1 039 600
inzerátov
Pridať inzerát

Mercedes S 320 cdi - unik oleja

   Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Mercedes-Benz fórum
Odpovedať Nová téma
12>
Autor Správa
peter485
Založený: 05 november 2007
Príspevky: 17
Nabehané: 3 hod 1 min
Predmet: Mercedes S 320 cdi - unik oleja PríspevokZaslal: 29.09.2014 19:30   
kto my poradi unika my olej na s320 cdi r.v,2008 simering medzi motorom a prevodovkou vymeneny tesnenia na vrchu sania vymenene a stale je unik motoroveho oleja nema niekto s podobnym niecim skusenost ?
Citovať
ivko1
Legenda - Ford T (529)
Založený: 02 august 2006
Príspevky: 13101
Nabehané: 2 mes 0 dní 20 hod
PríspevokZaslal: 29.09.2014 19:37   
Nerozumiem na čo sda menilo gufero na kluke, ked to tadial netieklo, potom sa pretesnilo niečo v okolí sania a olej stále tečie...

Nevalí to cez odvetranie kluky ? Ved ked to je celé poriadne očistené tak sa to miesto úniku oleja musí dať identifikovať
Citovať
peter485
Založený: 05 november 2007
Príspevky: 17
Nabehané: 3 hod 1 min
PríspevokZaslal: 29.09.2014 20:00   
o uniku som sa dozvedel ked my menili olej v automate,medzi motorom a prevodoukov je nejaky priestor a tam bolo plno motoroveho oleja tak sa vymenilo to gufero nepomohlo to tak som sa informoval a zevraj to zvykne tiect z vrchu sacieho a potom to ide dole medzi motor a automat prevodovku do priestoru nedzi nimi tak sme skusili vymenit take cervene tesnenia vymenilo sa aj to ale olej sa stale objavi aj v tom medzi priestore aj na zadnej casti motora
Citovať
cviro123
Legenda - Ford T (621)
Založený: 03 december 2009
Príspevky: 9594
Nabehané: 4 mes 5 dní 3 hod
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 29.09.2014 20:51   
Cervene tesnenia k comu patrili? Lebo jedny patria aj ku chladicu oleja medzi hlavami.



Taketo



Odlucovac oleja je na pravej /spolujazdcova strana/ hlave vzadu, ale tam skor pojde olej do sania tesne pred turbinu ak je uz zly. To tiez treba odstranit ak pusta olej lebo turbina ho posiela dalej a zase.ie cele sanie.



Popripade na obidvoch stranach moze byt.
_________________
"Když je hlava hloupá, pracovitostí se nedá mnoho vynutit."
Citovať
peter485
Založený: 05 november 2007
Príspevky: 17
Nabehané: 3 hod 1 min
PríspevokZaslal: 29.09.2014 21:09   
cervene tesnenia hore na vzduchu co vedie k turbu tie sa menili a nepomohlo to ale tieto co si poslal mozno ze to bude tiect cez ne uvidim ked sa to rozoberie z vrchnej casti viac,je to ako hladat ihlu v kope sena je plno tesneni a pristup ku vsetkemu uplne zly treba vela veci odstranit kym nieco uvidis v tomto type motora
Citovať
cviro123
Legenda - Ford T (621)
Založený: 03 december 2009
Príspevky: 9594
Nabehané: 4 mes 5 dní 3 hod
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 29.09.2014 21:36   
Na tom prvom obrazku to vidno a je to tak popisovane ak je unik motoroveho oleja dole na prevodovku je to od olejoveho chladica. Je to tam naznacene. Tie dve hrube potrubia co tam vidno su vyfukove zvody spajaju sa v jedno na turbinu a su uz prakticky za motorom nad prevodovkou, do dalsieho na turbinu. Neviem ci sa tam da dostat bez demontaze turbiny ale pochybujem :) turbina je este na drziaku a ten je hned vedla olejoveho chladica.
_________________
"Když je hlava hloupá, pracovitostí se nedá mnoho vynutit."
Citovať
camry
Nová tvár - Trabanto (14)
Založený: 27 apríl 2007
Príspevky: 595
Nabehané: 1 dní 21 hod 0 min
PríspevokZaslal: 30.09.2014 08:31   
V tomto prípade toho treba pomeniť viac, kým sa príde ku výsledku. To že je olej niekde až na prevodovke môže byť, že tečie úplne niekde vpredu motora. Mne na veteránovi S400 to tieklo v týchto bodoch:
Tesnenia na saní, tesnenia pod krytmi ventilov, hlavne na jednej strane, Predné gufero kľukového hriadeľa, tesnenie olejovej vane a jej častí, tesnenie spojov intercoolera.
V súčasnosti mám toto auto už 4 tý rok a konečne je suché, ale už aj tak len stojí v garáži. Teraz som ho vybral na tri týždne a jazdím a všetko super suché.
Citovať
peter485
Založený: 05 november 2007
Príspevky: 17
Nabehané: 3 hod 1 min
PríspevokZaslal: 06.10.2014 17:36   
tak dnes som to dal rozobrat pomenit tesnenia ako je hore na obrazku plus vycistit sacie a dpf filter ked to uz je vsetko rozobrate nech sa to spravi naraz nastal mensi problem 3ks srobov na vyfukovom potruby sa ulomili uz sa tesim ked sa to posklada opat to bude vip jazda v esku
Citovať
reyder
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 12 október 2006
Príspevky: 7
Nabehané: 1 hod 20 min
Predmet: Odlucovac oleja PríspevokZaslal: 22.01.2018 16:59   
Ako zistím ze je chybný odlucovac oleja? Tecie mi vela oleja pred turbom do sania. Mercedes w164
Citovať
pidizvi
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (124)
Založený: 20 september 2011
Príspevky: 2519
Nabehané: 21 dní 16 hod 36 min
Bydlisko: Luzna
PríspevokZaslal: 22.01.2018 18:21   
skontroluj vzduchovy filter, ci nie je moc upchaty. Separator oleja je na vacke, to je obrazok co pisal cviro, tam je to ako centrifugal oil separator.
Ak mas povodne oranzove tesnenie medzi turbom a sanim, tak ho treba vymenit, zrejme netesni. Ale to ti vyriesi akurat, ze olej sa bude palit vo valcoch a nebude kvapkat na motor virivych klapiek v sani.


Naposledy upravil pidizvi dňa 24.01.2018 12:03, celkom upravené 1 krát.
Citovať
reyder
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 12 október 2006
Príspevky: 7
Nabehané: 1 hod 20 min
Predmet: Odlucovac oleja PríspevokZaslal: 22.01.2018 20:33   
Mas pravdu, oranžové tesnenie som vymenil-olej uz netecie, ale olej mizne z motora, vidno to na mierke oleja. Je to koplikovana vymena toho separatora?
Citovať
reyder
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 12 október 2006
Príspevky: 7
Nabehané: 1 hod 20 min
PríspevokZaslal: 22.01.2018 21:34   
A dakujem za radu. Akurat si mi zachranil 120€, pretoze ja som chcel vymenit pressure controler,( na obrazku pod cislom 5.) Este raz vdaka
Citovať
pidizvi
Veľmi obľúbený člen - Ferraro (124)
Založený: 20 september 2011
Príspevky: 2519
Nabehané: 21 dní 16 hod 36 min
Bydlisko: Luzna
PríspevokZaslal: 23.01.2018 07:20   
ako nevylucil by som, ze je problem prave v tom ventile c.5. Mozno to skus odmontovat (3 sroby, lahka robota) a pozriet, ci nie je gumene tesnenie vyrazne poskodene, pripadne ci usadeniny neblokuju tesnenie.
Takto nejako by to malo vyzerat vnutri, taka membrana:
https://www.drive2.com/l/10505622/

Skus pohladat lacnejsieho dodavatela, napr ebay za 55 libier:
https://www.ebay.co.uk/itm/Oil-Separator-kurbelgeh%C3%A4useentl%C3%BCfter-MERCEDES-E280-E320-C320-V6-CDi-CLS-320-NEW/322865091053?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649&clk_rvr_id=1422780413827&afsrc=1&rmvSB=true

Ten separator neviem ako sa meni.
Citovať
reyder
Nová tvár - Trabanto (2)
Založený: 12 október 2006
Príspevky: 7
Nabehané: 1 hod 20 min
PríspevokZaslal: 24.01.2018 09:25   
Je to v poriadku, ja potrebujem vymenit ten centrifugovy odlucovac co je na vacke. Je to tazka robota? a kolko cca stoji? Vdaka
Citovať
cviro123
Legenda - Ford T (621)
Založený: 03 december 2009
Príspevky: 9594
Nabehané: 4 mes 5 dní 3 hod
Bydlisko: Košice
PríspevokZaslal: 24.01.2018 09:53   
Stoji to tolko, ze to nevies kupit ako nahradny diel pokial dobre viem je to na vacke a ak to ma problem vies kupit iba celu vacku. Je to len koliesko, ktore ked sa toci tak plyny putuju prec a cez otvory, ktore su na nom odlucuje olej prec aby nesiel cez odvetranie odstredivka, obacajne koliesko ziadna extra vec. Hore na hlave je regulacny ventil vo vnutri je len guma so spruzinou, ktora ked sa tlak dvihne tak ju zatlaci a nasledne ju pruzina tlaci naspat a priviera to. Ako ti Pidizvi spominal velmi dolezita je cistota vzduchovych filtrov na tom motore ak maju filtre problem tak ti odtial bude motor sam tahat niekolko nasobne vacsie mnozstvo vyparov aj s olejom. A ked uz je problem s miznutim oleja tak treba skontrolovat ci to nema unik spod chladica oleja tam to vie tlacit olej von z motora ale sa nazbiera a casom musi tiect dole okolo prevodovky.
_________________
"Když je hlava hloupá, pracovitostí se nedá mnoho vynutit."
Citovať
Odpovedať Nová téma
12>

Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Prejdi na:  
Obsah fóra Auto-moto fórum Rady pri kúpe vozidla + diskusia o výrobcoch áut Mercedes-Benz fórum