Mercedes s212

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mercedes Benz

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

korrado
Príspevky: 104
Dátum registrácie: 25.04.2007 16:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa korrado »

Vôbec nepočúvaj tieto hlúposti čo ti tu píšu a choď do toho, preklepni si to pred kúpou a budeš maximálne spokojný. Typickí slováci, načo ti je mercedes, drahé, lenivé... samé sprostosti a nič k veci reálne. Auto je to perfektné, plne dostačujúce ako na diaľnice, tak aj do mesta, hltá to kilometre krásne, kufor mega obrovský, pohodlné a vzhľadom k tomu že relatívne nové tak aj spoľahlivé. Keď si to porovnáme napr. s konkurenciou z Mníchova. Ak si z BA a okolia dám ti kontakt na výborný servis. Ja osobne by som nemenil. Áno, V6 je lepší motor do toho auta, ale stačí aj 220-tka. Len ten prejav R4 a V6 je trochu odlišný. Dnes keby som kupoval idem do 350-tky jednoznačne, ten liter hore v spotrebe je nič ale kultúra a chod je diametrálne odlišný. Ale aby som kvôli tomu menil auto to nie. Ten naftový štvorvalec najazdí 600-700t bežne s normálnym servisom. Nie nadarmo to má každý nemecký taxikár
Ondrej011
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 06.06.2019 21:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ondrej011 »

mastik29 napísal:Ze zalezi od mechanika :40bd:
Otazkou je, ci ten tvoj ma diagnostiku ma MB, ci s nou vie narabat, ci pozna suvislosti a ci pozna choroby, bolestky toho modelu.

“o servise co dúfam ze tak skoro nebude žiaden“, tak tymto si to zaklincoval.
Keď mi mechanik odporučil to auto a sam ma dva mercedesi tak asi niečo o tom vie .
Ondrej011
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 06.06.2019 21:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ondrej011 »

korrado napísal:Vôbec nepočúvaj tieto hlúposti čo ti tu píšu a choď do toho, preklepni si to pred kúpou a budeš maximálne spokojný. Typickí slováci, načo ti je mercedes, drahé, lenivé... samé sprostosti a nič k veci reálne. Auto je to perfektné, plne dostačujúce ako na diaľnice, tak aj do mesta, hltá to kilometre krásne, kufor mega obrovský, pohodlné a vzhľadom k tomu že relatívne nové tak aj spoľahlivé. Keď si to porovnáme napr. s konkurenciou z Mníchova. Ak si z BA a okolia dám ti kontakt na výborný servis. Ja osobne by som nemenil. Áno, V6 je lepší motor do toho auta, ale stačí aj 220-tka. Len ten prejav R4 a V6 je trochu odlišný. Dnes keby som kupoval idem do 350-tky jednoznačne, ten liter hore v spotrebe je nič ale kultúra a chod je diametrálne odlišný. Ale aby som kvôli tomu menil auto to nie. Ten naftový štvorvalec najazdí 600-700t bežne s normálnym servisom. Nie nadarmo to má každý nemecký taxikár
Jasne samozrejme treba sa starať to je jasná vec a áno čítal som o tom ze v nemeckú sú to taxikárske auta a ze každý ich chváli, a 6 valec no neviem myslím ze pre mna je to zbytočné a spotrebu neriešim mal som aj benzíny ktoré zrali po 10l a nevadilo mi to. Tu hľadám veľké priestranné auto ktoré vyzerá pekne .
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

mastik29 napísal:Na ceskom mercedesclub je o tych autach popisane celkom dost. Neni to ziadna archa spolahlivosti.
V porovnani napr. so spominanym, predchadzajucim autom je to problem o dostupnosti informacii a servisu.
Ale ako som pisal, treba kupit a o 2-3 roky napisat, ako nakladne (€€€€) je to auto, co sa riesilo, ako dlho to trvalo a kolko ta sranda stala.
Mimochodom, taka blbost, ale kolko stoji napriklad take havarijne poistenie na to auto?
Ja na naftove auto strednej triedy (dlzka cca 4,8m, razvor 2815mm) z roku 2012 platim mesacne necelych 30€, so spoluucastou 50€ (alebo nic, ak sa oprava vykona v zmluvnom servise),takze v podstate kazdy skrabancek a blbosti preplatene bez mojho €.
Ono to bude tym ze tie fora su prave urcene na riesenie problemov a ten kto problemy nema na take fora vacsinou nechodi, alebo tak max prispieva do rubriky foto kde ukazuje svoje nalestene auto, kazde jedno forum co si pozries bude vzdy najviac zaplnene prispevkymi ze sa daco pokazilo a ze nefunguje, ci je to dacia, toyota, mercede ci hocico ine
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
lubos zimovcak
Príspevky: 3423
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Ondrej011 napísal:Chlapci ďakujem za vaše názory, pôjdem jo pozrieť a uvidím co a ako ,ak bude všetko v pohode tak bude doma , a co sa týka servisu všetko záleží od mechanika ci ma chuť hľadať chybu alebo len meniť diel za diel ,možno sa poriesi aj havarijná ale myslím na staršie auta sa to veľmi neoplatí, a budem priebežne informovať o servise co dúfam ze tak skoro nebude žiaden no uvidíme ,pozeral som aj iné auta co sa týka vw jedine passat a škody tak jedine superb ale každé jedno auto v mojom finančnom rozpätí ma po *** km takže a nebudem kupovať auto ktoré sa mi nepáči, minule som sa vozil na 508 gt 2010 a nato ze ma 150kw tak to išlo nie veľmi brutálne ale to jen iná vec
Zaujímalo by ma, čo si predstavuješ pod slovom " brutálne", u mňa sú to 3 sekundy na 100...

Pokiaľ si chceš kúpiť auto a čakáš od diesla " brutálne výkony", tak radšej zabudni na RODINNÉ auto, ktoré nie je určené na šaškovanie za volantom.

Usetris si neskutočne peniaze.
Diesel je vždy na úspornú prevádzku, na jazdu do 60-70% max výkonu, iba z času na čas na plný plyn.

Vtedy najazdia státisíce km , prakticky bez servisu, opráv.
Mimochodom, 508 je najspoľahlivejšie auto, čo som doteraz mal, ešte aj Japonci boli viac poruchovi.

Keby to malo spotrebu na úrovni 406, tak je to najlepšie auto v triede. Ale ani tých reálnych 4,5 l bez snahy o úspornú jazdu nie je najhorších.
achada
Príspevky: 1055
Dátum registrácie: 30.03.2016 12:09
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa achada »

jaster-83 napísal:kazde jedno forum co si pozries bude vzdy najviac zaplnene prispevkymi ze sa daco pokazilo a ze nefunguje, ci je to dacia, toyota, mercede ci hocico ine
Ano, len s takym drobnym rozdiel, ze na niektorom fore sa riesia nepodstatne prkotiny raz za cas a na niektorom kazdy druhy uzivatel riesi drahe veci neustale dokola.
lubo2008
Príspevky: 474
Dátum registrácie: 24.12.2008 14:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubo2008 »

Zimovcak, len že ty si bulo čo nevie čítať a ešte aj klames sám seba.
K zadavatelovi, napísať na 11 ročný mercedes s nájazdom kedy sa normálny človek auta zbavuje ,že je poriadne auto je dosť odvážne.
S určitosťou sa na tom aute behom ďalších km všeličo pokazí a ak si na to pripravený tak smelo do toho. Len vedz,že značku mercedes hocikto ani len nezdiagnostikuje nie to ešte opraví. Ale všetko závisí koľko si ochotný investovať do opráv.
lubos zimovcak
Príspevky: 3423
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Dôvod, prečo klamem sám seba??
Ty si iba taky internetovy smrad, že áno?? Sudiš druhých podľa seba...
:40bd:
Ale 13 ročnému decku sa to ešte odpúšťa...
jurko00001
Príspevky: 29
Dátum registrácie: 03.10.2010 16:32
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jurko00001 »

11 rocny s 300000 km skoro poriadne auto ako hovado ???? konecne sa zobud ???????????????? nevravim ze auto s tymto najazdom musia byt zle ale ze nazvat to konecne poriadne ????????????????
lubo2008
Príspevky: 474
Dátum registrácie: 24.12.2008 14:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubo2008 »

Ty si povestný s tvojimi neexistujucimi spotrebami a dojazdom na plnú nádrž kedy ti pribúda palivo v nádrži a to sa krotis a ideš iba 190.
To preto klames sám seba lebo mi ti palivo neplatime a v konečnom dôsledku si to zaplatíš zo svojho.
A samozrejme nájazd 600000km a všetko pôvodne.
A dotyčný napísal, že tých 150kw v tom zabozrutovi nebolo brutálne. Tak čo trepes o zrychleni.
V živote si nesedel v aute čo akceleruje za 3sek.na 100.
Jedine tá vaha ktora tu bola spomínaná je u teba reálna.
Tak neviem kto tu je smrad...
A kiežby som mal tých trinásť...
lubos zimovcak
Príspevky: 3423
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Dôvod, prečo by som to robil? :40bd: :40bd: ?
Ty si iny expert.
Za 10.000 km som mal spotrebu 4,2, podľa pc, reálne 4,4-4,5 a v tom bola aj cesta do Čiernej Hory, cez hory, na 2.-3.stupni, či aj jazdy 150-170 po diaľnici, občas aj viac.

Keď urobím 1730 km na nádrž, vojde do nej 75 l + nejaké drobné, tak aká je to spotreba??
Bože, či si sprostý.

1550-1600 úplne normálnou, mierne rýchlejšie, než priemer na ceste. Nauč sa konečne jazdiť...


Bohvie, či máš vôbec vodičák.
lubo2008
Príspevky: 474
Dátum registrácie: 24.12.2008 14:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubo2008 »

Ja len dúfam, že nemáš deti a prosím ťa nemnož sa ak to máš v úmysle.
A podľa mňa jazdis nehospodarne lebo 75lit.by ti malo stačiť na dojazd 3000-3500km. Krot sa na cestách máš ťažkú nohu.
lubos zimovcak
Príspevky: 3423
Dátum registrácie: 19.11.2008 18:12
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lubos zimovcak »

Keď nemáš čo napísať, radšej nepíš. Dík
Ondrej011
Príspevky: 16
Dátum registrácie: 06.06.2019 21:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Ondrej011 »

Najazd síce ma ale poznám auta ktoré nemali ani polovicu a už boli ... Zakopane na záhrade. Čím novšie tým je to väčší sunt , môj názor, a áno sedel som v aute ktoré ma 610koni a volalo sa huracan,a ? A sedel som aj v s6 audine ktorá mala 500koni a ? Kde mam tu na našich cestách (roz##banych) chodiť 250 ? Na čo. A spotreba hej na 75 litroch urobiť ○○ km jasne ,pohode kúpim sú Felíciu v dieslu a není problém, ak by som chcel auto na spotrebu . Ťaže asi tak :) a k tomu poriadnemu auto myslel som značku nie 11 ročne auto :) škodovky pre mňa nie sú auta .
xentry
Príspevky: 1958
Dátum registrácie: 29.06.2018 17:35
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa xentry »

Rozvody boli robene na tych kilometroch na vela OM651. Nie je to nic strasne neskocia, nerotrhne sa retaz len ich bude pocut hrkotat pri starte a jasne odchadza pomalicky casovanie. Retaz v rozvode je kratka od vaciek po vysokotlake cerpadlo zbytok cely komplet spodok su ozubene kolesa. Cim viac sa necha natahovat a dlho sa tak chodi moze dojst k poskodeniu vodiacich list, typ vstrekovanie je delphi generacie 2 /CDID2/, moze zacat triect vodna pumpa, moze byt vlkho od vymenika voda olej resp. chladic oleja, kilometrov sa nejak extra netreba bat, ze co to opyta sem tam je jasne, S212 teda kombik je vzadu vzduch urcite, ak neboli riesene mechy moze im prist cas, je to guma a ta dozrejeopotrebuje sa. Treba dat pozor na drobnosti neskakat hned do velkych vymen kopy dielov, vsetko premeriavat na hodnoty, preverovat snimace a cidla ako pracuju a hlavne neskakat hned do cisteni a rieseni dpf filtrov tie vydrzia velmi vela a vela ludi ich riesi uplne zbytocne. Ak bude problem treba ho rozobrat do drobnosti nie hned turba vstrekovace a dpfka ako prvy nastrel rieseni problemov. Moze nastat problem na zamku volantu urcita seria W204/212/207 s tym mala problem u tohto fbs3 imobilzer systeme riesitelne, takisto prevodovkova jednotka moze vzniknut problem castejsie u starsich vgs2nag2 ako vgs3nag2 tato bude mat vgs3nag2.Ci kluc, spinacka alebo zamok volantu alebo prevodovkova jednotka u fbs3 riesitelne u faceliftu fbs4 len autorizak a nove, zatial neprelomena ochrana.

Návrat na "Mercedes-Benz fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných