Mercedes W124 200D klepe motor keď sa zohreje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 23.03.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
Mercedes W124 200D klepe motor keď sa zohreje
Dobrý deň, mám W 124, a takýto problém, pri zohriatom motore je počut výrazné klepanie, Tlak oleja padne zhruba na 1,5 - 2 pri vyradení na neutrál. Mám podozrenie na čerpadlo. móže to byť ono? Napinák retaze je vporiadku a nedávno boli menené hydraulické zdvihatka.
Nestretol sa niekto s podobným problémom ?
Vopred vďaka za rady, postrehy.
Nestretol sa niekto s podobným problémom ?
Vopred vďaka za rady, postrehy.
-
- Príspevky: 761
- Dátum registrácie: 07.07.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
2 500 000km...
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- maskot fóra
- Príspevky: 3536
- Dátum registrácie: 29.05.2009 18:50
- Bydlisko: plechovy hotel Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 597
- Dátum registrácie: 17.01.2006 16:00
- Bydlisko: SR (E&W) Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Niet zmienky o km,a to u 124 môžu byť zaujímavé čísla.Kedže ten motor je stavaný na minimum milion km,je tlak oleja pri volnobehu absolutne v poriadku a ani klasnutie na 0,5 nie je alarmujúci.Podmienka je aby po ťuknutí do plynu išiel okamžite hore.Klepanie na šálkach kluky je natolko charakteristické že to človek poznajúci tieto motory musí okamžite identifikovať.Ale tento motor má svoj charakteristický klepotavý kovový zvuk,tak dúfam že majitel nie je majitelom druhý deň a ten charakteristický zvuk má osvojený.O čerpadle by som trochu pochyboval,ak už,dal by som von trysky a pozrel ich rozprašovanie a tlak.Ak sú zaštaté v nízkych otáčkach môže to byť príčinou detonačného spalovania.Špičky do vstrekov sú viac než zadarmo,tak by som z ich výmenou neváhal nech sú či nie príčinou tvrdého chodu.
-
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: 23.03.2008 18:24 Zdieľať na Facebook
na tachu je 360.000km, auto mám 8 rokov pričom som nabehal an ňom 100.000km. pri pridaní plynu vyletí tlak na 3ku. no pri zohriatom motore to na neutrály veľmi klepe. hydroštely som menil sám, a zuby nepreskočili. Auto doteraz tak neklepalo malo svoj zvuk, ale po ubehnutí niekolko tisic km s novou hydraulikou je ten zvuk strašne prenikavý. Trisky boli premerané, a tlaky majú dobré. Pri naštarovanom motore, a uvolneni privodu paliva do trisky, (povolenie tej matky) posledná triska nestriekala tak ako ostatné.
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 21.11.2009 14:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 27640
- Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04 Zdieľať na Facebook
_
Skús lepšie čítať...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
My sa môžeme baviť iba v hypotetickej rovine a na základe presnosti popisu.Kluku odpísať je takmer umenie,čosi tých motorov som riešil,navyše klepot na šálkach nastupuje axceleráciou do otáčok,to ide lahučko zistiť.
Vstreky vedia urobiť sťaby kovový zvuk,vaku zistiť je tiež lahučké nakolko je v spojitosti frekvencia - otáčky.To treba počuť.Hydroštely samé o sebe by nemali byť v podozrení.Ale zase,nikto z nás pri výmene nebol,ale treba veriť že sa všetko urobilo správne a nič neušlo pozornosti.
Vstreky vedia urobiť sťaby kovový zvuk,vaku zistiť je tiež lahučké nakolko je v spojitosti frekvencia - otáčky.To treba počuť.Hydroštely samé o sebe by nemali byť v podozrení.Ale zase,nikto z nás pri výmene nebol,ale treba veriť že sa všetko urobilo správne a nič neušlo pozornosti.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných