810 399
inzerátov
Pridať inzerát

Mercedes w203 320CDI 7G (165kw)

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Mercedes-Benz fórum
Odpovedať Nová téma
Autor Správa
Ivan825
Nová tvár - Trabanto (1)
Založený: 30 september 2010
Príspevky: 34
Nabehané: 3 hod 41 min
Predmet: Mercedes w203 320CDI 7G (165kw) PríspevokZaslal: 12.03.2019 12:34   
Zdravim,

dlhodobo sa mi paci dizajn w203 a kedze planujem kupu auta, otvoril som v hlave aj tuto moznost.

Konkretne ma zaujima motorizacia 320CDI v spojeni so 7 stupnovou automatickou prevodovkou.

Vela som cital o dynamike motoru, dobrom chode automatu, vybornych jazdnych vlastnostiach.

Co ale spolahlivost? Vedel by mi niekto so skusenostami napisat viac k tejto teme? Idealne aj s predstavou o servisnej narocnosti - moznosti repasu vstrekovacov ci automatu a ich cena. Pripadne dalsie mozne naftove slabiny?

Ako je na tom auto s antikoroznou ochranou? Viem, ze pred FL to bola katastrofa. Co modelovy rocnik 2005?

Dakujem Vam vopred!
Citovať
Martinkx125
Nová tvár - Trabanto (8)
Založený: 08 september 2009
Príspevky: 175
Nabehané: 13 dní 19 hod 21 min
PríspevokZaslal: 12.03.2019 15:19   
Hrdzavie to tiež. Možno menej ako predfacelift, ale nie je to vyriešené. Ja osobne by som radšej už w204 (závisí od rozpočtu), ale keď ťa oslovuje w203, nemá zmysel núkať w204. Sám rozmýšľam, že by som vyskúšal w204 s touto motorizáciou, ale manuál. Je ich veľmi málo, no nájdu sa. Nemám osobnú skúsenosť s týmito modelmi, ale čo som si naštudoval, tak ani w203 ani w204 nemajú nejaké fatálne problémy. Motorizácia 320cdi je asi jedna z najlepších možností.
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (90)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1807
Nabehané: 9 dní 18 hod 7 min
PríspevokZaslal: 12.03.2019 20:38   
kolko si ich mal ked vies ze hrdzaveju tiez ? ja mam w203 cdi200 r.2006 a korozia co sa tyka plechov zatial ziadna vyfuk povodny bez znakov hrdze naj.330 tis. 320 cdi je dobry a vcelku spolahlivy co sa tyka prevodovky su dobre ale ci natrafis na dobry kus tazko povedat a vlastne aj vsetko otatne suvisi od predosleho majitela a servisu inac auto je fajn tiche napravy su pevne a hluk sa do vozidla neprenasa w203 po FC nejaka katastrofalne nedostatky nemali na rozdiel od prvy teda pred FC w204 kde boli zname problemi z elektrikou -ostavali svietit predne svetla aj ked si ich vypol, kruzok na volante kde treba vymenu len v orig, servise a cena okolo 600 eur a podobne prkotiny ktore otravuju zivot ak W204 jedine po FC rocnik 2011 plus a tam sa cena pohybuje uz na urovni Ecka w212 co sa tyka za cenu oprav ak pride tak vies je tam 6 vstrekov krat 100-250 ks , automat okolo 2000 eur, turbo 300 plus praca atd atd ale tie ceny mas plus minus rovnake na kazdu znacku pisem vseobecne , kupis stare auto nikdy nevies co pusti -alebo ak kupis od niekoho kto auto vlastnil a povie to menil a to treba menit ale na take asi netrafis
Citovať
xentry
Známa tvár - Feldo (55)
Založený: 29 jún 2018
Príspevky: 351
Nabehané: 12 dní 0 hod 18 min
PríspevokZaslal: 13.03.2019 00:30   
Preco je nutne menit modul stlpika riadenia len v autorizaku? Neprogramuje sa, nekoduje sa, berte tak cim novsie auto tym vacsi problem menit suciastky koduju sa, programuju sa. Je vlastne uz davno potrebne pri mnohych suciastkach pouzivat autorizak resp. ich diagnostiku lebo kopa suciastok potrebuje nastavenia a adaptacie po vymenach aj 203ka len nikto o tom nevie.
_________________
Programovanie klucov MB.
Citovať
mhlavaty
Legenda - Ford T (2265)
opravy & diag
Založený: 22 apríl 2005
Príspevky: 19708
Nabehané: 3 mes 21 dní 14 hod
Bydlisko: Nové Zámky
PríspevokZaslal: 13.03.2019 08:39   
Preteky ktoré auto bude obsahovať viac úžasných vecí vedie k tomu že zoznam RJ hravo presiahne sto.Potom stačí jeden pokles napätia,alebo výpadok batérie alebo poistky a začína nočná mora.Keby ľudí čo vedia čo s tým urobiť bolo mraky,nič sa nedeje.Kým sa nešťastník dopracuje k tomu správnemu,tak je to rozvŕtané dokonale. Problémom všetkých super vecí je že musia aj fungovať ak už v aute sú.Z uživatelského hladiska aj na STK.Čo ľudí poodmietam ...vybav mi prosím ťa,vieš nejde mi tam XY ale nechcem do toho investovať toľko...romány by šli písať.A ak už raz tam tých milion nepotrebných vecí je,až po poslednú kontrolu o 20 rokov budú musieť byť funkčné alebo uplácať technikov STK.Alebo platiť opravy.Systémy sú spriahnuté,na to málokto myslí,a vypadnutie zdanlivej hovadiny čo by jeden pokojne strihol drôt do nej,vyradí kopec iných vecí a tie už dôležité sú,prípadne ešte aj oni ochromia ďalší systém.Potom nevedia pochopiť,že niečo nefunguje,a treba vymeniť niečo úplne iné než si myslia,a začať kódovať a až následne ide opraviť to čo vidia ako poruchu.
V reklame na kofolu je to jasne povedané -- keď mosíš,tak mosíš ! Potom sa jeden nestačí diviť,ako neskutočné špičkové jazdenky,často vlajkové lode, sa dajú kúpiť lacnejšie než primitívna ale stále bezchybne funkčná haraburda z ručnou prevodovkou,švihadlami vo dverách a vrcholom luxusu - stierače v elektrike
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (90)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1807
Nabehané: 9 dní 18 hod 7 min
PríspevokZaslal: 13.03.2019 09:00   
xentry napísal:
Preco je nutne menit modul stlpika riadenia len v autorizaku? Neprogramuje sa, nekoduje sa, berte tak cim novsie auto tym vacsi problem menit suciastky koduju sa, programuju sa. Je vlastne uz davno potrebne pri mnohych suciastkach pouzivat autorizak resp. ich diagnostiku lebo kopa suciastok potrebuje nastavenia a adaptacie po vymenach aj 203ka len nikto o tom nevie.
preto som napisal v autorizaku lebo diagnostiku na kodovanie systemu , ktoru teda mas ty to viem v dalsich neautorizovanych dielnach je minimum bliziacich sa k nule aspon teda v mojom okoli co sa tyka ZA kraja
Citovať
koumi
Nová tvár - Trabanto (14)
Založený: 23 september 2004
Príspevky: 253
Nabehané: 1 dní 12 hod 5 min
PríspevokZaslal: 13.03.2019 09:29   
Teraz neviem či som nechápavý ja alebo braga, ale Xentry píše že sa nekóduje ani neprogramuje... tiež som to menil na W211 čo je asi koncepčne to isté auto a robil mi to kamoš v garáži a bez problémov to fungovalo
Citovať
braga
Obľúbený člen - Bawo (90)
Založený: 26 október 2009
Príspevky: 1807
Nabehané: 9 dní 18 hod 7 min
PríspevokZaslal: 13.03.2019 09:47   
bavime sa o w204 xentry vie najlepsie ci sa koduje ja myslim ze ano no nehadam sa ale na w212 to kodovat museli aspon podla servisu MB ,tak neviem , v predoslom prispevku som to myslel tak ze radsej by som bral w203 po FC ako w204 pred FC lebo celkovo tento model isiel s kvalitou velmi dole vid uz len setrenie na tej tvrdej plastovej palubovke plus spominane el. problemy to auto zacali robit v case vrcholiacej krizy a je to na nom vidno setrenie na kazdom kusku je to maj nazor
Citovať
xentry
Známa tvár - Feldo (55)
Založený: 29 jún 2018
Príspevky: 351
Nabehané: 12 dní 0 hod 18 min
PríspevokZaslal: 13.03.2019 12:37   
Nie je to celkom tak s tym setrenim nema nejake vazne elektricke problemy, to ze auto pride v 2007mom este neznamena, ze ho v 2006tom zacali vymyslat to len tak na okraj. :) W211 niesla nejaky novy system, W204 niesla nejaky novy system, ktory sa este pocas jej zivota menil aj ked stale bola zalezena na starsom type systemu, W212 znova niesla zmenu a tiez sa pocas jej zivota menil na system, s ktorym prisla W205, W222 a W223, W206 znova prinesie novsi system. Uz len co sa tyka toho 6valca 642ky ta tiez presla cez zmeny emisnych systemov, takisto OM651tka nie je celym zivotom rovnaka. Kym u pred face W204 sa stlpikovy modul kludne moze vymenit bez kodovani pogramovani u W212 moze byt potrebne odomknutie prepravneho rezimu, ak ma Distronic inicializacia po vymene a uvedenie RJ do prevadzky /programovanie, kodovanie .../ Kym jeden typ EPS elektrohydraulicke servo sa vymeni bez uvedenia do prevadzky novsi typ v tom istom modeli sa bez toho nezaobide. Co sa tyka elektroniky to zacina byt zabava kolko to moze stat, mam slabsiu bateriu? Neprihlasia sa mi jednotky do systemu a tu mi to musi byt jasne preco aby som sa ako opravar nezblaznil a nezacal riesit jednotky, nemam teraz foto ale v jedna RJ, do ktorej sa dostane kvapka vody medzi najtensie kabliky CAN siete a kvoli tomu skratu sa mi odhlasia takisto cely jedna motorova CAN vetva a auto je mrtve toto treba najst a nemusi to stat velke peniaze cela oprava, lebo aj ked tu jednotku vymenim a nevyriesim odkial mi tam ta voda vosla sme za chvilu tam kde byt nechceme. A toto nejde za sekundu ani vycitanim chybovych kodov ak sa mi toto stane nekomunikujem z jednotkami akoby tam neboli cize musi sa zacat mysliet.
_________________
Programovanie klucov MB.
Odpovedať Nová téma

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Mercedes-Benz fórum