starších, v Albánsku, či okolí. Ale už nie úplne staré šunky.
Tieto značky jazdia až neuveriteľne rýchlo po rozbitých cestách.
Všetky ostatné, teda, až na Dacie, ktoré boli vo farbách staviteľa diaľnice, tie ostatné sa všetky plazili..
Casy sa asi fakt menia...
Voľakedy bol Francuz cely pozinkovaný, teraz mi na 10 rocnej 508 na oboch predných blatníkov ukázali hrdzavé bodky, prosto, prehrdzaveli.
Asi to bude blatom, ktoré sa mohlo dostať zvnútra.
Na druhej strane, motoricky, po jazde neskutočne rozbitymi cestami, prakticky lesnými, okolo 200 km celkovo, / z toho po regulernom stavenisku budúcej diaľnice, cca 30-40km, na 1.stupni, výnimočne 2.,v 38 stupňoch, prachu, že som nevidel pred sebou idúce...
Prestálo všetko bez uhony.
Este pred 20 - 30 rokmi by to bolo všetko naopak.
Filter môžem samozrejme meniť, keď sa vrátim domov.
Este šťastie, že som ho menil pred cestou.
Dodatok, čo som si všimol, beha v Srbsku veľa Golfov II.,hlavne za Sarajevom sú prakticky neprehliadnuteľné.
A ešte veľa Mercedesov , starších, v Albánsku, či okolí. Ale už nie úplne staré šunky.
Tieto značky jazdia až neuveriteľne rýchlo po rozbitých cestách.
Všetky ostatné, teda, až na Dacie, ktoré boli vo farbách staviteľa diaľnice, tie ostatné sa všetky plazili..
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 57
- Dátum registrácie: 31.01.2007 06:25 Zdieľať na Facebook
Vlastním W 204 C 300 4matic benzin, M272, 170kw bez turba pred faceliftom. Auto mám 4 roky a poznám to auto od nova. Jediná vec čo sa riešila bolo niečo s čerpadlom vymenené v záruke. Ja som menil akurát brzdové trubky, prehnili. Každý rok servis olej motor, každých 60 000 km prevodovka a diferenciál. Teraz nedávno kladky a remene. Nič strašné, ceny normálne. Výmena zadných svetiel držiaky na žiarovky, cena asi 20 eur kus. Teraz to má cez 200 000 km bez akéhokoľvek problému. Prevodovka na ten motor 7G tronic super, pekný zvuk amg packet. Spotreba mimo 8,5 mesto 12-16 podľa štýlu jazdy. Takže kúpil by som znova ? Samozrejme.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
nie, nekupil, pretoze dnes uz NEPRIAMOVSTREKOVY NETURBENY benzin nekupis (samozrejme novy). Inak medzi nami, NIKDY mi neodhnili brzdove trubky na ziadnom aute, drtiva vacsina mojich vozov mala >300.000km, dvakrat cez pol miliona, a nikdy nemali menej nez 10, zvycajne viac nez 15 rokov.
Je obrovsky rozdiel v zivotnosti priamovstrekovych motorov m276 co sa tu preberali a tvojho. Fyzika nepusti. 30.000km intervaly na olej neodpustaju nikomu.
Je obrovsky rozdiel v zivotnosti priamovstrekovych motorov m276 co sa tu preberali a tvojho. Fyzika nepusti. 30.000km intervaly na olej neodpustaju nikomu.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných