Mercedes W204 , C350 CGI

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

romane46
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 06.10.2013 19:39
Zdieľať na Facebook

Mercedes W204 , C350 CGI

Príspevok od používateľa romane46 »

Zdravim ľudia.
Chcem sa spýtať na konkrétne motor v céčku 350cgi brať nebrať.
Skúsenosti atď.
Mal som 320cdi 165kw vo W203 a neviem si ho vynachváliť ale presedlal by som na novší benzín rok 2011 2013max

Ďakujem za odpoveď.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

priamovstrek, "zopar" vstrekovacov uz menili co je velmi cudne a zaroven strasidelne na benzine, takisto vysokotlakove cerpadlo nevydrzi co sa od znacky, cenovej kategorie a vzhladom na historiu ocakava.

Vysokotlak stal 'len' 3.000 eur ked som k nemu pričuchol posledne asi pred 4 rokmi, čidlá NO2 stoja po 500 eur, na LPG to nevie prerobit nikto aby to dlhodobo vydrzalo pokial sa nemylim. Umieraju senzory mrtvych uhlov, nevhodna montaz (rovnako ako na 2013+ Voyageroch, "naše" stoja 900 eur kus, Mercedesove podstatne lacnejsie okolo 600 eur), semtam sa vyskytuju nadmerne spotreby oleja ktore vedu az k fatalnym chybam a'la zlikvidovane katalyzatory. Vymeny olejov v motore su extremne dolezite pre dlhodoby zivot, kvoli karbonovaniu - nejeden dvojturbovy 3.0i BMW motor uz chlapci čistili, tieto 350tky su vynimocne u nas takze s tym vela skusenosti nebude ale uz sa stalo tiez.

Celkovo je to nadherny motor, krasny navykovy prejav, len treba mat nabite v penazenke. Xentry doplni daleko viac reality ako ja.
Zvolavacie akcie a kulancie nepoznam, ci nebrat prve roky vyroby tiez nie. Rozhodne odporucane - len servis tam nie je v cenovke Fabia 1.2i. Kolegovi na inom Céčku menili zadne LEDkove svetla v ramci zaruky, sumu penazi si uz nepamatam ale zlahka vo mne hrklo.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Všetko x 2. Tieto V motory síce pekne znejú,ale prvý emisný problém a majiteľ môže požiadať o úver.Prísť k autu v čase keď úplne prirodzene končí životnosť celej galérie vecí a v podstate stále čakať ktorý z nich bude žiadať výmenu,potom týždne hromžiť že každá dielňa si práve z tejto opravy chce vyplatiť pobyt na Maledivách.Radosť nad ktorú niet.Práve tieto dni som riešil pána otca tu jedného nášho prispievateľa fóra - oprava banality v cene ktorá dnes už presahuje cenu auta,auto stále nebeží a včera ho brala odťahovka do iného servisu,po spojazdnení príde ku mne na kontrolu čo títo truhlíci vyvádzali.Auto 66kW Hdi a nie drahý véčkový agregát prémiovej značky.Veď už na tom primitívnom Hdi si chce dielňa poplatiť tohtoročné dovolenky a ja som veškeré ilúzie stratil hovorom zo šéfom dielne ktorý začne banálnu opravu najdrahším dielom.Lebo vidí že majiteľ za mak nerozumie o čo kráča.Do roka si stokrát vypočujem ako kde a kto platil za neopravenie úplne že šialené sumy,a to príde už pár dní po kúpe.Kúpiť novší benzín väčšieho kalibru po 2008-9-10 a nemať pri sebe človeka čo skontroluje a potvrdí 100% stav aspoň emisného systému je odvaha ktorá sa ťažko chápe.Je to jedna z mála vecí skontrolovateľná rýchlo a ktorá dáva obrovskú šancu vyhnúť sa všetkým tým špekulatívnym predajom keď už majiteľ vie že sa blíži deň otvárania peňaženiek a nový gazda vie prd.Ale pália ho peniaze a už sa vidí v novom aute.Ešte nepríde domov malý techničák a začne kolotoč radostí.Dosť ťažko sa to chápe.Aj tieto autá sú určené ľudom,ale nie ľudom ktorý sa na čojaviemčo hrajú,ale pre ľudí kde náklady spojené s takým autom sa berú ako samozrejmosť a nerobia problémy a nehľadajú spásu v dielňach z vyradeného vagonu kde sa budú handrkovať ako opravu nejako ojekabátiť systémom "len".Nárek majiteľa prémiovky v dielni je ozaj smiešny,škoda že ho susedia nevidia.
Reči o brutálnej spokojnosti treba brať tiež z veľkou rezervou, gazda dobre vie že ak prizná svoje peripetie,jednak nikdy nepredá,jednak bude za vola do čoho sa nahrnul a tak sa klame len tak sa práši.Pýtajte sa po dielňach kde sa čo pohybuje pri ktorom aute potom kupujte
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Kto chce kam, pomôžme mu tam - prečo by sme mali lutovať niekoho kto si z megalomanstva postaví dom s 1200m2 obytnej plochy pre 2 ludí, alebo kúpi drahé problémové auto, alebo nájde pipinu ktorá mu vybieli účet?????
Prečo??? Dajte mi jeden dôvod. Asi tie peniaze velmi lahko prišli keď takto lahko odchádzajú.
Že je problém s HDI ??? predním robili frantíci aj bez turba a emisných cctín. Ešte stále sa pekná 405ka kúpiť dá.
Lutovať ludí pre ich vlastnú hlúposť?? sorry, ale to azda nie.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

teraz moju osobnu skusenost - na 2014 Voyageri (uplne obycajny hlupy 2.8crd, jednoduchy primitivny motor) nam odisiel vstrekovac. Uz som sa tuto s Mr.Hlavatym dohadoval na nejakej servisnej akcii na inom aute reku ved mam toto 2014 čudo ako moderny spolahlivy voz s ktorym snad nebudu problemy... jasne ze "nebudu" !!

Odsral sa vstrek, Bosch 044511641 to cislo si budem pamatat dlho predlho, nebolo toho anďela ktory by mi to vyriesil. MESIAC v dielni u spolupachatela ktoreho poznam >10 rokov lebo doma pred barakom to nespravim, najprv cakam tyzden a pol lebo takyto vstrek nikto nema (co myslis, kolko dodavatelov bude mat diely na 350GDI ?), potom nedosla spravna suciastka - ako doriti nepride pasujuci vstrekovac ked mam jeho konkretne cislo, ked ho mam na ponku v ruke ?!

Takze po neschopnosti vyriesit veci hajde do Bosch autorizovaneho šopu co mi odporucil slovensky Bosch. Dva tyzdne auto stalo lebo chlapci nemali volno na robotu !! 500 eur aj drobne za kompletku, MEGALACNY vstrekovac 290 eur original Bosch, novy "original" v Chrysleri stoji cez 900 eur a hlavne ho tiez nemaju, plus robotu plus sprostosti. Celkovo skoro DVA MESIACE auto nechodilo, to bolo z mojej neochoty zaplatit ~1.400 eur v Chrysleri - ano, "usetril" som, ale len preto lebo iny 17 rocny voz ma zachranil.

V konecnom vysledku ide o to, ze na tom vstrekovaci prerazilo izolaciu a isiel do skratu. Mozem to sopliť doma (a aj budem robit pokusy na tom vstreku), ale pojdem na takom aute s deckami k moru a vyserem sa volakde na dialnici s odtahom za 3000 eur ???

Neplacem, len hovorim ze sa otvorila penazenka, vysypali sa groše tak ako bolo treba : ziadny repas, ziadne pokutne riesenia, chcem to mat v poriadku. Uplne novy diel. Do Boschu som to nakoniec dal proste preto nech mam uplne vsetko od zaciatku po koniec od jednej firmy, jedneho subjektu, aby sa nikto na nikoho nemohol vyhovarat, aby bola zaruka, aby... aby niekto nepovedal ze nebol vymeneny šrób co drzi vstrek v hlave, ze nebol dotiahnuty spravnym momentom, ze nebol vymeneny palivovy filter (reku 40km dozadu mam uplne novy olej a palivovy filter, ze nie musim u nich vymenit palivak znovu inak nedaju zaruku na vstrek, chlapci vyborne to mate vymyslene). ZE neboli nakodovane korekcne kody diagnostikou (ozaj, tri ostatne 134.000km vstreky co prezili maju korekcne kody uplne rovnake ako uplne novy novy vstrek, takze to ma samozrejme strasidelne potesilo), ze ze ze...

Atd, atd, cize proste musis byt pripraveny ze na ~10 rocne auto MEGAZLOZITEJ konstrukcie bude treba HODNE nabitu penazenku - preto som pisal ze "čidlá NO2 stoja po 500 eur" lebo tam nie je jedno jedine. Vyhrievane lambdy, neviem ci ich nahodou neni osem (niecoho v tom motore bolo prekvapivo strasidelne vela, kvoli emisiam samozrejme), tiez nie su zadarmo a je k nim bohovsky pristup.

Ja som nas voz poňal tak, ze mohol som si kupit taky isty novy so zarukou uz od 47.900 eur, ja ho mam 6rocny za desinu lebo mne nove auto netreba s mojim najazdom. Ked sa nieco vysere, tak proste otvorime penazenku a hajde opravovat : NIE LEPIT NIECO NEJAKO DOHROMADY. Drahe opravy sa mi vyhybaju cely zivot, mam 45 rokov, v zivote som nove auto nemal ani s tymto najazdom mat nebudem, ale som pripraveny vytiahnut groše ked bude treba. Napriklad je zname ze prevodovky na tychto masinach su citlive na gazdov, cojaviem ako s tym ten debil predomnou zaobchadzal... to je 3000 za opravu ked na to pride. Nie za novu prevodovku, len za posratu opravu. Keby nahodou, ani ma nemykne. Ani so mnou nehne. Ani jednu noc nepreplacem do vankúša. Nech sa paci, tu su dukáty, opravujte.

A rovnako sa automat moze pokazit aj na 350G.

To musi byt aj tvoja situacia. Ziadne preslzené noci, ziadne mokré vankúše. Nie kupit 9 rocny Mercedesík za posledne uspory a nemat pripravenych PAR TISIC na servis v prvom alebo druhom mesiaci. Vela tychto aut sa bude predavat preto, lebo povodny majitel uz nema nervy financovat to. Je to vynimocna technika navyse z pociatkov kedy sa zacala montovat, mozno to bude mat nejake drobne detske chybicky. Nie je to hlupe 180cgi ktore sa valaju na kazdom kroku. Staci ze tomu niekto poriadne pribijal pred tebou a ked ta stretne oprava motora, to uz sa mozeme bavit prakticky o 5miestnej sume. Za tisicku ten motor nikto neopravi. Ani za dve.

Ja by som teda povedal, ze ak si pripraveny nasypat 5000 az 8000 za PRVY ROK vlatnictva do servisu, tak kludne do toho chod. Nemusi sa stat nic samozrejme, ale moze. Ak si z tohoto cisla nezostal ani trosku smutny, hajde do toho.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Uplná väčšina ľudí idú do kúpy akoby skákali do bazéna.Po odraze niet cesty späť a teda žiadalo by sa pred odrazom veci trocha premyslieť.A domyslieť.A urobiť aspoń urobiteľné,nekupovať bez pomoci
p6077
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 20.01.2015 16:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa p6077 »

Tak a teraz si dáme trocha reálne ceny dielov, faceliftová W204 si myslím že už bude M278 motor, vysokotlaké čerpadlo stojí originál 601€ aj pár centov, vstrekovač v Mercedese 493€, od Boschu sa dá kúpiť za 110€, NOX senzor 530€ (originál), snímač teploty výfukových plynov 95€ (originál), lambda sonda je za 173€ origo, Bosch 36€, malo by ich tam byť 6 kusov.
Na zadných svetlách je na W204 ledková akurát tak smerovka, celé svetlo stojí 255€, časť ktorá zvykla odísť na W204 kde sú uchytené žiarovky stojí 17€ v Mercedese.

Ak chceš reálne skúsenosti tak si nájde Auto Doli z Tišnova a napíš im, sú aj na facebooku, určite ti poradia :)
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

M278 to rozhodne nebude.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

nepredstieram ze som odbornik na Mercedesy kedze nie som ani z vedlajsieho vesmiru, ale capnut M278 co vyzeraju byt iba osemvalce s dvomi turbami a objemom 4663 cm3 v diskusii o "C 350"...

Nezostalo podozrive ticho zo strany autora temy ? Mozno sa este ozve.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
p6077
Príspevky: 30
Dátum registrácie: 20.01.2015 16:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa p6077 »

Sorry, preklep, mal to byť M276...
Moonshine
Príspevky: 528
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Moonshine »

Bože, jak já som rád za tie sprosté japonské motory v evolúcií od 80' rokov.

Sorry úplne mimo témy, ale keď vidím tie pálky. So starou zarábame 2300e netto a máme malinké 1.2 autíčko a neviem si predstaviť, že do neho dám na šupu liter.
Teraz ma zabolelo za náplne a kontrolu bŕzd, sviečky 500e. Ale po 3 rokoch ničoho, len oleja na dvore. Tak hádam, že ďalšie 3 bude len olej.
Šialené

Zlaté časy mojej hondy B20B 430 000 menené len sviečky a štelovanie ventilov. Raz za 100 remeň. Aj keď jedla 10 litrov 95ky, nech. Mohla si to spolahlivosťou dovoliť.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

tie casy su uz nadobro prec. Ziadne hypermoderne auticko - priamovstrekovy benzin, dvojturbove diesliky s dpf, chladenymi vyhrievanymi egr... nebudu mat servisne naklady ako mala Skoda 1000MB.

Nebudu.

Uz nikdy.

Cele. Aj benzin kedysi stal 6 korun za liter, to mame prosim 0.19 eura.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Moonshine napísal: Teraz ma zabolelo za náplne a kontrolu bŕzd, sviečky 500e. Aj keď jedla 10 litrov 95ky, nech.
To ti verim, ze zabolelo, za to co si popisal, je na tvoje auto, by som to nazval ze ta osklbali. Ja som nedavno absolvoval to iste, na M156-kovom motore. Vsetko to, co si vymenoval, som menil aj ja, len s tym rozdielom, ze ja mam dvojnasobne mnozstvo vsetkeho toho co ty, takze tvojich 500eur sa mi zda strasne vela. Menil som: motorovy olej 9litrov plus Metabond, prevodovy olej s preplachom prevodovky, olej v diferenciali, sviecky 8 kusov, vzduchovy filter 2 kusy. Cize vsetko dvakrat oproti tebe, ty 500, ja “zavratnych” 600. Asi si platil vela za tu “kontrolu brzd” :40bd: To sa akoze plati za to ze ti baterkou zasvietil na kotuce a oblozenie? Ci v com spocival ukon kontroly brzd, ze si to zaratali do tych 500eur? :d :D
A ta spotreba nie je nejak moc? Nepoznam tvoju hondu, ale ak mne zozerie osemvalec s 514 konmi 15 litrov na sto 100-oktanu, okrem tvojich servisnych nakladov sa mi zdaju aj vydavky na tvoju spotrebu prehnane…
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
Moonshine
Príspevky: 528
Dátum registrácie: 12.06.2018 15:59
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Moonshine »

Asi som to zle napísal, ale to bol servis na tú jedna-dvojku :d :D :d :D
leonNL
Príspevky: 1263
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

No este lepsie :d :D Tak ale ak to bol servis v autorizaku, tej cene sa vobec nedivim…
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných