Mercedes W140 - tlmiče, pružiny
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Tam co su zadne napr. s koncovym cislom 21 04 patria aj kodu 482 s vacsou tuhostou, ty ten kod vo vybave nemas ale zaroven ten je vysoke bodove oznacenie, ktore nema kod vo vybave ale zohrava dost velku ulohu ci ten alebo ten a toto mi tam nie je jasne ci ho pocitat alebo nie. Ak je vybava special protection kod 19Q tak tam to je uz vazna kalkulacia presne na zataz na napravu po urcitych kilach ale to budu pancierovky lebo tam je aj hydraulika tlmice predok zadok. Nejde len o vysku a vyzor ale aby boli aj presne zachovane jazdne vlastnosti, stabilita atd.
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
xentry - toto mi poslal kamos z mercedes fora: "tak sem si udělal čas a prošel jsem ty př. péra, podle BM 140.051 a dle výbavy mi vyšlo 53 bodů t.j. př.péra č. A1403212404 k tomu gumové podložky dle barevného značení na péru : modrá A1403210884 nebo červená : A1403210884 pro normální odpružení, hard odpružení má kód 482 a to ty nemáš, zadní tlumiče mají č. A1403200331 a zad. péra A1403241704 a podle barvy na péru - gum. podložky : modrá - A1403250384, červená - A1403250484, kód 480 - nivoregelung nemáš a AMG podvozek taky ne. ;)"
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
podla tych cisel kodov dielov objednas pruziny napr druhovyroba.dnes uz vsetci maju porovnanie kodov dielov kazdy eshop.nic to neni len s tymi cislami porovnavat vyrobcu ktoreho chces.podla cisel originalu toho cecha co ti pisal.
inac tie zasterky by u mna leteli prec ja to nemozem na aute ziadnom ani len vidiet.ani na skodovke 120L.
mam doma tiez par auticok,ziadne nove auta len jazdenky a mam tiez taky oldtimer no z roku 1992 ale je to ford mam ho uz jajaj roky rokuce este ani originalita neexistovala ani eura sme nemali a chovam si to dodnes je to zadnokola tiez a budem to auto mat kym budem zit.no a este je doma e36 rok 1996 320i coupe bez skrabancu na laku a stav ako 2 rocne pri 245000km.nema ani jeden odrety plast na podlahe.no ale ten ford uz ma 29 rokov a robil som si na tom uz 2x renovaciu karoserie naposledy pri 700 000km {uz dnes treti motor a 4 bude oturbeny} v roku 2016 no poslednu.uz nikdy nezakoroduje ani srob a uziva sa aj v zime hoci je kasa.ak musi ide aj do kase.ma povodny lak no len 60 percent dielov koli nehodam na parkovisku ked donho burali 3x nasi slovaci.jednen ostal poctivo pri nehode.1 som chytil na uteku a posledneho hladam dodnes.a zaplati za to.uz mam spz z kamery tej striebornej fabie kombi.
nechapem toho chlapa naco usiel ved pzp to v pohode zaplati ten zahnuty blatnik.stacilo vystupit a priznat sa.len by som mu trosku nalozil slovne a padla.odrel auto a sedel so zenou a detami v aute pozerali co spravili 5 min a sli prec.ved to vsetko vidiet na kamere z parkoviska!!!! nic len starosti mi spravil.urcite ho zena nahovorila podme prec.dnes su kamery tam kde to clovek ani necaka!!!aj v kazdom mojom aute predna zadna bezia nonstop ak je auto mimo dvora.kamera zaznamena pohyb a uder a videozanam sa neprepise ostava na karte.staci si kupit truecam.
diely a info na fordy mam tiez od ciech od manika na fordy ktory ich robi fordy od roku 1995.mne to dava gratis koli veku toho auta lebo je rad ze som asi jediny kto ma 29 rocne auto v kondicii a stave ako 5 rocne.a otocil som s nim raz skusobnu jazdu po oprave motora cz - taliansko a spat.a videl ako jazdim ze tam nemoze nic chybit.ani jedno tesnenie nesmie povolit.
preto pouzi diely co mas od mercedesu a podla toho kup pruziny.toto som riesil tiez ze dam do kufra 50kg a kolesa su ako Acko.ked som dal nove vsetko drzi hore.ak das nove tlmice a pruziny to auto okamzite zacne jazdit aj 200km/h na dialnici po zakrutach od ZV po NR stabilne.co zakruta to ides a este tomu stupis plny plyn.
robim to u kazdeho svojho auta uz roky ktore ma uz okolo 200000km ze tlmice originaly,pruziny davam od lesjofors a ulozenia pruzin napr od skf.dorazy prachovky je to fuk.no a stabilizatorove veci tiez original.a dalsich 2000000km netreba nic riesit.
a aj ten 29 rocny -pre vacsinu ludi crep ford-mi zajazdi cez noc v nemecku casovku.dostava to aj drahe pneumatiky a original brzdy.davam mu extrem ako novemu autu.doprajem mu otacky a v noci dialnicami stale plny plyn.jazdim s tym no jazdil som pred covidom na dovolenky taliansko alebo francuzko.
jazda v lete v taliansku od bologne do pescara na juh cez tyzden v noci presne pre mna len domaci jazdci a ja na oldtimer.cely predok auta od piesku aj filter vzduchovy.tak to ma byt jeden slovak tam jazdi alebo jazdil tiez na chevrolet camaro ciernom.pod 180km/h nesiel ani v tuneli.nieze by som mu fandil ale vedel co soferuje.vedel to auto riadit.a takych je malo
inac tie zasterky by u mna leteli prec ja to nemozem na aute ziadnom ani len vidiet.ani na skodovke 120L.
mam doma tiez par auticok,ziadne nove auta len jazdenky a mam tiez taky oldtimer no z roku 1992 ale je to ford mam ho uz jajaj roky rokuce este ani originalita neexistovala ani eura sme nemali a chovam si to dodnes je to zadnokola tiez a budem to auto mat kym budem zit.no a este je doma e36 rok 1996 320i coupe bez skrabancu na laku a stav ako 2 rocne pri 245000km.nema ani jeden odrety plast na podlahe.no ale ten ford uz ma 29 rokov a robil som si na tom uz 2x renovaciu karoserie naposledy pri 700 000km {uz dnes treti motor a 4 bude oturbeny} v roku 2016 no poslednu.uz nikdy nezakoroduje ani srob a uziva sa aj v zime hoci je kasa.ak musi ide aj do kase.ma povodny lak no len 60 percent dielov koli nehodam na parkovisku ked donho burali 3x nasi slovaci.jednen ostal poctivo pri nehode.1 som chytil na uteku a posledneho hladam dodnes.a zaplati za to.uz mam spz z kamery tej striebornej fabie kombi.
nechapem toho chlapa naco usiel ved pzp to v pohode zaplati ten zahnuty blatnik.stacilo vystupit a priznat sa.len by som mu trosku nalozil slovne a padla.odrel auto a sedel so zenou a detami v aute pozerali co spravili 5 min a sli prec.ved to vsetko vidiet na kamere z parkoviska!!!! nic len starosti mi spravil.urcite ho zena nahovorila podme prec.dnes su kamery tam kde to clovek ani necaka!!!aj v kazdom mojom aute predna zadna bezia nonstop ak je auto mimo dvora.kamera zaznamena pohyb a uder a videozanam sa neprepise ostava na karte.staci si kupit truecam.
diely a info na fordy mam tiez od ciech od manika na fordy ktory ich robi fordy od roku 1995.mne to dava gratis koli veku toho auta lebo je rad ze som asi jediny kto ma 29 rocne auto v kondicii a stave ako 5 rocne.a otocil som s nim raz skusobnu jazdu po oprave motora cz - taliansko a spat.a videl ako jazdim ze tam nemoze nic chybit.ani jedno tesnenie nesmie povolit.
preto pouzi diely co mas od mercedesu a podla toho kup pruziny.toto som riesil tiez ze dam do kufra 50kg a kolesa su ako Acko.ked som dal nove vsetko drzi hore.ak das nove tlmice a pruziny to auto okamzite zacne jazdit aj 200km/h na dialnici po zakrutach od ZV po NR stabilne.co zakruta to ides a este tomu stupis plny plyn.
robim to u kazdeho svojho auta uz roky ktore ma uz okolo 200000km ze tlmice originaly,pruziny davam od lesjofors a ulozenia pruzin napr od skf.dorazy prachovky je to fuk.no a stabilizatorove veci tiez original.a dalsich 2000000km netreba nic riesit.
a aj ten 29 rocny -pre vacsinu ludi crep ford-mi zajazdi cez noc v nemecku casovku.dostava to aj drahe pneumatiky a original brzdy.davam mu extrem ako novemu autu.doprajem mu otacky a v noci dialnicami stale plny plyn.jazdim s tym no jazdil som pred covidom na dovolenky taliansko alebo francuzko.
jazda v lete v taliansku od bologne do pescara na juh cez tyzden v noci presne pre mna len domaci jazdci a ja na oldtimer.cely predok auta od piesku aj filter vzduchovy.tak to ma byt jeden slovak tam jazdi alebo jazdil tiez na chevrolet camaro ciernom.pod 180km/h nesiel ani v tuneli.nieze by som mu fandil ale vedel co soferuje.vedel to auto riadit.a takych je malo
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
Konečne prišli diely a konecne som sa dostal aj na rad u mechanika. Ale jako vcera - dostat to auto na vozik. Uff.
[img]https://i.postimg.cc/yDrFkDJH/20210421-135157.jpg[/img]
Je to proste dlhé. A ťažké. A pekné
[img]https://i.postimg.cc/yDrFkDJH/20210421-135157.jpg[/img]
Je to proste dlhé. A ťažké. A pekné
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 17840
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
Je pekný, ale mne by sa tento páčil o trochu viac
[img]https://i.pinimg.com/564x/6f/6a/c7/6f6a ... 9a6159.jpg[/img]
[img]https://i.pinimg.com/564x/6f/6a/c7/6f6a ... 9a6159.jpg[/img]
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
tak myslím že to stojí dobre. [img]https://i.postimg.cc/rKGtmyJD/20210512-155442.jpg[/img]
Ten zadok je podstatne vyššie ako bol pred výmenou tlmičov + pružín. Takže myslím že fajn. Nové tlmiče, pružiny, horné-spodné ramená, nejaké čapy, brzdové hadice + brzdová kvapalina. Teraz ma čaká geometria a potom celolak a s tým spojené prípadné nedostatky.
Každopádne by som poprosil o radu. Jedno zadné okno - to dvojité, je asi vyfučané, či ako to nazvať. Proste nedá sa "umyť" pravdepodobne je niekde v okne netesnosť a je špinavé medzi sklami. Takže sú na ňom škvrny a je to vidno. Zohnať použité je nemožné, lebo je to LANG verzia. Nové - cenu som nezisťoval, ale pojdem sa spýtať do mercedesu.
Ale je tu jeden nápad - myslíte že by bolo možné okno vybrať, rozrezať ho cez tesnenie, vyčistiť a nanovo zalepiť s PU lepidlom na okná? Kamoš sa zaoberá výmenou autoskiel a pokiaľ je toto moje sklo zlepené dokopy - tak by sa malo dať rozpoliť a znova zalepiť. Čo vy na to? Alebo máte nejaký iný nápad?
Ten zadok je podstatne vyššie ako bol pred výmenou tlmičov + pružín. Takže myslím že fajn. Nové tlmiče, pružiny, horné-spodné ramená, nejaké čapy, brzdové hadice + brzdová kvapalina. Teraz ma čaká geometria a potom celolak a s tým spojené prípadné nedostatky.
Každopádne by som poprosil o radu. Jedno zadné okno - to dvojité, je asi vyfučané, či ako to nazvať. Proste nedá sa "umyť" pravdepodobne je niekde v okne netesnosť a je špinavé medzi sklami. Takže sú na ňom škvrny a je to vidno. Zohnať použité je nemožné, lebo je to LANG verzia. Nové - cenu som nezisťoval, ale pojdem sa spýtať do mercedesu.
Ale je tu jeden nápad - myslíte že by bolo možné okno vybrať, rozrezať ho cez tesnenie, vyčistiť a nanovo zalepiť s PU lepidlom na okná? Kamoš sa zaoberá výmenou autoskiel a pokiaľ je toto moje sklo zlepené dokopy - tak by sa malo dať rozpoliť a znova zalepiť. Čo vy na to? Alebo máte nejaký iný nápad?
1)Mercedes w140 500SEL
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
2)GOLF 4, 1.9PD
3)Range rover L322
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
To bude ak je lepene dokopy zlepene nejakym svinskym materialom a myslim, ze to bude trapenie to rozdelit. Druha vec je, ze naspat zlepenie musi byt velmi presne na presnu hrubku a bez odchylky aby to nikde nedrhlo vo voditkach, motorceky na okna su v mb silne tie to pretlacia, obycajny slaby mechanizmus okna pokrivia a znicia ale ak ma vratenie okna pri odpore napr. tak aby to nestrajkovalo.
-
- Príspevky: 910
- Dátum registrácie: 03.04.2010 19:04 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1958
- Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných